Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК №53, лютий 2007 р.


ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Конкурс міні-грантів для підтримки проектів шкільних і студентських ініціативних груп
  • Конкурс міні-грантів

Новини для Вас:

  • Конкурс “Міжнародний досвід впливу громадянського суспільства на демократичні перетворення”
  • Конкурс Ради Європи „Молоді активні громадяни ”
  • Стипендія для стажування в канадському університеті
  • Програма Fulbright Junior Faculty
  • Стипендіальна Програма Імені Лейна Кіркланда
  • 25 Стипендій На Навчання У Варшавському Університеті
  • Cтипендиальная программа „Берлин 2007-2008”

Вони працюють для Вас:

  • Фонд Ехоін Грін

Як це працює:

  • Маркетинг некомерційних організацій.

Де шукати ідеї:

  • 18-а Міжнародна Літня Школа По Правах Людин
  • Міжнародна Науково-Практична Конференція
  • "Студентські Мас-Медіа В Україні: Реалії Та Перспективи Розвитку"

Новини від ТЦК:

  • Проект “Сприяння активній участі громадян у протидії корупції в Україні” запрошує до співпраці .

Шановні колеги,

Творчий центр Каунтерпарт представляє до Вашої уваги номер електронного бюлетеня “Ключ до фінансування” за лютий. На сторінках цього номеру на Вас чекає “ найгарячіша” інформація про конкурси та програми. Зокрема, грантові конкурси, які відбудуться за підтримкою Фонду Баторія та багато стипендіальних програм.

Ви зацікавилися соціальним маркетингом? Прочитайте другу частину статті про нього, яку розміщаємо в цьому номері.

Якщо Ви представник НУО та бажаєте, щоб про Вас дізнались в інших громадських організаціях, тоді надішліть нам інформацію про Вашу організацію і ми розмістимо її у рубриці “Знайомтесь”. Для цього, нам необхідна інформація про створення та діяльність Вашої організації у форматі невеликої статті (півсторінки А-4). Статті надсилайте на електронну адресу mailto:office@ccc.kiev.ua з приміткою – Ключ до фінансування від ТЦК або Key to funding from CCC.

З найкращими побажаннями,
Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Літературний редактор: Наталія Савранська
Редактор: Марта Жаковська,
Олександра Птуха

Гарячі новини

КОНКУРС МІНІ-ГРАНТІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПРОЕКТІВ ШКІЛЬНИХ І СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВНИХ ГРУП

Організатор: громадська організація „Наші діти” за участю Молодіжної Ради міста Одеси та фінансової підтримки Фонду імені Стефана Баторія.

Мета конкурсу: сприяти залученню та активізації молоді у рішенні соціально значимих проблем громади або окремих соціальних груп шляхом підтримки проектів, спрямованих на розвиток суспільної активності та вирішення соціально значимих проблем на рівні своїх громад.

До участі запрошуються: шкільні й студентські ініціативні групи, що діють на території Одеси або Одеської області та складаються як мінімум із трьох осіб віком не старше 25 років.

Фінансування не надається на:

  • проекти пов'язані з політичною або виборчою діяльністю;
  • комерційні проекти, метою яких є одержання прибутку;
  • надання прямої матеріальної допомоги;
  • заробітну плату учасників проекту.

Максимальний розмір фінансової підтримки:

  • для шкільної ініціативної групи – 500 гривень;
  • для студентської ініціативної групи – 4600 гривень.

Додаткова інформація:

У 2007 році будуть проходити три тури конкурсу:

  • 1-й тур - зима 2007р ;
  • 2-й тур - весна 2007р;
  • 3-й тур - осінь 2007р.

Усі проекти обов'язково повинні носити соціальний характер.

У рамках 1-го конкурсу планується підтримати проекти у наступних сферах:

  • інформаційна (підтримка студентських, шкільних, молодіжних газет; журналістські розслідування; інформаційні мережі...);
  • соціальна;
  • громадська експертиза.

Термін реалізації проектів 1-го туру конкурсу: з 1 березня 2007 року по 20 травня 2007 року.

Кінцевий термін подачі аплікаційних форм на 1-й тур конкурсу: 15 лютого 2007 року.

Оголошення результатів конкурсу: 28 лютого 2007 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Людмила Лівих- керівник проекту „Програма міні-грантів”
Поштова адреса:Громадська організація „Наші діти”
м. Одеса, 65009
вул. Черняховського, 13
Телефон:(0482) 60-76-46, 63-95-83
Електронна адреса: molbank@mail.ru
Веб-сторінка: http://www.odessamik.org.ua/action.php?action=add&id=62

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.


КОНКУРС МІНІ-ГРАНТІВ

Організатор: Херсонський міський Центр молодіжних ініціатив “Тотем” за підтримки Фонду Баторія.

Мета конкурсу: підтримати ініціативи молодих інвалідів в сфері захисту їх прав, створення соціальних підприємств, підвищення рівня соціальних послуг.

До участі запрошуються: громадські організації (зареєстровані) та ініціативні групи (незареєстровані об’єднання) молодих інвалідів Херсона та Херсонської області.

Розмір фінансової підтримки: 2500 грн.

Максимальний термін реалізації проекту: 6 місяців.

Етапи конкурсу:

  1. Подання заявок – до 28 лютого 2007 року.
  2. Тренінг по написанню проекту та звітності – 16-17 березня 2007 року.
  3. Відбір та оголошення проектів-переможців – до 31 березня 2007 року.
  4. Реалізація проектів – 1 квітня – 1 жовтня 2007 року (6 місяців).
  5. Аналіз і моніторинг результатів – 1 жовтня – 1 листопада 2007 року.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Центр молодіжних ініціатив “Тотем”
м. Херсон
вул. Молодіжна 2А
Телефон: 8-0552-266072
Електронна адреса: totem@public.kherson.ua

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.

Новини для Вас

КОНКУРС “МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВПЛИВУ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА НА ДЕМОКРАТИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ”

Організатор: Програма “Схід-Схід: партнерство без кордонів” Міжнародного Фонду “Відродження”.

Максимальний розмір фінансової підтримки: 10 000 доларів США.

Кінцеві терміни поданнязаявок: 16 березня, 15 червня, 14 вересня та 30 листопада.

Додаткова інформація: від кінцевого терміну подання заявок до початку реалізації проекту має залишатися мінімум 10 тижнів.

Контактна інформація:
Програма “Схід-Схід: партнерство без кордонів”, Міжнародний Фонд “Відродження”
Контактна особа:Тетяна Кухаренко, менеджер програми “Схід-Схід: партнерство без кордонів”
Поштова адреса: Програма “Схід-Схід: партнерство без кордонів”
м. Київ, 04053
вул. Артема, 46
Телефон: (044) 461 95 00
Факс: (044) 486 01 66
Електронна адреса: kukharenko@irf.kiev.ua
Веб-сторінка:http://www.civicua.org/news/МФВ:http:/www.irf.kiev.ua/ua/programs/eui/ee/open/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь в офіс МФВ за адресою Бехтерєвський провулок, 13-а, м. Київ.


КОНКУРС РАДИ ЄВРОПИ „МОЛОДІ АКТИВНІ ГРОМАДЯНИ”

Організатор: Рада Європи у рамках кампанії „Усі різні- усі рівні - за різноманітність, права людини та участь”.

Мета конкурсу: просування активної участі молоді у суспільному житті через нагородження визначних інноваційних проектів або заходів, які здійснуються в цьому напрямку; демонстрація значення й практичного втілення в життя принципа співправління між молоддю та органами влади на місцевому, регіональному і національному рівні.

До участі запрошуються: неурядові молодіжні організацій та їх мережі, а також будь-які інші організації, що опікуються роботою з молоддю й завдяки своїм діям роблять внесок у кампанію „Усі різні-усі рівні -за різноманітність, права людини та участь”.

Критерії участі:

Нагороджені будуть проекти пов’язані з наступними темами, які складають основу змісту Кампанії:

  • подолання дискримінації й просування різноманіття;
  • міжрелігійний та міжкультурний діалог;
  • різноманітність як цінність для суспільного і економічного розвитку; способи її підтримки;
  • європейські моделі інтеграції- сьогодні під сумнівом. Чому? Чи зберігають вони досі свою цінність?;
  • участь, демократія і правління- внесок молоді в боротьбу з дискримінацією й забезпечення різноманіття;
  • практика індивідуальної участі як ефективний засіб пошуку свого місця в суспільстві;
  • здійснення девізу „Нічого про нас без нас”- основного принципу для забезпечення
  • участі- на місцевому, регіональному і національному рівні;
  • просування культури дотримування прав людини; роль навчання в цій сфері;
  • включення прав людини та навчання в сфері прав людини в молодіжну політику,
  • передусім стосовно молоді, яка знаходиться під загрозою дискримінації й виключення зі суспільства;
  • проекти мають здійснюватися в часових рамках Кампанії (червень 2006-червень 2007).

Розмір фінансування: 1000 євро, диплом і можливість презентації проекту на виставці, яка буде закінчувати Кампанію.

Кінцевий термін подання заявок: 15 червня 2007 року.

Мова заявки: англійська або французька.

Контактна інформація:
Контактні особи: Ксенія Орловська- голова Національного комітету Кампанії
тел.: +38 067 701 61 69 (моб.)
Електронна адреса: ksuxa682@rambler.ru
Марія Богуслав- генеральний секретар Національного комітету Кампанії
тел: +38 050 387 80 26 (моб.)
Електронна адреса: bogus-love@mail.ru
Поштова адреса:Національний комітет Кампанії „Усі різні-усі рівні”
м. Київ, 03150
вул. Горкого 45, кв. 8
Телефон/факс: (044 ) 528-37-24
Електронна адреса: ncc-ukraine@alldifferent-allequal.info
Веб-сторінка:http://www.coe.int/t/e/cultural_co-operation/youth/2._Priorities/award.asp#TopOfPage

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.


СТИПЕНДІЯ ДЛЯ СТАЖУВАННЯ В КАНАДСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Організатори: Альбертський університет і Меморіальний фонд ім. Івана Коляски (John Kolasky Memorial Endowment Fund).

До участі запрошуються: аспіранти або зрілі науковці в ділянках економіки, політичних наук, історії, права та суспільствознавства, які бажають поглибити свої знання на Заході.

Розмір фінансової підтримки: 2500$ на кожний місяць стажування.

Термін надання стипендії: від 3-х до 9-ти місяців у 2007-2008 навчальному році.

Кінцевий термін подання заявок: 1 березня 2007 р.

Додаткова інформація:

  • до заповненої анкети учасника слід додати дві рекомендації від науковців, які знають його та його наукову працю;
  • обов'язковим для учасника є знання української та англійської чи французької мов.

Контактна інформація:
Поштова адреса : Canadian Institute of Ukrainian Studies
450 Athabasca Hall
University of Alberta
Edmonton, Alberta
Canada T6G 2E8
Тел : 780-492-2973
Факс : 780-492-4967
Електронна пошта: cius@ualberta.ca
Веб-сайт: http://www.cius.ca/

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.


ПРОГРАМА FULBRIGHT JUNIOR FACULTY

Організатор: програма академічних обмінів імені Фулбрайта.

До участі запрошуються: молоді викладачі та дослідники, фахівці з бібліотечної справи, спеціалісти у галузі управління культури.

Заходи в рамках програми:

  • проведення індивідуальних досліджень;
  • відвідуювання семінарів та лекцій в якості вільних слухачів;
  • ознайомлення з актуальними надбаннями американських університетів у плануванні навчальних програм, розробці курсів та їх викладанні;
  • участь у наукових конференціях та семінарах.

Часові рамки обміну: серпень-вересень 2008 – червень 2009 року.

Кінцевий термін подання заявок: 16 травня 2007 року.  

Додаткова інформація:

Програма спрямована на наступні галузі спеціалізації:

історія, охорона пам'яток історії, археологія, архітектура, філософія, психологія, соціологія, соціальна робота, антропологія, релігійні студії, екологія/охорона довкілля, американські студії (мовознавство, література, мистецтво, історія), ґендерні студії, лінгвістика, журналістика/засоби масової комунікації, мистецтвознавство; історія, критика або менеджмент у галузі культури та театру; театральне мистецтво, бібліотечна справа, музеєзнавство, література, фольклор, управління в галузі освіти, політичні науки, міжнародні відносини, правознавство, економіка (теоретичні напрямки).

Веб-сторінка: http://www.fulbright.org.ua/page.php?pid=34&lang=1

Більш детальну інформацію шукайте, будь ласка, на веб-сторінці.


СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ІМЕНІ ЛЕЙНА КІРКЛАНДА

Організатор: Польсько-Американський Фонд Свободи та Польсько-Американська Комісія Фулбрайта.

До участі запрошуються:

  • викладачі ВУЗів;
  • експерти, політики, державні службовці;
  • підприємці, менеджери;
  • лідери недержавних організацій, діячі культури та громадські лідери;
  • журналісти.

Мета програми: поширення досвіду Польщі в галузі політичних та економічних реформ. Програма реалізується в рамках додаткового освітнього курсу у вищих учбових закладах Польщі протягом двох семестрів, а також професійних стажувань в державних та приватних структурах терміном від двох та більше тижнів.

Спеціальності, за якими можна отримати стипендію:

  • економіка та менеджмент;
  • державне адміністрування;
  • бізнес-адміністрування;
  • право;
  • соціальні науки;
  • політологія.

Вимоги до кандидитів:

  • громадянство та постійне проживання в одній із зазначених країн- Україні, Білорусі, Росії, Вірменії, Азейбарджані, Грузії, Казахстані або Молдові;
  • повна вища освіта;
  • вік до 35 років (в окремих випадках до 40 років);
  • знання польської мови (на рівні, що дозволяє брати участь у лекціях та семінарах, а також підготувати дипломну роботу) або знання англійської мови у випадку вибору кандидатом освітнього курсу цією мовою (в такому випадку можливе пасивне знання польської мови);
  • досвід професійної діяльності не менше 2 років.

Розмір фінансування: стипендія надаватиметься терміном на 9 місяців у розмірі 500 доларів США щомісяця. Крім того програмою покриваються такі витрати: вартість навчання, проживання в Польщі, страхування, квиток до Польщі та у зворотньому напрямку, придбання матеріалів та наукових видань.

Кінцевий термін подання заявок: 15 березня 2007 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Уршула Собєцка
Поштова адреса: Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta
ul. Nowy Świat 4
00-497 Warszawa
Польща
Телефон: 4822 628 7950;
625 6932;
625 6978
Електронні адреси:fulbright@fulbright.edu.pl, u.sobiecka@fulbright.edu.pl
Веб-сайти:http://www.programkirklanda.engo.pl/, http://www.fulbright.edu.pl/

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.


25 СТИПЕНДІЙ НА НАВЧАННЯ У ВАРШАВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Організатор: Програма Студій Східної Європи Варшавського університету.

Зміст програми: надання стипендій на навчання на дворічних магістерських «Східних студіях Варшавського університету» в період від 1.09.2007 до 30.06.2009 р. для кандидатів із: Центральної Європи, Балкан, Східної Європи, Росії, Кавказу та Центральної Азії.

Розмір фінансування:

  • звільнення з оплати за навчання у Варшавському університеті для іноземців (близько 5000 Євро щорічно);
  • соціальна стипендія для іноземних стипендіатів, що мають дипломи про повну вищу освіту (1240 злотих на місяць);
  • оплата проживання в студентському гуртожитку;
  • інтенсивний курс польської мови (в першому семестрі навчання);
  • закупівля фахової літератури (загалом до 2000 злотих);
  • оплата однієї поїздки до країни стипендіата в рамках програми навчання та наукових
  • поїздок по території Польщі.

Вимоги до кандидатів:

  • закінчена вища освіта, бажано гуманітарна; бажано наявність наукової праці, або досвід у сферах, які охоплює програма Східних Студій;
  • вік до 30 років;
  • добра загальна орієнтація у проблематиці Східної та Центральної Європи, Росії, Середньої Азії і Кавказу, зокрема в період ХІХ-ХХ ст. і сучасності, особливо з 1980 по 1991 рр;
  • позитивний результат письмового тесту загальних знань та співбесіди;
  • обов’язкове знання польської та англійської мови на рівні, достатньому для розуміння
  • лекцій та спеціальної літератури. Крім цього, для окремих напрямів вимагається знання російської, німецької або французької мов.

Кінцевий термін подання заявок: 15 квітня 2007 року.

Додаткова інформація:

  • Навчання триватиме 2 роки (4 семестри), стипендія по 9,5 місяців в році.
  • Стипендіати частину часу проводитимуть у своїх країнах, реалізуючи програму Студій .
  • Програма Студій охоплюватиме проблематику історії і сучасності Центрально-Східної Європи, Росії і всього посткомуністичного простору, концентруватиметься на історії, політології, проблемах національних меншин, але торкатиметься також елементів історії мистецтва, літератури, культури, соціології, географії, демографії, права, економіки.
  • У програмі передбачено також вивчення однієї мови регіону.
  • Навчання проводиться на трьох спеціальностях:
  • Східна та Центрально-Східна Європа;
  • Росія-Центральна Азія-Кавказ;
  • Центральна Європа та Балкани .
  • Перевага надаватиметься кандидатам, які вже можуть похвалитися науковими досягненнями або організаційною активністю, минула діяльність і досягнення яких дають змогу використати здобуті знання у їхніх країнах в різних сферах наукового або громадського життя.
  • Після завершення навчання стипендіати одержують повноправний диплом про здобуття вищої освіти в Польщі, який визнають інші країни Європейського Союзу.

Контактна інформація:
Веб-сайт:http://www.studium.uw.edu.pl%20/

Більш детальну інформацію шукайте, будь ласка, на веб-сторінці.


CТИПЕНДИАЛЬНАЯ ПРОГРАММА „БЕРЛИН 2007-2008”

Організатор: Університет Гумбольдта в Берліні, Фонд ”Пам’ять і майбутнє”.

До участі запрошуються: студенти всіх спеціальностей із країн Центральної та Східної Європи, країн СНД, а також Ізраїлю та США.

Вимоги до кандидитів:

  • навчання в вузах країн Центральної та Східної Європи, країн СНД, а також Ізраїлю та США;
  • дуже добре володіння німецькою мовою та знання історії націонал-соціалізму;
  • заявки на отримання стипендії повинні містити конкретні ідеї та пропозиції для майбутнього проекту.

Умови стипендії:

  • розрахована на 1 рік;
  • місячна стипендія — 700 євро;
  • субсидія на оплату дороги до місця навчання;
  • місячний курс німецької мови;
  • програма різних заходів.

Кінцевий термін подання заявок: 15 березня 2007 року.

Додаткова інформація:

  • Навчання у рамках стипендії триває один рік і проводиться в Університеті ім. Гумбольдта або в одному з університетів-партнерів, якими є: Вільний університет Берліна (Freie Universitaet Berlin ), Технічний університет Берліна (Technische Universitaet Berlin ), Університет мистецтв Берліна (Universitaet der Kuenste Berlin ), Вища школа економіки ( Fachhochschule fuer Wirtschaft Berlin) .
  • Перевага при розгляді заявок надається нащадкам жертв націонал-соціалістичного режиму .
  • Паралельно з навчанням стипендисти працють у групах над спільним проектом «Люди в ру сі: міграція й інтеграція в історичному і сучасному контексті».
  • Заявки треба посилати в електронному варіанті .

Контактна інформація:
Контактні особи: Нора Буттер та Юля Елшлегер
Поштова адреса : Humboldt-Universitaet zu Berlin
Abteilung Internationales |
Berlin-Stipendien
Unter den Linden 6
D-10099 Berlin
Телефон: +49 30 2093-2171
Факс: +49 30 2093-2780
Електронні адреси:evz@uv.hu-berlin.de
20evz@uv.hu-berlin.de
Веб-сторінка: www.aia.hu-berlin.de/int/evz

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.

Вони працюють для Вас

ФОНД ЕХОІН ГРІН

Мета та діяльність: сприяти суспільним змінам за допомогою ідентифікації, інвестування і підтримки визначних лідерів і організацій, які вони започаткували.

До участі запрошуються: особи, які згодні взяти на себе зобов'язання щодо реалізації проекту протягом як мінімум двох років.

Фінансування надається: на проекти фондів, які цілком автономні від існуючих організацій. Проекти не можна вважати незалежними або автономними, якщо вони здійснюються під керівництвом або для існуючої організації. Echoing Green фінансує тільки проекти фундацій, які знаходяться в їх стартовій фазі. Н е потрібно мати зареєстровану організацію для того, щоб подати заявку, організація може бути в початковій фазі створення.

Фінансування НЕ надається на:

  • розширення існуючого проекту;
  • дослідження;
  • лобіювання активності;
  • релігійні ініціативи (якщо ваша робота має духовну основу, але не пов'язана з будь-якою специфічною релігією або вірою, ви можете бути допущені до розгляду).

Розмір фінансової підтримки:

  • Індивідуальні Стипендії - $30 000 на рік; протягом двох років $60 000 виплачуються чотирма рівними внесками по $15 000 кожний.
  • Стипендії співпраці - $45 000 на рік (на виконання проекту, а не на підтримку окремих осіб);
  • Протягом двох років $90 000 виплачуються чотирма рівними внесками по $22 500 кожний.

Види підтримки:

  • конференції;
  • керівництво в стратегічному і фінансовому плануванні;
  • підбір штату і створення ради правління;
  • збір коштів;
  • звітність;
  • інші аспекти процесу створення неприбуткової організації.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Echoing Green
60 East 42nd Street
Suite  520
New York , NY 10165
Телефон: 212-689-1165
Факс: 212-689-9010
Електронна адреса: info @echoinggreen .org
Веб-сайт: http://www.echoinggreen.org%20/

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Як це працює

МАРКЕТИНГ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Маркетинг некомерційних організацій допоможе Вам:

  • Визначити ваше місце у суспільстві і набути впевненості у тому, що ви маєте все необхідне, щоб задовольнити потреби людей.
  • Донести свої ідеї до людей та викликати їхню зворотну реакцію.
  • Конкретно визначити мету та її завдання, досягти цієї мети та стати "квітучою" організацією з достатніми для виконання подальших завдань ресурсами.
  • Виділитися із загальної маси організацій, звернути на себе увагу людей, дістати їхню підтримку та використати їхній ентузіазм, бо це вам потрібно і на це ви заслуговуєте.
  • Більше впливати на благодійницьку та соціальну активність у вашому регіоні та поза його межами (Гарі Дж Стерн).

Мета соціального маркетингу:

Традиційно інструменти маркетингу існували виключно для того, щоб пропонувати покупцю товари та послуги. В 1970 році виникла ідея використання маркетингу, який би допомагав не лише розповсюджувати товар, а й певні ідеї, які б могли бути корисними для суспільства в цілому. Нове застосування маркетингу отримало назву соціального маркетингу.

В більшості випадків мета соціального маркетингу — сприяти покращанню життя окремої людини й суспільства в цілому. Наприклад, відмова від паління корисна для здоров'я самого курця та його сім'ї, а також скорочує витрати на охорону здоров'я, що вигідно державі. Сюди ж можна віднести низьку продуктивність праці курців. У тих випадках, коли людина не отримує прямої користі для себе, наприклад, коли вона стає донором, соціальний маркетинг акцентує увагу на моральному задоволенні від здійснення добрих справ.

Використання соціального маркетингу:

Соціальний маркетинг ефективно використовувався за кордоном у ході кампаній по плануванню сім’ї , вакцинації тощо. В Америці, наприклад, він застосовувався, щоби спрямувати увагу людей на зменшення споживання жирів, вживати більше овочів, фруктів та злакових, кинути палити, боротися із симптомами підвищеного артеріального тиску, практикувати «безпечний секс» для попередження розповсюдження СНІДу, вступати в лави донорів, а також робити інші корисні речі. В сучасних умовах розвитку українського суспільства, соціальний маркетинг може бути ефективно використаний для вирішення широкого кола проблем, не обов’язково пов'язаних з охороною здоров'я и плануванням сім'ї, наприклад, в обговоренні питань збереження енергії та водних ресурсів, охорони навколишнього середовища тощо.

Соціальний та комерційний маркетинг:

Програма соціального маркетингу не схожа на рекламну кампанію і громадських послуг, так само, як і комерційний маркетинг відрізняється від реклами в засобах масової інформації. Реклама — часто корисна і навіть є основною частиною маркетингових програм, це один з інструментів, який використовують для досягнення бажаного результату. Але головним для соціального и комерційного маркетингу є облік якості продукції, її вартості, місця її розподілу й розповсюдження.

Хоча більшість маркетингових програм фінансуються державними закладами або некомерційними організаціями, діячі соціального маркетингу можуть звертатися в компанії, які заохочують діяльність, корисну для суспільства і вигідну для себе. Наприклад, страхові компанії зацікавлені в протипожежній безпеці, охороні праці, відмові від паління та інших змінах поведінки, які скоротять кількість нещасних випадків, і, таким чином, звільнять компанії від необхідності платити страховку. Деякі пивні та лікеро-горілчані заводи стимулюють кампанії з підвищення безпеки руху, із метою продемонструвати свою громадянську відповідальність і зменшити прагнення уряду та громадськості прийняти закони про продаж та споживання спиртних напоїв (Керен Фокс).

Соціальний маркетинг спрямовує діяльність організації у п'яти основних напрямках. Вони визначають відмінність маркетингу в бізнесовій структурі від маркетингу у громадській некомерційній організації.

Якщо Ви бажаєте дізнатися більше про ці напрямки, зверніть увагу на статтю „Специфіка маркетингу неурядових організацій” у наступному номері бюлетеня.

За матеріалами книги: Стратегія. Посібник для неурядових організацій.

 Де шукати ідеї

 18-А МІЖНАРОДНА ЛІТНЯ ШКОЛА ПО ПРАВАХ ЛЮДИН

Організатор: Хельсінський Фонд по Правах Людини (Варшава)

До участі запрошуються: активісти правозахисних неурядових організацій, научні співробітники, а також представники органів влади й інституцій, що ведуть діяльність, пов’язану з правами людини, з країн Центральної та Східної Європи й СНД, які раніше не брали участь у літніх і зимових школах по правах людини, організованих ХФПЛ.

Час і місце проведення: з 23 по 30 червня 2007 року у Варшаві-Мєдзєшині.

Вимоги до кандидатів: мати вищу освіту або бути на останньому курсі у вищому навчальному закладі.

Тематика школи:

  • історія й філософія прав людини;
  • внутрішні й міжнародні системи захисту прав людини;
  • деякі окремі права.

Робочі мови: російська та англійська (учасники повинні вільно володіти однією з цих мов).

Фінансова підтримка:

  • Приблизно 50 учасників (із 65 вибраних на конкурсній основі) отримають відшкодування наступних витрат:
  • вартість міжнародного проїзду з країни проживання в Варшаву й назад поїздом автобусом або літаком (туристичний класс);
  • проживання в двомістних номерах і харчування під час проведення Школи .
  • Близько 15 дюдей зможуть взяти участь у Школі, частково оплативши витрати (як зазначено в формулярі заявки) .
  • Організатори забезпечують учасників безкоштовно: лекціями, практичними заняттями, а такох їх перекладом, навчальними матеріалами, медичним страхуванням на час перебування в Польщі - за умови участі у всіх заняттях Школи.
  • Не будуть відшкодуванні витрати, пов’язані з отриманням візи, дорожні витрати всередині країни учасника, а також витрати, пов’язані з проживанням у готелях і харчуванням під час дороги.

Кінцевий термін подання заявок: 15 лютого 2007 року.

Оголошення результатів конкурсу: до 15 травня 2007 р.

Додаткова інформація:

до заповненого формуляра заявки (форму заявки можна скачати на сайті ХФПЛ: http://www.hfhrpol.waw.pl/ru/) слід додаити коротке резюме (CV) та рекомендаційний лист з організації або місця роботи.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Helsi ńska Fundacja Praw Cz łowieka
ul. Zgoda 11
00-018 Warszawa
Польща
Електронна адреса:18summer@hfhrpol.waw.pl
Веб-сайт:http://www.hro.org/news_tln.php?news_tln_id=799.
Веб-сторінка:http://www.hfhrpol.waw.pl/ru/

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.


МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "СТУДЕНТСЬКІ МАС-МЕДІА В УКРАЇНІ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ"

Мета конференції: зібрати студентів-журналістів, провідних учених галузі та практикуючих журналістів зі всієї України для того, щоб обговорити нагальні питання та проблеми сучасного стану мас-медіа вищих навчальних закладів України, обмінятися досвідом роботи українських студентських ЗМІ та виробити програму їх майбутнього розвитку. За результатами конференції планується розробка проекту громадської організації - Асоціації студентів-журналістів України (АСЖУ).

Час і місце проведення: 18-20 квітня 2007 року, Запорізький національний університет, факультет журналістики (м. Запоріжжя, 69063, вул. Жуковського 66, 2й корпус ЗНУ).

Напрямки роботи:

  • роль студентських мас-медіа у формуванні національної ідеї;
  • демократизм студентської журналістики: у чому він?;
  • проблеми фінансового забезпечення студентських ЗМІ;
  • редакційна політика студентської преси та особливості роботи студента-журналіста;
  • менеджмент студентських мас-медіа;
  • маркетингова політика редакції студентського ЗМІ;
  • відносини адміністрація ВНЗ - студентський засіб масової інформації;
  • самвидав та інтернет-проекти: альтернативні види студентських ЗМІ;
  • мовно-стилістичні особливості студентських видань;
  • зовнішнє оформлення, верстка, дизайн та інфографіка студентських засобів масової інформації
  • студентські мас-медіа: вітчизняний і світовий досвід;
  • вузівські ЗМІ як складова формування корпоративного стилю ВНЗ.

До участі запрошуються: студенти, аспіранти та викладачі ВНЗ України, а також практикуючі журналісти, що мають досвід роботи у студентських мас-медіа.

Фінансове забезпечення учасників: усі фінансові витрати, пов'язані із конференцією (включаючи проїзд, проживання, харчування, видання збірника наукових публікацій та культурну програму), покриваються за рахунок організаторів.

Мови конференції: українська, російська, англійська.

Додаткова інформація:

  • у ході роботи конференції планується проведення І Всеукраїнської виставки студентських ЗМІ, тому просимо учасників конференції, які є редакторами або членами редакційних колективів студентського ЗМІ, заздалегідь повідомити про свою участь і підготувати матеріали до виставки;
  • за підсумкам конференції буде видано збірник доповідей та матеріалів конференції.

Кінцевий термін подання анкети учасника разом із доповіддю: 25 березня 2007р.

Термін оголошення результатів відбору учасників: 2 квітня 2007р.; усі учасники будуть повідомленні персонально через e-mail.

Контактна інформація:
Контактна особа: Катерина Сіріньок- голова Наукового студентського товариства факультету журналістики
Поштова адреса: Запорізький національний університет
Факультет журналістики, ауд.215
2й корпус ЗНУ
м. Запоріжжя, 69063
вул. Жуковського 66
(На конверті обов'язково позначте: "На конференцію. Сіріньок Катерині".)
Телефон: 8-066-111-47-53
Електроннаадреса:ksirinyok@gmail.com (тема листа та назва файла з текстом доповіді мають містити прізвище автора в англійській транслітерації).

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, за контактною адресою.

Новини від ТЦК

ПРОЕКТ “СПРИЯННЯ АКТИВНІЙ УЧАСТІ ГРОМАДЯН У ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ” ЗАПРОШУЄ ДО СПІВПРАЦІ

Стан та розмах корупції в Україні стає загрозою національній безпеці. Дана проблема не може не стосуватись третього сектору, який є найбільш активним та успішним борцем за демократичний розвиток країни. Протидіяти корупції можна разом, об’єднавши зусилля, зокрема, неурядових організацій. Ми запрошуємо Вас до співпраці!

Проект “Сприяння активній участі громадян у протидії корупції в Україні” (РАСЕ) надає українським НУО можливість долучитись до вирішення багатьох проблем, що постають перед організаціями третього сектору. Взявши активну участь в Проекті, Ваша організація матиме змогу долучитись до протидії корупції в Україні, навчитись новим методам представлення та захисту інтересів та моніторингу діяльності влади.

В рамках Проекту РАСЕ передбачається адміністрування малих грантових програм, спрямованих на підтримку груп громадянського суспільства, журналістів, засобів масової інформації та їх ініціатив щодо ефективного захисту громадських інтересів в тих сферах, які є найбільш вразливими для корупційної діяльності. Окрім того, в рамках Проекту будуть проводитись тренінги та надаватись технічна допомога, спрямована на розбудову спроможності окремих груп для здійснення кампаній адвокасі та проведення моніторингу діяльності влади.

Першим кроком до співпраці з Проектом є заповнення анкети для оцінки потреб НУО, яку можна отримати на сайті ТЦК в розділі „Новини” (http://www.ccc.kiev.ua/) або надіславши лист запит на адресу mailto:Kikot@ccc.kiev.ua.

Ми просимо Вас уважно та сумлінно заповнити анкету та надіслати її на адресу Kikot@ccc.kiev.ua до 7 лютого. Ми також будемо Вам вдячні за розповсюдження цієї інформації серед Ваших партнерів та колег.http://groups.google.com/group/osvita/topics

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Кікоть – менеджер програм ТЦК
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:kikot@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.

Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації:
Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску “ Ключа до фінансування від ТЦК”
було використано інформацію з наступних джерел:
www.civicua.org
www .echoinggreen .org
http://www.coe.kiev.ua/

ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви ще не отримуєте бюлетень, оформити безкоштовну підписку можна надіславши на адресу office@ccc.kiev.ua запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо);
  • контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.

Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить “Ключ до фінансування від ТЦК” – надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації;
  • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в “Ключі до фінансування від ТЦК”, надішліть інформацію, яку Ви бажаєте розмістити.

Якщо у Вас є побажання, або відгуки стосовно “Ключа до фінансування від ТЦК”, напишіть нам про це.

Якщо Ви отримали фінансування завдяки інформації розміщеній в “КДФ”, напишіть нам про це.

Контактна інформація:
Контактна особа: Олександра Птуха
Тел./факс: 8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:office@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

Опубліковано на сайті: 2007-02-11

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО