Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

Інформаційний вісник програми "Соціальний капітал і Академічні публікації" (СКАП)


Інформаційний вісник 

програми "Соціальний капітал і Академічні публікації" (СКАП)

Міжнародного фонду “Відродження” 

14 жовтня 2005 року

1.Переклади 3

Переклад сучасної німецької філософії: чергові семінари Лабораторії наукового перекладу 3

2. Відкритий доступ до науково-освітніх інформаційних ресурсів 3

2.1. Інформаційні ресурси відкритого доступу та права інтелектуальної власності 3

2.2. Дослідження Асоціації професійних наукових видавців (ALPSP) про відкритий доступ 4

2.3. Навіщо нам потрібні інституційні репозитарії? 4

2.4. Нове видання про свободу інформації 4

2.5. ООН рекомендує використовувати вільне відкрите програмне забезпечення 4

2.6.Матеріали Восьмого міжнародного симпозіуму з електронних тез та дисертацій 4

2.7. Сальвадорська декларація про Відкритий доступ як перспективу світового розвитку 4

2.8. Ліцензії Креатив Коммонз (Creative Commons) для публікацій громадського і державного секторів Великої Британії 5

2.9. Міжнародний інститут освітнього планування ЮНЕСКО: Дискусійний форум в інтернеті про Зміст відкритих курсів у вищій освіті 5

3. Книжковий ринок 5

3.1. Семінар "Маркетинг у видавничій справі", Львів 5

3.2. Інформація про стан книговидання в Україні від Держтелерадіо 6

4. Різне 7

4.1. Дослідчі дотації Канадського інституту українських студій 7

4.2. Стипендія для стажування меморіального фонду ім. Івана Коляски 7

4.3. Information Society Project, Yale Law School, ISP Fellowship Announcement 8

4.4. OXFORD UNIVERSITY ANNOUNCES MULTIDISCIPLINARY DOCTORAL PROGRAMME FOCUSED ON INTERNET STUDIES 8

4.5. Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (UGRAD) 9

4.6. Call for Papers: An International Graduate Student Symposium, Centre for European, Russian and Eurasian Studies, University of  Toronto, March 17-19, 2006: New Perspectives on Contemporary Ukraine: Politics, History, and Culture 10

4.7. ГРУПОВІ ПОЇЗДКИ СТУДЕНТІВ ДО НІМЕЧЧИНИ STUDIENREISEN ТА STUDIENPRAKTIKA 10

4.8. НАУКОВІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ АСПІРАНТІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ 12


1.Переклади

Переклад сучасної німецької філософії: чергові семінари Лабораторії наукового перекладу

 

1 жовтня 2005 р. у Міжнародному фонді "Відродження" відбулася майстерня, присвячена перекладові книжки німецького філософа Дітера Генриха Bewusstes Leben ("Свідоме життя"); переклад з німецької — Віталій Терлецький, видавництво "Курс", Київ.

Серед учасників семінару — Анатолій Лой, Анатолій Єрмоленко, Андрій Богачов, Вахтанг Кебуладзе, Віталій Терлецький, Олександр Пономарів, Богдана Матіяш.

Зі словником, узгодженим на семінарі, можна ознайомитися на сайті Лабораторії наукового перекладу: http://www.pereklad.kiev.ua/seminars/henrich.htm

 

15 жовтня 2005 р. відбудеться черговий семінар проекту "Лабораторія наукового перекладу" присвячений перекладу книжки Райнгарда Ципеліуса Geschichte der Staatsideen (переклад Віктора Рябчуна, видавництво "Тандем", Київ). Семінар відбуватиметься від 15.00 до 18.00 у конференц-залі Міжнародного фонду "Відродження" (вул. Артема, 46, к. 5). Серед учасників семінару: Анатолій Лой, Вахтанг Кебуладзе, Михайло Мінаков, Ольга Кочерга, Орися Демська-Кульчицька. Запрошуємо всіх охочих!

 

Семінари відбуваються за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".

 

Координатори проекту:

Андрій Кулаков, Володимир Єрмоленко,

Телефони: 238 25 73, 8 050 805 42 47

E-mail: lab@pereklad.kiev.ua

URL: http://www.pereklad.kiev.ua/

 

2. Відкритий доступ до науково-освітніх інформаційних ресурсів

2.1. Інформаційні ресурси відкритого доступу та права інтелектуальної власності

Одна з секцій Міжнародної науково-практичної конференції INFORMATIO-2005 Електронні інформаційні ресурси: проблеми створення, використання, доступу, яка відбулася 3 — 7 жовтня 2005 року у м. Алушта, була присвячена Інформаційним ресурсам відкритого доступу.

Організатори конференції: Асоціація "Інформатіо-Консорціум", Міжнародний фонд "Відродження", Інститут математичного моделювання "Фраксім", Наукова бібліотека Національного університету "Києво-Могилянська Академія". Співорганізатори: Наукова бібліотека Таврійського національного університету і Наукова бібліотека Севастопольського національного технічного університету.

Учасники конференції вирішили співпрацювати у пілотному проекті мережі відкритих інституційних репозитаріїв.

