Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Конференції та семінари

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК №47, липень 2006 р.


ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Конкурс “Від місцевих ініціатив до громадської активності”
  • Конкурс “Не бути осторонь – творити зміни”

Новини для Вас:

  • В сеукраїнський конкурс “А ктуальні проблеми та недоліки українського права”
  • М іжнародний конкурс візуальних мистецтв “ЕЙДОС-2006”

Вони працюють для Вас:

  • Міжнародний благодійний фонд “ ЕЙДОС”

Як це працює:

  • Підготовка прес-конференції

Де шукати ідеї:

  • Літня школа менеджменту культури
  • Молодіжні тренінгові табори “ Альфа Центавра”
  • Літня академія “ Робота з молоддю в Німеччині”
  • Навчальні курси ресурсного центру ЦЄУ
  • Програми академічного та професійного обміну – програма ім. Гамфрі

Новини від ТЦК:

  • Проект “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”: починається п’яте щорічне всеукраїнське опитування НУО
  • Тренінги від ТЦК: “Творіть свій успіх з нами!”

Шановні колеги,

Творчий центр Каунтерпарт представляє до Вашої уваги липневий номер електронного бюлетеня “Ключ до фінансування”. На сторінках цього номеру на Вас чекає “ найгарячіша” інформація про численні гранти, конкурси та програми. Зокрема, конкурс “ Від місцевих ініціатив до громадської активності” спрямований на розвиток і підтримку громадських ініціатив у Херсонській, Харківській й Одеській областях України; навчальні курси ресурсного центру ЦЄУ, літня академія “Робота з молоддю в Німеччині”.

Виникла потреба поширити важливу інформацію одночасно серед багатьох ЗМІ ? Найкращий спосіб – прес-конференція. Не знаєте як її організувати? Не впадайте у відчай! Наша стаття “Підготовка прес-конференції” відкриє Вам секрети та допоможе професійно організувати будь-яку прес-конференцію. Також Ви маєте можливість ближче ознайомитись з роботою своїх колег з МБФ “ЕЙДОС”. Крім того, ТЦК інформує пропочаток п’ятого щорічного всеукраїнського опитування НУО.

Редакція КДФ повідомляє, що на літній період бере тайм-аут. Наступний номер електронного бюлетеня побачить світр у вересні. Бажаємо веселого та теплого літа! До зустрічі!

Якщо Ви представник НУО та бажаєте, щоб про Вас дізнались в інших громадських організаціях, тоді надішліть нам інформацію про Вашу організацію і ми розмістимо її у рубриці “Знайомтесь”. Для цього, нам необхідна інформація про виникнення та діяльність Вашої організації у форматі невеликої статті (півсторінки А-4). Статті надсилайте на електронну адресу office@ccc.kiev.ua з приміткою – Ключ до фінансування від ТЦК або Key to funding from CCC.

!!! Шановні колеги. Зверніть, будь ласка, увагу на зміну контактної електронної адреси редакції бюлетеня. Усі питання і пропозиції, будь ласка, надсилайте на Office@ccc.kiev.ua з обов’язковою приміткою в темі листа – Ключ до фінансування від ТЦК або КДФ від ТЦК, або Key to funding from CCC(KTF).

З найкращими побажаннями,
Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Особлива подяка висловлюється: Оксані Кікоть.
Редактори:Анна Ісаєва, Олександра Птуха.

Гарячі новини

КОНКУРС “ВІД МІСЦЕВИХ ІНІЦІАТИВ ДО ГРОМАДСЬКОЇ АКТИВНОСТІ”

Організатори та партнери: Східноєвропейський демократичний центр (E Е DC) рамках здійснення програми “Від місцевих ініціатив до громадської активності”.

Мета конкурсу : розвиток і підтримка громадських ініціатив у Херсонській, Харківській та Одеській областях України.

До участі запрошуються:

Легалізовані за законодавством України громадські організації, які діють на названій вище адміністративній території.

Пріоритети конкурсу:

  • Проекти, що спрямовані на розвиток громадської активності на рівні місцевих громад в сільських населених пунктах та районних центрах.
  • Проекти, що мають на меті представлення інтересів місцевих громад в сільських населених пунктах та районних центрах.

Останній термінподання документів: 15 липня 2006 року включно.

Додаткова інформація:

  • Не розглядатимуться проекти: від приватних осіб, політичних і нелегалізованих організацій; підтримані іншими спонсорами; бюджет яких перевищує 500 доларів США.
  • Заявка на грант має подававтись в 5 примірниках українською мовою, за формою forma zajavky , яку Ви знайдете за адресою www .civicua .org /servlet / .

Контактна інформація:
Контактна особа: Катерина Чопек .
Поштова адреса: Конкурс малих ґрантів,
вул. Михайла Коцюбинського, 6, кв. 8,
Київ, Україна 010 30.
Ел. пошта: nlavrynenko@eedc.org.pl, kczopek@eedc.org.pl
Веб-сторінка: http://www.civicua.org/calendar/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС “НЕ БУТИ ОСТОРОНЬ – ТВОРИТИ ЗМІНИ”

Організатори та партнери: Благодійна громадська фундація імені короля Юрія за підтримки Фундації імені Стефана Баторія оголошує конкурс надання малих грантів.

Мета конкурсу: покращення життя інвалідів.

До участі запрошуються:

Недержавні організації (НДО) Івано-Франківської області з кодами неприбутковості 0004, 0005, 0006, які запропонують втілення ідей, спрямованих на покращення життя інвалідів.

Пріоритети конкурсу:

  • Соціальна реабілітація інвалідів.
  • Висвітлення прав інвалідів.
  • Сприяння створенню робочих місць для інвалідів.
  • Покращення доступу інвалідів до громадських місць.
  • Усунення бар’єрів з метою зміни ставлення громади до людей з особливими потребами.
  • Залучення інвалідів до участі в дорадчих комітетах органів місцевої влади.
  • Інформаційні акції, культурно-мистецькі та громадські заходи з метою ресоціалізації людей з особливими потребами.
  • Просвітницькі заходи, навчання для інвалідів (зокрема бізнес-навчання тощо).

Останній термінподання документів: 5 липня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • Термін реалізації проекту не більше 3 місяців.
  • Підставою для отримання малого гранту може слугувати проект. Заявка не повинна перевищувати 8 сторінок. До проектної заявки необхідно додати коротку анотацію проекту (не більше однієї сторінки ).
  • Перевагу буде надано проектам, які передбачають співпрацю з іншими організаціями та залучення додаткових ресурсів до втілення проекту.
  • Проектні заявки, які передбачають отримання прибутку в результаті втілення проекту чи надання в рамках проекту матеріальної допомоги будуть відхилені.
  • Фундація залишає за собою право в разі необхідності отримати (вимагати) додаткову інформацію, яка стосується потенційного грантоотримувача чи проектної заявки поданої ним на розгляд .

Контактна інформація:
Поштова адреса:
Благодійна громадська фундація ім. короля Юрія
вул. Чорновола, 23, м.Івано-Франківськ,
Укра їна 76000.
Ел. пошта: stanis@il.if.ua .
Веб-сайт: http://www.galicia.org.ua/.

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Новини для Вас

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС “АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА НЕДОЛІКИ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВА”

Організатори: Ліга студентів Асоціації правників України за підтримки журналу “Юридичний Радник” .

До участі запрошуються: члени Ліги студентів Асоціації правників України (кандидати у члени АПУ) .

Останній термін подання проектів: 31 грудня 2006 р.

Додаткова інформація:

  • За рішенням редакції роботи будуть опубліковані в журналі “ Юридичний радник” .
  • Формат подання робіт – електронний.
  • Вимоги до статей: статті мають бути подані українською мовою, шрифт Times New Roman, розмір 12, максимальний обсяг роботи 8000 знаків, дозвіл наукового керівника на опублікування статті.
  • З роботою мають бути надіслані наступні відомості: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), контактний телефон, e-mail чи контактна адреса, назва вищого навчального закладу, факультет та курс.
  • Критерії оцінки: актуальність матеріалу, глибина дослідження, аргументованість наведених суджень та логіка викладу, аналіз судової практики, вирішення проблем з точки зору застосування їх на практиці (приклади вирішення цих проблем за матеріалами юридичних видань).

Контактна інформація:
Поштова адреса:
Асоціація правників України,
вул. Костянтинівська 2-А,
м.Київ 04071.
Тел.: 8 (044) 492-88-48
Факс: 8 (044) 492-88-48
Ел. пошта: liga@uba.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ВІЗУАЛЬНИХ МИСТЕЦТВ “ЕЙДОС-2006”

Організатори: Міжнародний благодійний фонд “Ейдос” за організаційної та методичної підтримки Міністерства культури та туризму України.

Мета конкурсу:

  • підтримка молодіжних художніх ініціатив, що зможуть адекватно представляти Україну світовій художній спільноті;
  • сприяння створенню в Україні молодіжної арт-сцени, яка стане простором для відстеження сучасних тенденцій та актуальних ідей в мистецтві і забезпечить молодим талантам можливість зробити перші кроки в арт-просторі України.

Проектнатематика:

  • Музей як мистецький об’єкт .
  • Сучасний арт-проект у музейному просторі .

До участі запрошуються:

  • Молоді митці, які запропонують своє бачення музею сучасного мистецтва та представлять художні артефакти саме для музею.
  • C туденти та випускники мистецьких ВНЗ і кафедр, віком від 17 до 37 років: живописці, графіки, скульптори, мистецтвознавці, кінематографісти, фотографи, арт-критики, арт-журналісти, соціологи мистецтва, філософи, архітектори, дизайнери і т.і.

Останній термін подання проектів: 30 вересня 2006 року.

Максимальний розмір фінансування:

  • для реалізації проекту - 500 доларів США;
  • перші премії - 2000 доларів США.

Додаткова інформація:

  • Оригінали заявок на участь в конкурсі надсилайте на адресу МБФ “Ейдос” з позначкою “На Конкурс”.
  • Проекти можуть бути виконані групою чи персонально.
  • Конкурс пройде у 2 етапи: відбірковий тур у жовтні 2006, фінальний тур у грудні 2006.

Контактна інформація:
Поштова адреса: МБФ “ Ейдос”
м. Київ, вул. Андріївський узвіз, 2Б ,
Україна, 04070.
Телефон: 8 (044 ) 238 -65 -95
Ел. пошта: poteha@eidosfund.org
Веб-сайт: www.eidosfund.org

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Вони працюють для Вас

МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ ЕЙДОС”

Мета та діяльність в Україні:

  • культурна взаємодія молодих митців,
  • інтеграція культурних цінностей сучасної України у міжнародний культурний простір,
  • прискорення обопільних інтеграційних процесів в цій царині.

Пріоритетні напрямки: надання фінансової та організаційної допомоги перспективним ідеям молодих, що поширюються в галузі Contemporary Аrt та в художній спосіб відображають найбільш важливі аспекти суспільного життя.

Методи досягнення головних завдань:

  • Щорічний науково-практичний форум (конференція) “Contemporary Art – нові території” .
  • Щорічний відкритий міжнародний конкурс візуальних мистецтв для молодих митців “ Ейдос” .
  • Комплексна освітньо-практична програма для журналістів, спрямована на підготовку нового креативного покоління експертів, критиків, арт-журналістів та кураторів в галузі Contemporary Art .

Форми підтримки: стипендії, премії, стажування, гранти, залучення до освітніх програм Фонду .

Контактна інформація:
Поштова адреса: МБФ “ Ейдос”
м. Київ, вул. Андріївський узвіз, 2Б ,
Україна, 04070.
Телефон: 8 (044 ) 238 -65 -95
Веб-сайт:http://www.eidosfund.org/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Як це працює

ПІДГОТОВКА ПРЕС – КОНФЕРЕНЦІЇ

Прес-конференція — це спеціальний захід, який проводять для того, щоб поширити важливу інформацію одночасно серед багатьох ЗМІ. РR-фахівці розглядають роль прес-конференції трохи ширше. По-перше, це добра нагода для розширення та поліпшення контактів з пресою. По-друге, уважно спостерігаючи за реакціями журналістів, за спрямованістю їхніх питань і за ставленням до представників Організації, можна визначити позицію преси в тій чи тій ситуації і зробити належні висновки щодо дальшої лінії поведінки.

Поради організаторові. Скликання прес-конференції

Не варто скликати прес-конференції занадто часто. Робіть це тільки (і тільки!) тоді, коли:

  • відбувається справді визначна, вирішальна подія;
  • коли у вас з’ явилася інформація, якої досі ніхто ніде не оприлюднював;
  • коли ви впевнені, що преса отримає на вашій прес-конференції справжню новину, цікаву для її читачів, глядачів і слухачів.

Якщо такої нової інформації Ви не маєте або якщо збираєте прес-конференцію тільки для того, щоб зайвий раз “засвітитися”, то преса швидко втратить інтерес до Вашої Організації.

Спробуйте заздалегідь довідатися, чи не збігається термін проведення вашої прес-конференції з іншими заходами, цікавими для преси. Якщо це так, то краще перенести прес-конференцію на інший час чи день.

Запрошення та попередня підготовка прес-конференції

Надсилайте запрошення (прес-анонс) на прес-конференцію за 5-10 днів перед її проведенням. Зазвичай це роблять факсом, але в деяких випадках (коли Ваш захід має винятково важливе значення) запрошення краще розвезти по редакціях.

Прес-анонс надсилайте не тільки редакторові, а й особисто журналістові, який постійно висвітлює відповідну тематику. Так Ви забезпечите собі максимально можливу присутність преси.

На вхідних дверях будинку, де відбуватиметься прес-конференція, мусить висіти табличка-вказівник на зразок : “Прес-конференція Фонду “Прогресивні ініціативи”: 3-й поверх, конференц-зала”. Далі вздовж усього шляху до зали мають бути стрілки-вказівники.

При вході до зали на видному, просторому місці потрібно поставити столи для реєстрації та роздаткових матеріалів (прес-пакетів). Реєструвати журналістів та інших гостей має спеціально призначений працівник (якщо Ви сподіваєтеся на велику кількість журналістів, то краще на цю роль призначити дві особи).

Заздалегідь приготуйте форму для реєстрації журналістів, які прийдуть на Вашу прес-конференцію. Реєструючи кожного, туди належить вносити : прізвище та ім’я журналіста, назву видання, службовий телефон. Зберігайте ці списки: вони допомагатимуть Вам поступово оновлювати базу даних.

Всі організатори прес-конференції мусять мати на грудях з лівого боку невеликі таблички з іменами та прізвищами (так звані “бейджі”). Це полегшить журналістам їхню роботу: отримати додаткову інформацію, знайти людину, потрібну для інтерв’ю чи для інших контактів.

Кожний журналіст, який прийшов на прес-конференцію, має піти з неї з інформаційн ою добірк ою матеріалів для майбутньої статті (передачі). Таку добірку називають прес-пакетом (фахівці РR інколи вживають англомовний вислів “прес-кіт”).

До прес-пакету треба вкл ючити такі матеріали:

  • прес-реліз (зверху);
  • факт-лист (детальна розповідь на 1 сторінці про Вашу Організацію: хто і коли її створив, хто до неї входить, її діяльність, здобутки та плани на майбутнє, адреса та номери телефонів);
  • ілюстративні матеріали (обов’ язково — фотографії крупним планом “ головних героїв” прес-конференції, різноманітні фото, малюнки, графіки тощо);
  • всі можливі додаткові матеріали (наприклад, копії попередніх публікацій з різних видань, представницькі буклети Організації тощо).

Буде добре, якщо до прес-пакету Ви заздалегідь покладете тексти виступів головних доповідачів. Це не завжди вдається зробити, однак така підготовка свідчить про високий рівень організації прес-конференції і полегшує роботу преси.

Не соромтеся роздавати тележурналістам копії відео матеріалів Вашої Організації, навіть якщо ви знімали їх любительською відеокамерою. Попри низьку якість такої відео зйомки, телевізійники залюбки використають ваш матеріал у сюжетах про ваші заходи, бо ваші непрофесійні відеокадри — з погляду телевізійників — підкреслюють документальність події, про яку йдеться.

Оптимальна кількість доповідачів на прес-конференції — одна або дві особи (не рахуючи модератора). У виняткових випадках можна збільшити кількість таких промовців до трьох. Втім, робити це не бажано , оскільки інформаційний ефект такого заходу починає зменшуватися.

Для кожного доповідача приготуйте окрему табличку, яка стоятиме перед ним на столі. Тут належить написати чіткими великими літерами ім’я, по батькові повністю (не ініціали!) та прізвище. Назву посади можна не зазначати.

Ілюстративні матеріали

На центральній стіні (за спиною доповідача й модератора, трохи вище) обов’язково належить повісити великий кольоровий логотип Організації. Це дасть добру логічно-змістов ну “картинку” телевізійникам, а також створить потрібні зорові асоціації в глядачів. До того ж майбутні фотографії в газетах виглядатимуть змістовнішими та яскравішими.

Якщо Ваша Організація час від часу друкує інформаційні плакати, то їх можна розвісити на стінах конференц-зали: ця друкована продукція правитиме за додаткову “картинку” в операторському відеоряді. Оператори зазвичай дуже не люблять знімати прес-конференції — насамперед через одноманітність “картинки”. Тож повкраплюйте сюди хоча б поодинокі “інші” елементи! Ваші зусилля “працюватимуть” на Вас: сюжет про прес-конференцію стане яскравішим і привабливішим для глядача.

Якщо Ви маєте графіки чи діаграми, що стосуються теми прес-конференції, то їх варто видрукувати в збільшеному розмірі й розвісити неподалік від місця доповідача. Доповідач аргументуватиме свої твердження за допомогою цих графіків, а телебачення одержить додаткову “картинку”.

Проведення прес-конференції

На прес-конференції варто висвітлювати одну або дві головні теми (події, новини). Загалом, якщо ви хочете досягти максимального інформаційного ефекту, дотримуйте сь принципу: “Найкращий варіант — один доповідач з однією темою”. Хоча інколи дуже добре спрацьовує й такий варіант: перший доповідач розкриває проблему, а другий коментує її як експерт.

Спробуйте наперед передбачити “незручні” чи “неприємні” запитання. Відповіді напишіть на папері заздалегідь і проведіть “репетицію” (не забуваючи також про належний вираз обличчя).

Якщо якась редакція не змогла відрядити свого журналіста, то відразу по закінченні прес-конференції передайте редакторові прес-пакет. Він зможе використати Ваш прес-реліз, тож є шанс на додаткову публікацію.

Обов’язково зробіть диктофонний запис усієї прес-конференції. Нерідко хтось із журналістів, не потрапивши на прес-конференцію, все-таки хоче підготувати публікацію. У такому разі Ви можете надати йому копію свого звукозапису. Крім того, потреби в аудіозаписах прес-конференцій виникають і в інших випадках, наприклад, коли якась газета неправильно процитувала доповідачів і спровокувала скандал .

Не привчайте журналістів до фуршетів з великою кількістю алкоголю. Натомість спробуйте створити для представників преси сприятливі та комфортні умови для роботи:

  • оберіть просторе приміщення з широкими проходами для телеоператорів і фоторепортерів;
  • заздалегідь потурбуйтеся про транспорт для знімальної групи;
  • подбайте про додаткове освітлення;
  • на столи, за якими сидітимуть журналісти, покладіть аркуші чистого паперу та ручки (олівці);
  • каву та мінеральну воду поставте в зручному місці й пропонуйте ці напої перед проведенням прес-конференції, а не після події.

Не ображайтеся на журналістів, якщо після Вашої прес-конференції в пресі з’явилося дуже мало публікацій , хоча було досить багато представників ЗМІ. Це може означати лише одне: Ваша новина була нецікавою для преси. Просто проаналізуйте ситуацію і зробіть для себе належні висновки!

За матеріалами книги: А. Куліш “Public Relation s для громадських (недержавних) організацій”

Де шукати ідеї

ЛІТНЯ ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ КУЛЬТУРИ

Місце проведення: Одеса, 24 липня - 6 серпня 2006 року .

Організатор: громадська організація Центр практичного менеджменту культури (ЦПМК).

Напрямки роботи школи:

  • Менеджмент мистецьких організацій та культурних подій.
  • Економіка неприбуткових організацій сфери культури.
  • Маркетинг у сфері культури.
  • Менеджмент персоналу в організаціях культури та мистецтва.
  • Фінансовий менеджмент (пошуки фінансування та спонсорство).
  • Стратегічний менеджмент.
  • Зв’язки з громадськістю.
  • Застосування сучасних методів стратегічного планування, проектування й програмування.
  • Планування й реалізація культурно-мистецьких проектів, успішного проведення фандрайзинґових кампаній.
  • Налагодження ефективного співробітництва культурно-мистецьких установ зі ЗМІ.
  • Ефективна реалізація спільних проектів та успішної співпраці з міжнародними партнерами.

До участі запрошуються:

  • Менеджери закладів і організацій культури, в тому числі культурних індустрій, шоу-бізнесу, культурного туризму та ЗМІ.
  • Державні посадовці, які працюють у сфері культури і мистецтв.
  • Митці та арт-керівники мистецьких формацій, культурних подій та імпрез.
  • Студенти й аспіранти вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації.
  • Особи, що працюють у сфері культури та мистецтв

Останній термін подання заявок: 1 липня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • Слухачам буде надано можливість практично застосувати знання та навички з менеджменту культури, починаючи від розроблення ідеї, опрацювання концепції, планування культурного проекту та закінчуючи його практичною реалізацією .
  • Слухачі, по закінченні Літньої школи , отримають сертифікат .
  • Автори п’ яти найкращих заявок, які зможуть провести практичні заняття та поділитися власним досвідом, візьмуть участь у Літній школі на пільгових умовах.

Контактна інформація:
Контактні особи: Олександр Перепелиця , директор ЦПМК
Поштова адреса: Центр практичного менеджменту культури
вул. Базарна, 48, кв. 1,
Одесса , 65011
Тел.: 8 (0482) 22 -52 -83, 49 -60 -28
Ел. пошта:cacm@cacm.odessa.ua
Веб-сайт: http://www.cacm.odessa.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


МОЛОДІЖНІ ТРЕНІНГОВІ ТАБОРИ “АЛЬФА ЦЕНТАВРА”

Місце проведення: м.Святогорськ, м.Ізюм .

Організатор: БФ "Наш д ім - Укра їна", ХОО "УМН ІЦ"

Напрямки роботи табору.

1 рівень:

  • Керування проектами .
  • Формування команди .
  • Розвиток організації.

2 рівень:

  • Принципи фандрейзингу .
  • Побудова іміджа організації .
  • Залучення волонтерів .
  • Методи розвитку громадських організацій.

3 рівень:

  • Навчання регіональних кординаторів .
  • Навчання тренерів.

Останній термін подання аплікаційних форм: 1 липня 2006 року, 26 червня 2006 року (для учасників з Харкова, Донецька, Сум).

Додаткова інформація:

  • Програми 1 рівня будуть проведені для лідерів громадських та соціальних організацій, активої молоді України протягом липня - серпня 2006.
  • Учасники, що пройдуть відбір, візьмуть участь в триденному наметовому тренінгу першого рівня.
  • Дати проведення наметового тренінга першого рівня: 8-10.07, 12-14.07, 17-19.07, 20-22.07, 9-11.08, 12-15.08 .
  • Найкращі учасники будуть запрошені на навчальні програми 2 і 3 рівня восени 2006 року.
  • Участь в програмах безкоштовна.
  • Організатори забезпечують проживання і харчування учасників.
  • Найкращі проекти отримають фінансування на реалізацію.

Контактна інформація:
Контактні особи: Андрей Литвинов , ХОО УМНИЦ,
Евгений Штода, БФ “Наш дом – Украина”
Тел.: 8 (066 ) 965 -64 -21 , 8 (050 ) 425 -10 -25
Ел. пошта: a-centavra@ukr.net
Веб-сайти: http://www.fond.nashdom.dn.ua/ , http://www.magiccamp.net/

 За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


ЛІТНЯ АКАДЕМІЯ “ РОБОТА З МОЛОДДЮ В НІМЕЧЧИНІ”

Місце проведення: замок Оппург, Німеччина.

Напрямки роботи академії:

  • Курси німецької мови (2 рівні).
  • Країнознавство.
  • Робота з молоддю (теорія і практика).
  • Робота зі ЗМІ.
  • Організація дозвілля.

Вимоги до учасників:

  • Гарне знання німецької мови, високе сприйняття мови на слух (перекладача не буде).
  • Вік 18-27 років (максимум 30 років для особливо активних людей у даному напрямку).

Додаткова інформація:

  • Німецькою стороною оплачуються проживання, харчування, а також проведення навчальних програм .
  • Дорогу до місця проведення семінару і назад оплачують учасники .
  • Учасники, у залежності від розміру витрачених на дорогу грошей, можуть одержати компенсацію в розмірі не більше 128 Євро .
  • Для участі необхідно заповнити Анкета (Oppurg -bw -Ok .doc , 32 Kb ).

Контактна інформація:
Ел. пошта:dju@dju.org.ua
jugend@crіmea.com

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


НАВЧАЛЬНІ КУРСИ РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ЦЄУ

Організатор: Центр Центральноєвропейського університету з розробки навчальних програм .

До участі запрошуються: викладачі суспільних та гуманітарних дисциплін , що володіють англійською мовою.

Напрямки роботи:

  • Середньовічні студії: 16 – 22 вересня, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 11 серпня, 2006).
  • Соціологія: 9 – 13 жовтня, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 5 вересня, 2006).
  • Охорона навколишнього середовища: 16 – 20 жовтня, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 15 вересня, 2006).
  • Відкрите суспільство: Архіви та Історія: 4 –11 листопада, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 1 жовтня, 2006).
  • Гендерні студії: 13 – 17 листопада, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 6 жовтня, 2006).
  • Філософія: 20 - 24 листопада, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 15 жовтня, 2006).
  • Юридичні студії: 27 листопада – 1 грудня, 2006 ( останній термін подання аплікацій: 15 жовтня, 2006).

Додаткова інформація:

  • Апліканти повинні подати заповнену аплікаційну форму та додаткові документи.
  • Витрати на проїзд та проживання протягом занять повністю покриваються Ресурсним центром ЦЄУ з розробки навчальних програм.

Контактна інформація:

Поштова адреса: Curriculum Resource Center (CRC) / Central European University
Nadorutca, 9,1051 Budapest, Hungary

Або

“Міжнародна освіта - Академія”
вул.Волоська, 8/5, кім. 319, НаУКМА, 5 корпус,
Київ, 04070, Україна
Тел.: +36 (1) 327-31-89 or 327-30-00
Факс: +36 (1) 327-31-90
Ел. пошта: crc@ceu.hu
demy@ukma.kiev.ua
dp_educ@ukma kiev.ua
Веб-сторінка: http://www.ceu.hu/crc/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


ПРОГРАМИ АКАДЕМІЧНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ОБМІНУ - ПРОГРАМА ІМ. ГАМФРІ

Організатор: Відділ преси, освіти та культури Посольства США .

До участі запрошуються: спеціалісти, які мають диплом про закінчену вищу освіту та знаходяться на середньому етапі професійної карєри, тобто мають щонайменш 5 років професійного досвіду у запропонованій галузі, більше зацікавлені у політиці, ніж у дослідницькій роботі.

Напрямки роботи:

  • Розвиток сільського господарства, та сільськогосподарська економіка .
  • Природні ресурси та менеджмент у галузі охорони довкілля .
  • Політика та менеджмент у галузі охорони здоров’я .
  • Освіта, лікування та профілактика наркотичної залежності .
  • Політика та запобігання ВІЛ/СНІДу .

Останній термін подання попередніх заявок: 23 вересня 2006.

Додаткова інформація:

  • Програма ім.Гамфрі передбачає 10-місячне стажування.
  • Попередні заявки надсилати електронною поштою або факсом .
  • Вимагається вільне володіння англійською мовою .
  • Анкети в електронному вигляді не приймаються.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Відділ преси, освіти та культури Посольства США
вул. Глибочицька ,4 , м.Київ 04050
Тел.: (044) 490-40 -86
Веб-сторінка: http://kiev.usembassy.gov/educult_humphrey_eng.html

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Новини від ТЦК

ПРОЕКТ “ЗМІЦНЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ” - П’ЯТЕ ЩОРІЧНЕ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОПИТУВАННЯ НУО

Протягом останніх чотирьох років Творчий центр Каунтерпарт проводить глибинне дослідження третього сектору в Україні. За цей час в рамках проекту було видано чотири звіти за результатами досліджень 2002-2005 років. Дані публікації були розповсюджені серед вітчизняних та закордонних неурядових організацій, донорських структур, державних службовців, науковців тощо, а електронні версії розміщені на сайті ТЦК.

Результати дослідження 2005 року дозволили не тільки описати стан українського третього сектору, але і з’ясувати, які тенденції розвитку ОГС України є сталими, а які – тимчасова реакція на події в країні і дати обґрунтовану відповідь на запитання куди рухаються українські організації громадянського суспільства .

За результатами минулорічного дослідження був виданий звіт “Стан та динаміка розвитку ОГС України 2002-2005 рр”. Звіт включає огляд стану третього сектору щодо внутрішнього менеджменту, зовнішніх зв’язків, програмної діяльності, проблем та потреб, спроможності ОГС представляти права та інтереси за 2005 р. Крім того описані найбільш значущі зміни у зазначених сферах за чотири роки (2002-2005 рр.) Отримати звіт можна, звернувшись в офіс Творчого центру Каунтерпарт.

У липні починається польовий етап дослідження 2006 року – опитування представників неурядових організацій в регіонах. Двадцять чотири координатори будуть проводити анкетування по всій Україні. Команда Творчого центру Каунтерпарт буде Вам вдячна за активну участь в опитуванні. Просимо Вас сприяти регіональним координаторам у проведенні дослідження протягом липня-серпня 2006 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Кікоть , директор проекту “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:kikot@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт .


ТРЕНІНГИ ВІД ТЦК: “ ТВОРІТЬ СВІЙ УСПІХ З НАМИ!”

Тренінг “Моніторинг та оцінка проектів, написання звітів”

Час та місце проведення: 6-7 липня 2006 року, м.Київ.

Опис тренінгу та аплікаційну форму учасника розміщено на веб-сторінці ТЦК http://www.ccc.kiev.ua/ в розділі “ Проекти ТЦК/Постійно діючі проекти/Тренінги ” .

Тренінг буде організовано на добровільні пожертви учасників навчання.

Всіх бажаючих просимо надіслати заявки до 3 липня 2006 року на електронну адресу mysnyk@ccc.kiev.ua (з копією на електронну адресу kikot@ccc.kiev.ua ).

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Мисник, офіс-менеджер
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: mysnyk@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт .

Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації: Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску “ Ключа до фінансування від ТЦК” було використано інформацію з наступних джерел:
www.civicua.org
http://www.gurt.org.ua/
www.ceu.hu
www.magiccamp.net
www.cacm.odessa.ua
http://www.eidosfund.org/


ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви ще не отримуєте бюлетень, оформити безкоштовну підписку можна надіславши на адресу office@ccc.kiev.ua запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо);
  • контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.

Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить “Ключ до фінансування від ТЦК” – надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації;
  • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в “Ключі до фінансування від ТЦК”, надішліть інформацію, яку Ви бажаєте розмістити.

Якщо у Вас є побажання, або відгуки стосовно “Ключа до фінансування від ТЦК”, напишіть нам про це.

Якщо Ви отримали фінансування завдяки інформації розміщеній в “КДФ”, напишіть нам про це.

Контактна інформація:
Контактна особа: Анна Ісаєва, Олександра Птуха.
Тел./факс: 8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: office@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

 

Опубліковано на сайті: 2006-06-23

2005-01-29:
02 лютого 2005 р., 10-00, УГІ, Наукові читання "Життя і творчість М.І.Туган-Барановського"

Другий тур.  Читання присвячені 140-річчю від дня народження М.І.Туган-Барановського

(Перший тур Читань відбувся в рамках днів науки в Києво-Могилянській академії 27 січня 2005 року)