Детальніша інформація про цей проект 2 презентації:

Презентація "Відкритий доступ до науково-освітніх інформаційних ресурсів: інституційні репозитарії"

Презентація "Електронні ресурси відкритого доступу та проблеми інтелектуальної власності: Creative Commons: гнучкі креативні авторські права"

містяться тут: http://www.irf.kiev.ua/ua/programs/scaap/news/?doc:int=1828

http://www.informatio.org.ua/

2.2. Дослідження Асоціації професійних наукових видавців (ALPSP) про відкритий доступ

11 жовтня 2005-го року Асоціація професійних наукових видавців (ALPSP) оприлюднила звіт Факти про відкритий доступ  (The Facts About Open Access). Звіт англійською мовою міститься тут: http://www.alpsp.org/

2.3. Навіщо нам потрібні інституційні репозитарії?

Редактор впливового наукового часопису  The Scientists Ричард Ґаллахер надрукував дослідження Навіщо нам потрібні інституційні репозитарії.

Однією з причин появи інституційних репозитаріїв він називає інформаційну революцію у природничих науках і потребу оперативного збереження і публікації результатів наукових досліджень. У якості програмного забезпечення для інституційних репозитаріїв розглядається DSpace http://www.dspace.org/

Повний Текст статті міститься тут:

http://www.the-scientist.com/2005/10/10/8/1

Volume 19 | Issue 19 | Page 8 | Oct. 10, 2005

UPFRONT | EDITORIAL

Why We Need Institutional Repositories

By Richard Gallagher, Editor

2.4. Нове видання про свободу інформації

На сайті Харківської правозахисної групи міститься видання СВОБОДА ІНФОРМАЦІЇ. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА.

Першу частину цього навчального посібника (глави 1-7, додатки 1-4) розробив і видав Ричард Карвер (Richard Carver), незалежний консультант. Розробники додаткових статей – Лютґард Гамерер (Luitgard Hammerer) (директор Європейської програми, “ARTICLE 19”) і Сара Б’юкенен (Sara Buchanan) (працівник Європейської програми, “ARTICLE 19”), а попереднє дослідження провела Едліра Мугедіні (Edlira Muhedini) (з албанської організації CDDI – партнера “ARTICLE 19”). Переклад з англійської Руслана Тополевського. Другу частину посібника (глава 8, додатки 5-12) підготували Євген Захаров, співголова Харківської правозахисної групи, та Олександр Северин, правовий радник сайту “Майдан” www.maidanua.org zip-file

Книжка міститься тут: http://www.khpg.org.ua/index.php?id=1128746915 обсяг тексту 269.026 kb

2.5. ООН рекомендує використовувати вільне відкрите програмне забезпечення

У матеріалах для другої листопадової фази Всесвітнього Самміту з Інформаційного Суспільства ООН рекомендує використовувати вільне відкрите програмне забезпечення та відкриті стандарти для науки і технологій.

Детальніше про це англійською мовою у повідомленні Intellectual Property Watch weblog:

October 10, 2005: Open Source Agreed In UN Information Society Summit Preparations
http://www.ip-watch.org/weblog/index_test.php?p=98

2.6.Матеріали Восьмого міжнародного симпозіуму з електронних тез та дисертацій

Наприкінці вересня у Сіднеї, Австралії відбувся Восьмий міжнародний симпозіум з електронних тез та дисертацій. Матеріали симпозіуму англійською мовою містяться тут: http://adt.caul.edu.au/etd2005/program.html

2.7. Сальвадорська декларація про Відкритий доступ як перспективу світового розвитку

Найостаннішу декларацію про відкритий доступ ухвалили учасники Міжнародного семінару з відкритого доступу.

Повний текст декларації англійською мовою міститься тут:

The Salvador Declaration on Open Access: The Developing World Perspective,
September 23, 2005.
http://www.icml9.org/meetings/openaccess/public/documents/declaration.htm
http://www.icml9.org/channel.php?lang=en&channel=91&content=439&PHPSESSID=5f3567e7926317cb45d08f0c2281d3e1

Паралельно ухвалили також декларацію про рівність:

The Declaration of Salvador - Commitment to Equity, September 23, 2005.
http://www.icml9.org/channel.php?lang=en&channel=91&content=438&PHPSESSID=5f3567e7926317cb45d08f0c2281d3e1

2.8. Ліцензії Креатив Коммонз (Creative Commons) для публікацій громадського і державного секторів Великої Британії

Intrallect, та Дослідницький Центр з інтелектуальної власності і технологічного права Единбурзького університету підготували звіт про Ліцензії Креатив Коммонз (Creative Commons) для публікацій громадського і державного секторів Великої Британії.

Текст звіту англійською мовою міститься тут:

UK report on CC licenses for public-sector resources   

http://www.earlham.edu/~peters/fos/2005_10_09_fosblogarchive.html#112896712052452220

2.9. Міжнародний інститут освітнього планування ЮНЕСКО: Дискусійний форум в інтернеті про Зміст відкритих курсів у вищій освіті

24 жовтня — 2 грудня 2005-го року триватиме Дискусійний форум в інтернеті про Зміст відкритих курсів у вищій освіті.

Детальніша інформація англ. мовою:

UNESCO International Institute for Educational Planning
*Internet discussion forum on Open Course Content for higher education*
24 October – 2 December 2005
Open course content – course elements and materials that are freely available on the Internet for consultation, use and adaptation – constitutes an important resource to higher education institutions.
However, if there is little or no awareness of availability, it cannot be exploited, and even with awareness of availability, there are challenges and barriers to its effective use.
With support from the William and Flora Hewlett Foundation, UNESCO’s International Institute for Educational Planning is organizing a series of activities to increase awareness, and support capacity building and informed decision making related to the provision and use of openly available course content. An initial Internet forum will take place from 24 October to 2 December 2005, linking an international group of providers, users and interested individuals from developed and developing countries to explore the concept of open course content, its context, current initiatives and issues and implications of its use. Information sharing and informal discussion of the main concerns raised
in the final session of the forum will continue throughout 2006 in a Community of Interest.
*For further information please see the Project Desciption at
http://www.unesco.org/iiep/virtualuniversity/forums2.php?queryforums_id=12&querychapter=1
*To receive an application to participate, send a request to Susan D'Antoni at virtual.university@iiep.unesco.org

3. Книжковий ринок

3.1. Семінар "Маркетинг у видавничій справі", Львів

28 вересня — 1 жовтня 2005-го року в Центрі розвитку магістерських програм Львівського Національного університету ім. І.Франка в рамках Українського книжкового проекту відбувся семінар "Маркетинг у видавничій справі", який провели Яцек і Йола Влодарчики з Book Market Research (BMR, Краків, Польща).

Участь у семінарі та індивідуальних консультаціях взяли видавці зі Львова, Дрогобича і Києва, а також співробітники кафедри книгознавства та комерційної діяльності Української академії друкарства.

"Маркетинг у видавничій справі" у Львові — другий у циклі семінарів, які провадить BMR в рамках "Українського книжкового проекту" (ідентичний семінар вже відбувся у Києві за участі 37 видавців). Також плануються семінари:

§         "Маркетинг у видавничій справі" у м. Харків (листопад, дата уточнюється).

§         "Дистрибуція" (для видавців, дистрибуторів, гуртовиків) — планується у Києві (листопад, дата уточнюється).

та у 2006-2007 роках:

§         "Успішний продаж книжок у книгарнях" (для книгарів, а також дистрибуторів і видавців)

§         "Промоція книжок у видавництві" (для видавців)

§         "Дослідження ринку" (для видавців)

§         "Стратегічне планування" (для видавців)

§         "Менеджмент у видавництві" (для видавців)

Дякуємо за підтримку Центру розвитку магістерських програм Львівського Національного університету ім. І.Франка, видавництву "Літопис", Центру гуманітарних досліджень та Центру культурного менеджменту.

BMR — перша консалтингова компанія у Польщі, заснована 1993-го року, яка спеціалізується виключно на книжковому ринку. BMR співпрацює з польськими та іноземними видавцями і сприяє налагодженню контактів між ними. BMR надає консультаційні послуги, провадить дослідження книжкового ринку, семінари і навчальні курси, а також підтримує видавничий портал: Директор BMR: Яцек Влодарчик.

Український книжковий проект реалізується за фінансової підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів та за рахунок внесків усіх учасників проекту.

Завдання Українського книжкового проекту: сприяти розвиткові інформаційно-комунікативної інфраструктури українського книжкового ринку, поліпшити співпрацю між різними його учасниками, покращити доступність книжок в українських регіонах, підвищити фаховий рівень видавців і книгорозповсюджувачів.

Координують Український книжковий проект Міжнародний фонд "Відродження" та нідерландський Фонд "Центрально- і Східноєвропейський книжковий проект" (CEEBP).

Проект триватиме з червня 2005-го року до травня 2008-го року. У рамках проекту незабаром з’явиться Інтернет-ресурс української книжкової індустрії www.UABooks.info, який розробляють Асоціація видавців і книгорозповсюджувачів та Центр розвитку бізнес-технологій VlasnaSprava.info. У шістнадцяти українських містах ТОВ "Джерела М" та книготорговельна дистрибуційна компанія "Самміт-книга" відкриють регіональні склади під торговою маркою "100 тисяч книжок", на яких дрібногуртовики (книгарні, бібліотеки, тощо) та кінцеві покупці зможуть знайти усі книжки українських видавництв. А найбільша східноєвропейська консалтингова компанія Book Market Research (Краків, Польща) проведе цикл тренінгів і консультацій для українських видавців і книгорозповсюджувачів.

Контактна особа: Ірина Кучма, координаторка Українського книжкового проекту, менеджерка програми СКАП Міжнародного фонду "Відродження", тел.: (044) 461-9500, факс: (044) 486-0166, kuchma@irf.kiev.ua , http://www.irf.kiev.ua/ ; Детальніша інформація про Український книжковий проект: http://www.irf.kiev.ua/ua/programs/scaap/about/?doc:int=676

3.2. Інформація про стан книговидання в Україні від Держтелерадіо

13 жовтня 2005-го року Державний комітет телебачення і радіомовлення України оприлюднив Інформацію про стан книговидання в Україні: http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=54919&cat_id=32827

 

4. Різне

4.1. Дослідчі дотації Канадського інституту українських студій

Канадський інститут українських студій, Альбертський університет надає у 2006-2007 академічному році надає дослідчі дотації з історії, літератури, мови, педагогіки, права, економіки, жіночих студій, етнографії, бібліотекознавства та суспільствознавства України чи українців у Канаді.
Дослідчі дотації присуджуються проектам, які мають наукову вартість, чіткий план і поміркований бюджет, а також результати яких можна буде видати як наукову працю.
Дослідчі дотації мають мету допомагати насамперед ученим-фахівцям в університетах чи інших вищих навчальних закладах і науково-дослідних інститутах. Крім виповнення анкети, інститут потребує зразки попередніх наукових праць претендента та дві рекомендації від науковців, які обізнані з працею претендента.
За анкетами слід звертатися на адресу інституту:
Canadian Institute of Ukrainian Studies
450 Athabasca Hall
University of Alberta
Edmonton, Alberta T6G 2E8
Canada
Тел.: 780-492-2973 Факс: 780-492-2972
Ел. пошта: cius@ualberta.ca
Веб-сторінка: http://www.cius.ca/
ТЕРМІН ДЛЯ ПОДАННЯ: 1 березня 2006 р.
(Інформаційно-консультативний центр "Освіта" та портал "Громадський простір")

4.2. Стипендія для стажування меморіального фонду ім. Івана Коляски

Канадський інститут українських студій, Альбертський університет, меморіальний фонд ім. Івана Коляски (John Kolasky Memorial Endowment Fund) оголошує програму стажування.
Стипендія для стажування від 3-х до 9-ти місяців для стажування у канадському університеті в сферах економіки, політичних наук, історії, права та суспільствознавства буде надана в 2006-2007 році.
Інститут запрошує подаватися на одну зі стипендій для стажування в канадському університеті. Розглядатимуться подання від аспірантів або зрілих науковців, які бажають поглибити свої знання на Заході.
Особи, які подаються на цю стипендію, повинні виповнити "Подання на дослідницьку дотацію" і додати дві рекомендації від науковців, які знають Вас та Вашу наукову працю. Обов'язковим є знання української та англійської мов.
Меморіальний фонд ім. Івана Коляски був заснований 1990 р. як "Фундація розвитку науки в Україні" з пожертв української громади в Канаді.
За анкетами прохання звертатися на адресу:
Canadian Institute of Ukrainian Studies
450 Athabasca Hall
University of Alberta
Edmonton, Alberta T6G 2E8
Canada
Тел.: 780-492-2973 Факс: 780-492-4967
Ел. пошта: cius@ualberta.ca
Веб-сторінка: http://www.cius.ca/
Кінцевий термін: 1 березня 2006 р.
(Інформаційно-консультативний центр "Освіта" та портал "Громадський простір")

4.3. Information Society Project, Yale Law School, ISP Fellowship Announcement

The fellowship is designed for recent law graduates or Ph.Ds who are interested in careers in teaching and public service in any of the following areas: Internet and telecommunications law, first amendment
law, media studies, intellectual property law, access to knowledge, cybercrime, cultural evolution, bioethics and biotechnology, and law and technology generally. This year we have a particular interest in
hiring fellows interested in computer security and privacy issues as well as development and the information society.
Fellows receive a salary of approximately $37,000 plus Yale benefits.
Fellows are expected to work on an independent scholarly project as well as help with administrative and scholarly work for the Information Society Project at Yale Law School. More information on the ISP is
available at: http://islandia.law.yale.edu/isp/
The formal application materials including the following:
(1) A brief (one to five page) statement of the applicant's proposed scholarly research;
(2) A copy of the applicant's resume;
(3) A law school (or graduate school) transcript;
(4) At least one sample of recent scholarly writing;
(5) Two letters of recommendation.
Applications can be sent all year round as fellows are accepted on a rolling basis. Applications for the 2006-7 ISP fellowship must postmarked no later than Feb. 1, 2006.
The application materials should be sent (in hard copy) to:
Information Society Project Fellowship Program c/o Deborah Sestito, Room
333 Yale Law School
127 Wall Street
P.O. Box 208215
New Haven CT 06520-8215
http://islandia.law.yale.edu/isp/
(CSL)

4.4. OXFORD UNIVERSITY ANNOUNCES MULTIDISCIPLINARY DOCTORAL PROGRAMME FOCUSED ON INTERNET STUDIES

The Oxford Internet Institute is now accepting worldwide applications from candidates who want to study the Internet and its social impact. We are a department of Oxford University chartered to pioneer the multidisciplinary study of the Internet. The Institute is dedicated to engaging in fruitful collaboration with policy makers, technologists, businesspeople, teachers, scholars and civil society entrepreneurs to inform and ground our research. We seek to understand the most difficult and relevant social puzzles, problems, and opportunities as the mainstream Internet enters the second decade of a multi-year buildout transforming the fundamentals of work, politics, education, entertainment, social interaction, and conflict.
A small group of full-time doctoral students will join the OII in October 2006. Candidates must demonstrate talent, creativity, and zeal to perform outstanding research that will make a difference to the world -- to ask original, concrete questions, to adopt incisive methodologies by which to approach those questions, and ultimately to help positively shape the development of digital networked space and the peoples whose lives it affects.
For more information on the OII's D.Phil programme in Information, Communication and the Social Sciences, please visit www.oii.ox.ac.uk/teaching/
Kind Regards,
Eleanor.
Administrative Officer
Oxford Internet Institute
University of Oxford
1 St Giles
Oxford
OX1 3JS
Tel: 01865 287210
Fax: 01865 287211
(CSL)

4.5. Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (UGRAD)

Програма обміну для студентів (UGRAD) надає можливість студентам першого, другого та третього курсів навчатися протягом одного академічного року в університетах або 4- та 2-річних коледжах США.

Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (UGRAD) є програмою Бюро у справах освіти та культури Держдепартаменту Сполучених Штатів Америки і адмініструється Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX).

Програма обміну для студентів ВНЗ надає можливість студентам першого, другого та третього* курсів (*вищих навчальних закладів з п’ятирічною програмою навчання) з Азербайджану, Білорусії, Вірменії, Грузії, Казахстану, Республіки Киргизія, Молдови, Російської Федерації, Таджикистану, Туркменістану, України та Узбекистану навчатися протягом одного академічного року в університетах або 2 чи 4-річних коледжах Сполучених Штатів. Учасники відбираються шляхом відкритого конкурсу.

Аплікати можуть подати документи на навчання за однією з запропонованих спеціальностей:

Американські студії

Бізнес

Бухгалтерський облік

Економіка

Журналістика та ЗМІ

Комп’ютерні дисципліни

Кримінальне право

Менеджмент готельного та ресторанного господарства

Менеджмент охорони навколишнього середовища

Методологія освіти

Міжнародні відносини

Політологія

Право

Психологія

Сільське господарство

Соціологія

Всі учасники будуть:

відвідувати академічні заняття протягом одного року;

брати участь у не менш ніж 20 годинах волонтерської праці на користь того міста, де вони будуть мешкати;

брати участь у стажуванні протягом другого семестру.

Студенти, які на час подання документів на програму є студентами першого курсу, можуть бути обрані для проживання в американській родині та відвідування 2-річного коледжу. Студенти, які на час подання документів на програму є студентами другого та третього курсів, будуть жити в студентських гуртожитках та навчатися в 4-річних коледжах та університетах.

Аплікаційні форми треба буде подати до 17.00 у понеділок, 7 листопада 2005 р. Анкети можна буде також отримати в центрах Програми розширення доступу та навчання в Інтернет (IATP) по Україні.

Безкоштовні консультації з питань участі в програмі можна отримати за такими адресами:

Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)

вул. В. Васильківська, 14

офіс 19

Київ 01004

Тел/факс: (380)(44) 537-0604

E-mail: ugrad@kyiv.irex.org

Web: http://www.irex.kiev.ua

Координатор: Лілія Долгих

 

Представник IREX у Львові

Любов Максимович

Західно-Український Центр „Жіночі Перспективи”

Бізнес Центр „Шувар”, 3-й поверх

просп. Червоної калини, 38

Львів 79070

Тел/факс: (032) 295-50-60; (032) 244-93-21

Luba@women.lviv.ua

Аплікаційна форма http://www.civicua.org/text/news/view.html?q=708518

(Портал Громадський простір)

4.6. Call for Papers: An International Graduate Student Symposium, Centre for European, Russian and Eurasian Studies, University of  Toronto, March 17-19, 2006: New Perspectives on Contemporary Ukraine: Politics, History, and Culture

The University of Toronto's Centre for European, Russian, and Eurasian Studies (CERES) is pleased
to announce a call for papers for the International Graduate Student Symposium "New Perspectives on Contemporary Ukraine: Politics, History, and Culture" to be held in Toronto on March 17-19, 2006. This interdisciplinary symposium will bring together aspiring young scholars for three days of presentations and intensive discussions centred around new perspectives on the study of contemporary Ukraine. The presentations should contribute to the literatures on social movements, democratic transition and consolidation, and the stability of semi-authoritarian hybrid regimes, as well as to the literary and historical discourse on post-colonialism and national resistance movements.
The Symposium is open to graduate students and recent PhD holders (those who have graduated
within the past three years) from North America and Europe. Proposals involving cross-national
comparisons in the wider context of the post-communist space are encouraged. Submissions
can focus on a variety of topics including, but not limited to, the following:
Democratization and consolidation
State-society relations
EU-Ukraine dialogue
Ukraine's foreign relations
The regional factor in contemporary Ukraine
Redefining Ukrainian identity in Ukraine and abroad
Peaceful revolutions in post-communist societies in comparative
perspective
Post-colonialist revision of Ukrainian literature and history
Historical Perspectives on National Resistance Movements
To be considered as a candidate, please submit a  one-page abstract and curriculum vitae by
December 1, 2005. The abstract should include a statement of objectives, methods, results, and
conclusions. Submissions must be made via email to ukrainian.gradsymposium@utoronto.ca
Authors whose papers are selected will be notified by December 20, 2005. Presenters should
seek external funding. Limited grants for travel and accommodation may be available for
participants who cannot obtain full external funding. Further details about the conference may
be found online at http://www.utoronto.ca/jacyk/gsc2006/Dear
(Наукова бібліотека Національного університету Києво-Могилянська Академія)

4.7. ГРУПОВІ ПОЇЗДКИ СТУДЕНТІВ ДО НІМЕЧЧИНИ STUDIENREISEN ТА STUDIENPRAKTIKA

Німецька служба академічних обмінів (DAAD) підтримує групові поїздки до Німеччини іноземних студентів під керівництвом викладачів ВНЗ за програмами Studienreisen та Studienpraktika.
Мета:
- Сприяння поглибленню знань за фахом за допомогою відповідних візитів, екскурсій та інформативних бесід (Studienreisen), а також проведенню практики за фахом у ВНЗ (наприклад, спеціальні курси, блокові семінари, інші семінари) на запрошення німецького ВНЗ, який
також несе відповідальність за організацію практики у ВНЗ, на підприємстві або, можливо, у громадській організації (Studienpraktika).
- Зустрічі з німецькими студентами та науковцями для встановлення та підтримки контактів між німецьким та іноземним ВНЗ.
- Ознайомлення з економічним, політичним та культурним життям Німеччини. Ця частина в рамках програми Studienpraktika не може перевищувати третину всього перебування.
Для програми Studienpraktika бажані двосторонні візити, але це не є обов`язковою умовою, тобто спочатку може бути підтримана подорож лише однієї сторони.
Культурні заходи (наприклад, концерти) можуть бути підтримані у тому разі, якщо їх характер тісно пов`язаний з фахом або має відношення до ВНЗ.
Для одного факультету, інституту або пошукача щорічна підтримка за цією програмою неможлива.
Цільова група та тривалість перебування:
Може бути підтримана група студентів, які зараховані в одному ВНЗ на одному факультеті як регулярні студенти, починаючи з другого курсу, під керівництвом викладачів ВНЗ. Кількість учасників може бути не менше за 10 і не має перевищувати 15 осіб. Додатково може бути
профінансований один викладач ВНЗ як супроводжуюча особа. Studienreisen та Studienpraktika мають тривати щонайменше 7 днів. Максимальна тривалість стипендії становить 12 днів (включаючи дні приїзду та від`їзду), при чому сама подорож може тривати довше.
Розмір стипендії:
DAAD забезпечує медичне страхування, страхування від нещасних випадків та страхування від випадкових пошкоджень чужого майна для всієї групи. Більш докладна інформація подається у підтвердженні про отримання стипендії.
Через обмежені фінансові можливості DAAD може скоротити обсяг підтримки. Передбачається, що частину витрат візьме на себе німецький ВНЗ або інший фонд (стипендійний фонд, економічне або промислове підприємство), таким чином, власні витрати учасників матимуть припустимий розмір.
Для Studienreisen:
а) Зміст програми. DAAD організовує програму перебування групи. При цьому, по можливості, враховуються побажання, вказані у аплікаційному формулярі. Все ж можливі скорочення та зміни змісту програми на основі рішення відбіркової комісії. DAAD надає для супроводження
екскурсовода, який володіє мовою й піклується про технічну реалізацію розробленої в DAAD у Бонні програми.
б) Проживання та харчування. Як правило, учасники проживають у готелі середнього рангу або молодіжній базі, у двомісних або кількамісних кімнатах. DAAD також сплачує учасникам (включаючи викладача ВНЗ та водія автобусу) проживання та харчування під час перебування у
Німеччині.
в) Транспорт. DAAD вирішує щодо вибору транспортного засобу. Часто передбачається використання туристичного автобусу, що гарантує безперешкодне дотримання змісту програми. Для груп, які не їдуть до Німеччини власним автобусом, DAAD може винайняти автобус для
пересування по Німеччині. Якщо група використовує самостійно винайнятий автобус, у ньому має бути виділено місце для екскурсовода, наданого DAAD, кошти за бензин бере на себе DAAD. Але для певних пунктів програми може більше підійти використання громадського транспорту. Умови сповіщаються в кожному випадку окремо. DAAD не сплачує вартість проїзду до кордону Німеччини.
Для Studienpraktika:
Фінансування DAAD відбувається в розмірі 40 євро на особу в день як допомога на покриття витрат на проїзд та перебування.
Подання документів:
Заяви мають подаватися до офісу DAAD у Києві. Заяви мають надходити своєчасно у такі строки: - до 15 жовтня для поїздок у літньому семестрі (01.04.-30.09). Рішення з боку DAAD приймається на початку лютого

- до 15 квітня для поїздок у зимовому семестрі (01.10.-31.03).
Документи, які надходять після вказаної дати, розглядатись не можуть.
Ми радимо при поданні заяви прочитати актуальну версію опису цієї програми (Merkblatt), яку Ви знайдете на сторінці DAAD (http://www.daad.de/) в розділі "Інформація для іноземців - можливості підтримки - стипендійна база даних".
Рішення приймається з боку відбіркової комісії DAAD. Через обмежене фінансування позитивне рішення може прийматися лише стосовно частини заяв, які відповідають трьом цілям фінансування. Зазвичай це є дуже добре організованими та цікавими в культурно-політичному аспекті подорожами, які сприяють міжкультурним зустрічам.
Документи для заяви на стипендію ⌠Групові поїздки студентів до Німеччини (Studienreisen):
Розглянуті будуть лише вчасно подані повні набори документів. DAAD не може повідомляти окремо про відсутні документи. Повний набір документів включає:
1. Формуляр-заява DAAD разом із планом фінансування та попереднім списком учасників (заповнюється на машинці / комп`ютері або від руки друкованими літерами) (електронну версію формуляру "Antrag auf Forderung einer Studienreise einer auslandischen Studentengruppe in
Deutschland" Ви знайдете http://www.daad.de/de/form);
2. Обґрунтування та зміст програми для запланованої поїздки за однією спеціальністю з точним описом бажаних візитів та екскурсій як за фаховим, так і за країнознавчим спрямуванням (загальні дані - наприклад, відвідання музеїв, університетів - не є достатніми; Увага! Формуляр-заява та обґрунтування мають бути підписані пошукачем.
3. Календарний план (табелярний).
4. Підтвердження підготовчої роботи з групою (наприклад, за допомогою підготовчих семінарів тощо);
5. Підтвердження контактів з німецькою стороною (для Studienreisen), особливо з ВНЗ (наприклад, надіслані запрошення та підтвердження).
Підтвердження контактів з іноземною стороною (для Studienpraktika), у яких наголошується значення навчальної практики та інтеграції у навчальний процес іноземних учасників. (Угоди, договори про співпрацю тощо не є достатніми, а можуть подаватися лише додатково до
підтвердження контактів.)
Для Studienreisen:
Подавати заяву можуть викладачі іноземних ВНЗ. Заяви необхідно подавати німецькою або англійською мовою до офісу DAAD у Києві.
Для Studienpraktika:
Подавати заяву можуть викладачі німецьких ВНЗ. Документи подаються до DAAD у Бонні через Відділ міжнародних зв'язків.
КОНТАКТИ
Deutscher Akademischer Austauschdienst
Referat 224
Kennedyallee 50
D - 53175 Bonn
Zustдndige Bearbeiterin: Frau Klein
Telefon: 0228/882-370
Fax: 0228/882-447
E-Mail: k.klein@daad.de
(Вісник Ресурсного центру Гурт)

4.8. НАУКОВІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ АСПІРАНТІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ

Стипендії надають іноземним молодим науковцям можливість провести дослідження або підвищити кваліфікацію в одному з німецьких ВНЗ або науково-дослідних інститутів. Ця стипендійна програма може мати такі цілі:
- проведення досліджень в одному з німецьких ВНЗ із подальшим захистом кандидатської дисертації у своїй країні;
- проведення досліджень в одному з німецьких ВНЗ із подальшим захистом кандидатської дисертації у Німеччині. У цьому випадку ми звертаємо особливу увагу на структуровані пропозиції щодо аспірантури, як т.зв. ⌠Graduierten- und Promotionskollegs⌠ (навчальні установи для пошукачів, які готують кандидатські дисертації), міжнародні аспірантські програми, т.зв. ⌠Graduate Schools⌠ та дослідні інститути ім. Макса Планка. Докладнішу інформацію дивіться:
http://www.daad.de/ipp
- Проведення досліджень або підвищення кваліфікації без подальшого захисту або іспитів.
Тривалість стипендії:
Період виплати стипендії визначає відбіркова комісія під час розгляду документів. Він може складати √ в залежності від робочого плану пошукача - як правило, 1 - 10 місяців; для аспірантів, які планують захист дисертації у Німеччині, він може тривати 3, у окремих випадках 4 роки. Повне навчання в аспірантурі в Німеччині підтримується у тому випадку, якщо для цього є особливі причини, як, наприклад, відсутність на Батьківщині таких можливостей для проведення досліджень та отримання належного наукового керівництва або необхідність багаторічної підтримки у Німеччині у зв`язку із змістом наукової роботи.
Підтримка повного навчання в аспірантурі в Німеччині орієнтована на період до трьох років, якщо від іноземних пошукачів вимагається отримання додаткової підготовчої бази для навчання в аспірантурі, її можуть подовжити до 4 років. Навіть якщо передбачена підтримка повного
навчання в аспірантурі в Німеччині, рішення про сплату стипендії приймається максимально на один рік. Подовження стипендії залежить від того, чи буде попередній період отримання стипендії оцінений позитивно.
Розмір стипендії:
DAAD сплачує щомісячно стипендію, розмір якої залежить від отриманої освіти стипендіатів: 715 євро (для випускників ВНЗ), 795 євро (для аспірантів) та 975 євро (аспіранти зі стажем щонайменше 2 роки), кошти за проїзд та перевезення багажу, а також певну суму на медичну
страховку. Коли перебування триває більш, ніж 6 місяців, поряд з виплатою стипендії на дослідження можлива також допомога на житло та перебування членів сім’ї. Фінансування мовних курсів відбувається в особливих випадках (див. у ⌠Вимогах до пошукачів).
Вимоги до пошукачів:
Подавати заяву на наукову стипендію DAAD для аспірантів та молодих науковців можуть висококваліфіковані випускники ВНЗ, які найпізніше на момент початку стипендії будуть мати диплом спеціаліста або магістра, у виняткових випадках диплом бакалавра або диплом кандидата наук. Аспіранти, які планують захист дисертації у своїй країні, обов`язково мають бути зарахованими до аспірантури у себе на Батьківщині. Серед документів на стипендію, як правило, має бути письмова згода від професора (наукового керівника) з Німеччини, який буде допомагати під час перебування у ВНЗ, з чітким посиланням на плани пошукача, а також письмова згода приймаючого інституту щодо надання робочого місця для пошукача. Якщо планується захист дисертації у німецькому ВНЗ, згода має бути від наукового керівника. Пошукачі, які планують захист дисертації в рамках структурованих програм для аспірантів, мають подати підтвердження про зарахування до програми або довідку про заплановане зарахування.
Найважливішим критерієм при відборі є, поряд з попередніми науковими внесками, переконливий та добре спланований науковий або навчальний проект на період перебування у Німеччині, узгоджений з колегою (науковим керівником) з німецького інституту, до якого планується
поїздка.
Володіння німецькою мовою, як правило, є необхідним, при цьому необхідний рівень залежить, серед іншого, від запланованої роботи пошукача, від його спеціальності, але й від можливостей вивчення німецької мови на Батьківщині. Передусім для фахівців з інженерних та природничих наук та за умов, якщо у приймаючому ВНЗ можна спілкуватися англійською мовою, допускається знання англійської мови (необхідно додати документи, які підтверджують рівень володіння мовою). У окремих випадках DAAD вирішує, чи можливо надати перед початком наукової
стипендії курс німецької мови (безкоштовний для стипендіатів). Це можливе лише при стипендії тривалістю більше ніж 6 місяців. Які знання мови необхідні для Вашої країни вже на момент подачі документів, Ви можете знайти на сторінці DAAD (http://www.daad.de/) у інформації для окремих
країн.
Наукові стипендії для аспірантів та молодих науковців орієнтуються на пошукачів віком до 32 років. Проте якщо стипендія триває до 6 місяців, вік пошукачів може бути до 36 років на початку стипендії.

Пошукачі, які на початку стипендійної програми перебуватимуть у Німеччині більше двох років, не можуть отримати стипендію.
Додаткова інформація для медиків: Окремий аркуш ⌠Додаткова інформація до Наукових стипендій для підтримки поглиблених курсів підвищення кваліфікації у галузі медицини⌠
http://kiev.daad.de/ukr/zusaetzlich_aerzte.htm інформує щодо спеціальних вимог до пошукачів та умов отримання стипендії.
Інформація, строки та можливості отримання консультації:
Прийом документів відбувається в офісі DAAD з 1 вересня 2005 року до 20 листопада 2005 року. Подання заяв безпосередньо до Бонну неможливе. Консультацію стосовно програм DAAD Ви можете отримати в офісі DAAD у Києві або в лекторів DAAD.
Документи для заяви на стипендію ⌠Наукові стипендії для аспіратнів та молодих науковців:
1. Формуляр-заява DAAD "Antrag auf ein Forschungs-/Studienstipendium⌠(електронну версію Ви знайдете на http://www.daad.de/de/form);
2. Автобіографія (Curriculum Vitae);
3. Список публікацій;
4. Детальний план наукових досліджень під час перебування у Німеччині. Це має бути конкретний план наукової роботи, який містить попередні розробки (стан наукової роботи під час подання документів) та наукові цілі під час стажування;
5. Рекомендаційні листи від двох українських професорів / доцентів з основної спеціальності, які дають інформацію щодо наукових здібностей пошукача та ставлення професора. Листи є конфіденційними і мають подаватися у закритих конвертах;
6. Довідка з відділу кадрів за місцем навчання / роботи з інформацією щодо можливості надання відпустки на час отримання стипендії;
7. Посвідчення про освіту:
а) диплом з додатком - ксерокопія;
б) переклад диплому та додатку;
в) атестат зрілості з додатком √ ксерокопія;
г) переклад атестату зрілості та додатку;
д) пояснення системи оцінок в Україні;
8. Запрошення від німецького професора (у ньому має бути вказаний період перебування);
9. Документ про знання німецької мови.
10. Документ про знання інших мов (тільки у разі потреби, якщо, наприклад, пошукач недостатньо добре володіє німецькою мовою, але добре володіє англійською мовою).
11. Інше (відзнаки тощо).
Увага! Документи мають бути подані у трьох наборах, кожен у вказаному порядку.
Неповний набір документів для заяви не розглядається. Вимоги до документів Ви знайдете на сайті: http://kiev.daad.de/ukr/kommentar.htm.
(Вісник Ресурсного центру Гурт)



Опубліковано на сайті: 2005-10-17

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО