Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК. №41, січень 2006 р.


 

 

ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Парламентські та місцеві вибори 2006 року в Україні Фонд Євразія
  • Конкурс грантів з адвокасі у сфері ВІЛ/СНІД
  • Конкурс "Мережа партнерства-2006"
  • Представництво Європейської Комісії в Україні оголошує конкурс для журналістів “Європейський Союз в українських медіа”
  • Управління у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації оголосило конкурс соціальних проектів програм соціальної спрямованості

Новини для Вас:

  • Вишеградська стипендійна програма

Вони працюють для Вас:

  • Український фонд корпоративної доброчинності (УФКД)

Як це працює:

  • Залучення справжніх волонтерів

Де шукати ідеї:

  • Міжнародна науково-практична конференція “Загальносвітові тенденції ефективного державного управління”

Новини від ТЦК:

  • Проект „Зміцнення організацій громадянського суспільства”: Останні два тренінги „Базові навички проведення досліджень”
  • Тренінг „Базові навички проведення досліджень”

Шановні колеги,

Колектив Творчого центру Каунтерпарт вітає Вас із Новим роком та Різдвом Христовим! Зичимо Вам натхнення, творчих успіхів та родинного затишку!

Хоча, цей випуск бюлетеня і виходить під час Новорічних свят, ми маємо для Вас чимало гарячих новин, які вимагатимуть від Вас негайних дій, але врешті-решт можуть стати і новорічним подарунком.

З цього бюлетеню Ви дізнаєтесь як Фонд Євразія підтримує вільні та прозорі вибори 2006 року в Україні, про конкурс грантів з тематики ВІЛ/СНІД (оголошений UCAN) ознайомитесь з конкурсом “Мережа партнерства – 2006” від Міжнародного фонду “Відродження”, Вишеградською стипендійною програмою та іншими новинами, які, сподіваємось допоможуть Вам у досягненні своїх цілей.

Якщо Ви представник НУО та шукаєте партнерів для реалізації спільних проектів, тоді надішліть нам інформацію про Вашу організацію і ми розмістимо її у рубриці “Знайомтесь”.

ТЦК безкоштовно розповсюджує активістам громадських організацій тренінгові матеріали щодо менеджменту НУО, роботи з волонтерами, соціальний маркетинг та багато іншого. Тренінгові матеріали Ви можете отримати в офісі Творчого центру, попередньо зателефонувавши до нього. Контактна особа : Мисник Оксана.

Бажаємо успіху,
Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Редактори: Марія Гопкало, Наталія Савранська.

 


Гарячі новини

ПАРЛАМЕНТСЬКІ ТА МІСЦЕВІ ВИБОРИ 2006 РОКУ В УКРАЇНІ
ФОНД ЄВРАЗІЯ

З метою підтримки вільних та прозорих парламентських та місцевих виборів в Україні, Фонд запрошує усі зацікавлені сторони надсилати проекти в рамках механізму “відкриті двері”.

Організатор: Фонд Євразія.

До участі запрошуються: неприбуткові неурядові організації зареєстровані в Україні.

Категорії проектів:

  • мобілізація та просвіта виборців; моніторинг та спостереження; засоби масової інформації; організація та проведення виборів;
  • виборче законодавство.

Фінансування НЕ надається : політичним кандидатам, партіям або блокам; співробітникам організацій-грантоотримувачів, що приймають безпосередню участь у реалізації проекту або отримують виплати з коштів гранту, членам будь-якої з партій.

Перевага надається проектам:

  • пов’язаним із просвітою виборців, які б роз’яснювали нове виборче законодавство та процедури; надання громадянам України доступу до збалансованої інформації та заохоченню активної та чесної участі громадськості у виборчому процесі (за вказаними напрямками підтримка може бути надана транскордонним ініціативам: просвіта українських виборців за кордоном, навчальні поїздки, технічна допомога тощо);
  • які залучатимуть додаткове фінансування від інших донорів або партнерських організацій (особлива увага буде приділятися проектам, що посилюють або розширюють інші ініціативи, фінансовані USAID);
  • регіональним ініціативам, що будуть реалізовані місцевими громадськими організаціями.

Додаткова інформація: остаточні рішення по отриманих проектах приймаються протягом періоду від одного до трьох місяців, хоча, враховуючи особливі обставини, час розгляду може бути прискорений.

Контактна інформація:
Контактна особа: Олена Саєнко
Поштова адреса: Фонд Євразія вул. Велика Васильківська, 55, м. Київ 03150
Телефон: 8 (044) 200 - 38 - 24
Електронна пошта: es@eurasia.kiev.ua
Інтернет: www.eurasia.kiev.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ГРАНТІВ З АДВОКАСІ У СФЕРІ ВІЛ/СНІД

1 грудня 2005 року був Всесвітній День боротьби з ВІЛ/СНІДом, проект "Мережа громадянської дії в Україні" (UCAN) за підтримки Регіональної Місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) оголосив конкурс грантів з тематики ВІЛ/СНІД для організацій громадянського суспільства. Цей перший конкурс розпочинає новий окремий напрямок діяльності UCAN – Ініціативу з ВІЛ/СНІД.

Організатор: проект "Мережа громадянської дії в Україні" (UCAN) за підтримки Регіональної Місії Агентства США.

Мета: зменшення рівня дискримінації та стигми, пов’язаної з ВІЛ/СНІД в Україні.

До участі запрошуються: як неурядові організації з Дніпропетровської, Донецької, Київської, Миколаївської, Одеської, Черкаської, Херсонської та АР Крим , що вже мали досвід роботи у сфері ВІЛ/СНІД, так і ті, робота яких традиційно не була пов’язана з ВІЛ/СНІД, проте діяльність яких може сприяти подоланню дискримінації та стигми. Фінансова підтримка: до 25 тис. доларів США ( загальний бюджет конкурсу – 200 тис. доларів США).

Останній термін подання заявки: 27 січня 2006 року.

Контактна інформація:
Поштова адреса:
“ Мережа громадянської дії в Україні ” (UCAN) вул. Володимирська 47, офіс № 9, Київ 01034
Телефон: 8 (044) 494 - 45 - 97
Факс: 8 (044) 279 - 48 - 34
Електронна пошта: ucan@ucan-isc.org.ua
Інтернет: www.ucan-isc.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС "МЕРЕЖА ПАРТНЕРСТВА-2006"

Організатори: Міжнародний фонд “Відродження”.

Мета: інформаційна підтримка здійснення програм і конкурсів Фонду.

Завдання:

  • забезпечення рівного доступу НУО з регіонів, зокрема, з обласних і районних центрів, селищ та сіл України, до отримання донорського фінансування на реалізацію проектів у галузі розвитку громадянського суспільства;
  • створення умови для ефективного спілкування між активними представниками третього сектора, що передбачає обмін досвідом у здійсненні успішних проектів, поглиблення співпраці та партнерства між недержавними організаціями.

До участі запрошуються: всі активні організації (за винятком організацій з Київської області, м. Києва, м. Севастополя, м. Сімферополя), які хотіли би сприяти ефективному поширенню інформації про програми МФВ та інших донорських і міжнародних організацій.

Категорії проектів: проекти, що сприяють розвиткові європейської інтеграції, системі громадського правозахисту й утвердженню принципу верховенства права в Україні, проведенню пенітенціарної реформи, розвиткові громадської активності національних меншин, реформам у сферах освіти, охорони здоров'я, видавничій справі тощо.

Вимоги до претендентів для участі у Програмі:

  • бути офіційно зареєстрованою громадською організацією чи благодійним фондом; здатність оперативно доводити інформацію про програми і гранти МФВ до максимальної кількості НУО та інших зацікавлених інституцій своєї області; досвід співпраці з місцевими НУО і неурядовими організаціями з інших регіонів України; досвід співпраці з місцевою владою та приватним сектором; досвід розробки та адміністрування/виконання соціальних, культурних чи освітніх проектів; наявність у своєму розпорядженні офісного приміщення, придатного для надання консультаційних послуг, а також необхідного комунікаційного та організаційного обладнання: телефон, факс, ксерокс, персональний комп’ютер, принтер, а також оперативний доступ до електронної пошти; наявність онлайн-доступу до веб-ресурсів мережі Інтернет є перевагою;
  • наявність досвіду співпраці зі ЗМІ є перевагою.

Обрані за конкурсом партнерські НУО отримають від МФВ таку підтримку:

  • річний грант розміром 1000 доларів США для підтримки власної інституційної діяльності; оперативну інформацію від МФВ й інших донорів про їх програми та конкурси; роздаткову літературу й інформаційні матеріали;
  • консультативну підтримку.

Останній термін подання заявки: 13 січня 2006 року.

Додаткова інформація: результати розгляду пропозицій буде оголошено до 28 лютого 2006 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Артем Колесник
Поштова адреса: вул. Артема, 46, м. Київ
Телефон: 8 (044) 486-24-74
Факс: 8 (044) 486-76-29
Електронна пошта: kolesnyk@irf.kiev.ua
Інтернет : http://www.irf.kiev.ua/ , рубрика “Конкурси”

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОМІСІЇ В УКРАЇНІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС ДЛЯ ЖУРНАЛІСТІВ “ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ В УКРАЇНСЬКИХ МЕДІА”

Організатори: Представництво Європейської Комісії в Україні.

Мета: виявити найкращі медіа-матеріали, що найбільш об’єктивно та яскраво розкривають проблематику Європейського Союзу та європейської інтеграції, а також ближче познайомити українських журналістів з роботою інституцій Європейського Союзу.

До участі запрошуються: штатні працівники українських загальнонаціональних і регіональних теле-, радіокомпаній, друкованих ЗМІ, інформаційних Інтернет-ресурсів та інформаційних агенцій, які володіють англійською мовою на рівні розуміння і спеціалізуються на висвітленні міжнародних новин, зокрема питань європейської інтеграції. За результатами конкурсу буде відібрано 8 журналістів, які у другій половині лютого 2006 року братимуть участь у тижневій ознайомчій поїздці до інституцій Європейського Союзу в Брюсселі (Бельгія), під час якої її учасники мають отримати інформацію про принципи та безпосередню роботу інституцій Європейського Союзу, яка допомагатиме журналістам у подальшому виробленні матеріалів на європейську тематику.

Вимоги до учасників: заповнена анкета учасника конкурсу та власний медіа-матеріал, які потрібно надіслати до оргкомітету конкурсу з поміткою: Конкурс “ Європейський Союз в українських медіа ”.

Останній термін подання заявки: 13 січня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • медіа-матеріали (теле-, радіо-, друковані, електронні), які було виготовлено та розміщено в ефірі/надруковано у період з 1 січня по 31 грудня 2005 року і які висвітлюють тематику Європейського Союзу і європейської інтеграції в документальній та публіцистичній формі, а також у програмах новин; матеріали на конкурс слід подавати на компакт-дисках у таких форматах: відео-матеріали — у форматах: mpeg-2 (720x576), mpeg-1 (352x288), mpeg-4, DVD диск; аудіо-матеріали — у форматах: wav 44 KHz, 48 KHz; mp3 192 – 256 bitrate; друковані матеріали — у відсканованому вигляді в форматі jpeg; матеріали, розміщені на інформаційних Інтернет-ресурсах — у текстовому форматі .doc із зазначенням гіперпосилання пересилати електронною поштою у вкладеному файлі;
  • результати конкурсу буде оголошено після 24 січня 2006 року на сайті Представництва Європейської Комісії в Україні.

Контактна інформація:
Контактна особа:
Ірина Стаднійчук
Поштова адреса:
Представництво Європейської Комісії в Україні вул. Круглоуніверситетська, 10, Київ, 01024
Телефон:
8 ( 0 44) 253-30-20
Електронна пошта:
mailto:Irina.Stadniychuk@cec.eu.int
Інтернет:
http://www.delukr.cec.eu.int/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ СІМ’Ї ТА МОЛОДІ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ОГОЛОСИЛО КОНКУРС ПРОЕКТІВ ПРОГРАМ СОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Організатори: Управління у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації за підтримки постійної комісії з питань молодіжної політики, фізкультури та спорту Донецької обласної ради

До участі запрошуються: запрошуються обласні дитячі, молодіжні та жіночі організації, міські та районні організації, якщо проектом передбачено обласний рівень реалізації програми.

Підтримуються проекти: розроблені громадськими організаціями стосовно дітей, молоді, жінок та сім’ї на 2006 рік.

Пріоритетні напрямки:

  • відродження національних сімейних традицій; попередження насильства в сім’ї; соціальний супровід багатодітних та неблагополучних сімей; сприяння вирішенню проблем зайнятості молоді; пропаганда здорового способу життя; підтримка творчих ініціатив дітей та молоді;
  • інформаційне забезпечення реалізації державної молодіжної політики тощо.

Фінансова підтримка: максимальна сума бюджетного фінансування програми, розробленої учасниками конкурсу, складає не більше 75% від загальної суми витрат на реалізацію програми.

Останній термін подання заявки: 20 січня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • форми необхідної конкурсної документації можна отримати в управлінні у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації; мова оформлення документів – українська;
  • рішення щодо визначення переможців конкурсу буде опубліковано не пізніше 23 січня 2006 року.

Контактна інформація:
Поштова адреса:
Донецька облдержадміністрація, управління у справах молоді та спорту б-р Пушкіна, 34, к. 211, м. Донецьк
Телефон:
8 (622) 907-277, 907-291
Інтернет:
http://mms.gov.ua/news/229

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


Новини для Вас

ВИШЕГРАДСЬКА СТИПЕНДІЙНА ПРОГРАМА (НАВЧАЛЬНИЙ РІК 2006/2007)

Міжнародний Вишеградський Фонд був створений у червні 2000 року державами членами “Вишеградської четвірки” (Чеська Республіка, Угорська Республіка, Республіка Польща, Словацька Республіка) для підтримки об’єднання культурних, освітніх та наукових проектів. З 2005 року IVF також підтримує проекти з участю українських партнерів. В 2005 році IVF забезпечив навчання для 29 науковців з України.

Організатори: “ Міжнародний Вишеградський фонд” (IVF).

Мета: спрощення обмінів в галузі освіти між Вишеградськими країнами та Україною.

До участі запрошуються: студенти - відмінники навчання, яким на останній день подачі заявок ще не виповнилося 35 років. У разі, якщо претендент навчається на останньому курсі (master studies), однією з умов розгляду його заявки є отримання диплома не пізніше 31 серпня 2005 року. Ступінь навчання докторантський (doctoral studies) або інший післядипломний (post-master studies).

Вимоги до учасників: претенденти мають зареєструватися, заповнивши анкету-заявку на інтернет-сторінці. А також, разом із заповненою анкетою претенденти мають надіслати на адресу IVF наступні документи:

  • завірену копію диплома з перекладом на англійську мову; лист-запрошення від університету приймаючої сторони;
  • робочий план на навчальний період, схвалений як університетом, де навчається, так і університетом приймаючої сторони; у разі науково-дослідної роботи потрібен її стислий опис із підтвердженням університету приймаючої сторони.

Фінансова підтримка: кожен студент отримає стипендію у сумі 5,000? та 3,000? отримає університет приймаючої сторони.

Термін стажування: Програма підтримки розрахована на 10 місяців (два семестри).

Останній термін подання заявки: 31 січня 2006 року.

Додаткова інформація: головними вибірковими критеріями є наукові заслуги та цікаві плани наукових робіт/досліджень претендентів.

Контактна інформація:
Контактна особа: Роман Баб’як
Поштова адреса:
Іnternational Visegrad Fund
Drotarska cesta
46 811 02 Bratislava
Slovak Republic
Телефон:
8-10-421-2 - 67207104
Електронна пошта:
scholarships@visegradfund.org
Інтернет:
www.visegradfund.org, babjak@visegradfund.org
Координатор в Україні:
Анар Руснакова ,+38 097 4525276 arusnakova@visegradfund.org

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

 


Вони працюють для Вас

УКРАЇНСЬКИЙ ФОНД КОРПОРАТИВНОЇ ДОБРОЧИННОСТІ (УФКД)

У червні, 2005 року на міжнародній конференції "На шляху до довіри у суспільстві: доброчинність в українській громаді", Американська Торгівельна Палата (AmCham) та проект UCAN оголосили про заснування Українського фонду корпоративної доброчинності. УФКД сприяє розвитку моделі соціальної відповідальності бізнесу та надає можливість Американській Торгівельній Палаті очолити рух корпоративної доброчинності та продемонструвати як бізнес-корпорації мають зміцнювати соціальну відповідальність бізнесу в українському суспільстві. Гранти надаватимуться, використовуючи механізми Проекту UCAN.

Мета: сприяння розвитку філантропії в Україні.

Роль фонду:

  • допомога в розвитку життєздатних українських механізмів залучення спільноти до надання допомоги та якісних послуг громадам та соціально незахищеним верствам населення;
  • професійне визначення пріоритетів та управління коштами прямих корпоративних дотацій;
  • надання членам Американської торгівельної палати в Україні можливості відігравати суттєву роль, яку бізнес корпорації можуть і повинні відігравати у великих громадах.

Види грантів:

  • Гранти громадської філантропії направлені на розвиток базової моделі філантропії, що залучає громадян та бізнеси до вирішення потреб громади шляхом залучення їх власних ресурсів. Гранти направлені на розвиток фондів розвитку громад та інших місцевих благодійних установ, які здійснюватимуть пошук фінансування та проводитимуть масштабні просвітницькі кампанії.
  • Гранти соціальних потреб застосовуватимуть нові моделі планування, збору коштів та розподілу допомоги соціально незахищеним верствам населення; найбільша увага приділятиметься проектам, що розвиватимуть нові механізми та розбудовуватимуть партнерські стосунки для вирішення соціальних проблем в Україні. Гранти корпоративної відповідальності бізнесу фінансуватимуть проекти, в яких бізнес безпосередньо вирішуватиме місцеві проблеми та задовольнятиме соціальні потреби громад шляхом волонтерської участі та надання прямого фінансування (на конкретні проекти).
  • Гранти соціального підприємництва поширюватимуть концепцію соціального підприємництва, за допомогою якої бізнес структури, засновані та керовані неприбутковими організаціями, забезпечуватимуть повноцінне функціонування ОГС та виконання ними своїх місій.

Контактна інформація:
Контактні особи: Ганна Гопко, Олена Мацібох
Поштова адреса:
Мережа громадянської дії в Україні (UCAN) вул. Володимирська, 47, офіс 9, 01034 Київ
Телефон:
8 (044) 494-45-97
Факс:
8 (044) 297-48-34
Електронна пошта:
mailto:hanna@ucan-isc.org.ua, olena@ucan-isc.org.ua
Інтернет:
www.ucan-isc.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.  


Як це працює

ЗАЛУЧЕННЯ СПРАВЖНІХ ВОЛОНТЕРІВ

Набір – це процес введення волонтерів у роботу організації. Оскільки волонтери приділяють свій вільний час роботі лише тому, що мають відповідні мотивації, то набір не є процесом для переконування людей робити щось таке, що вони роб ити не бажають. Навпаки, набір повинен виглядати як процес демонстрування потенційним волонтерам, що вони можуть робити саме те, що б хотіли. Набираючи волонтерів, необхідно прагнути знайти людей, які були б зацікавлені у самій роботі та досягненні результатів, вказаних у описі роботи. Цей процес може бути проілюстрований двома різновидами потреб – потреб волонтерів та організації . Важливо пам'ятати, що процес набору починається і багато в чому залежить від створення хорошої волонтерської роботи. Спроба набрати волонтерів без поп ередньої наявності вартісних робочих місць, які б їм можна було запропонувати, дорівнює спробі продати людям щось таке, чого вони зовсім не потребують. Зрештою, це можна зробити, але покупець пізніше може стати нещасним А коли волонтери почуваються нещасливими, вони не залишаються волонтерами на тривалий час. Процес набору можна також проілюструвати як “ фільтр ” . Це процедура виявлення та виокремлення з усієї кількості поте нційних волонтерів (всього населення у вашій громаді) тих осіб, які б найкраще відповідали потребам організації та її діяльності, та відсіювання таких, які абсолютно не підходять. Орга нізації при наборі волонтерів можуть зазнати збитків від двох доволі різних типів проблем, які зустрічаються при набо рі. Перша проблема, це те, що волонтерів може бути недостатньо. Друга проблема, більш тонка й, водночас, більш поширена – це нестача достатньої кількості “справж ніх” волонтерів і, відповідно, наявність значної кількості “непотрібних”. Отже, відбір мусить бути пропорційним, таким, що збалансовує потреби аплікантів із вимогами до роботи, відокремлюючи при цьому кваліфікованих від некваліфікованих.

Планування кампанії по залученню волонтерів Існують різні типи процесу набору волонтерів. Одним з видів є набір "тепленьких". Такий тип набору є ефективним, коли Ви намагаєтесь підібрати волонтера на позицію, яку може зайняти майже кожна людина, оскільки ця позиція не вимагає особливих навичок, або будь-кого за короткий термін можна навчити. Цей тип набору особливо ефективний, коли набирається багато волонтерів для виконання короткотермінових простих видів роботи, наприклад, допомагати у проведенні специфічних подій (фестивалів, пробігів тощо). Набір складається із розповсюдження інформації про вакансію для потенційного волонтера серед якомога більшої кількості людей. Провідною ідеєю тут є, що серед людей знайдеться достатня кількість таких, які вважатимуть цю пропозицію привабливою. Найпростіші методи для набору "тепленьких":

  1. Розповсюдження брошур або плакатів організацій, які оголошують пошук волонтерів.

Це один із ефективних способів привернення уваги багатьох людей – розповсюдження брошур та плакатів, повідомляють про вашу волонтерську програму. Цю інформацію треба підготувати досить привабливою й здатною привернути людську увагу (що завжди означає лаконічність), але щоб у ній було достатньо інформації, яка, дійсно примусить людей звернути увагу на Ваше звернення та зв'язатися з Вами стосовно волонтерства.

Декілька прикладів відкритих фраз, які використовувались при розробці прийнятних для волонтерів брошур та плакатів:
Чи виділяєтеся Ви із натовпу?
Нарешті, звертання до чогось іншого, ніж Ваші гроші!
Допоможемо новим сусідам та майбутнім друзям!
Підтримка Вашого сусіда волонтерською службою допомоги – це реальність!
Звичайні щоденні герої!
Змінимо світ!
Знайдіть час. Знайдіть нових друзів. Відчуйте різницю!
Не кожен хоче стати задіяним. Ми шукаємо тих, хто прагне цього!
Люди допомагають людям!
Уявіть себе... Віддайте Своє серце волонтерству!
Вихід на пенсію відкриває світ нових можливостей!
Поділіться своїм життєвим досвідом! Майбутнє – у Ваших руках!
Герой, якого ми шукаємо, це .. .Ти!
Волонтерство – орендна плата за простір, який ти займаєш!
Волонтери зроблять це дійсним! Шукаємо: людей із серцем!

  1. Використання служб оголошень для громадськості, які є на радіо чи телебаченні, реклама в газетах чи інших друкованих виданнях.

При поданні оголошення, варто сконцентруватись на “продажі” потреб самого населення, оскільки простіше описати їхні потреби, ніж пояснити суть своєї роботи. Альтернативний підхід показує приклади залучення волонтерів до типових волонтерських робіт, підсумовуючи, що вони гарно проводять час або відчувають, що роблять потрібну справу. Інші мотиваційні потреби, які треба зазначити, повинні передбачати проведення тренінгів та інші види підтримки для волонтерів при підготовці до роботи. Можливість змінювати графік полегшить волонтерові узгодити свій час із вимогами роботи. Важливо усвідомити, що навіть якщо оголошення привабило волонтера, то цей факт сам по собі ще не гарантує, що набір буде успішним. Вирішальне значення все ж таки матиме те, що волонтер повинен мати особисті мотивації стосовно певного виду роботи та праці в організації. Засоби масової інформації лише допоможуть Вам наблизитися до волонтерара настільки, щоб створити пункт набору волонтерів.

  1. Контакти із угрупуваннями громадськості, наприклад, із асоціацією сусідів або організацією скаутів, які можуть впливати на людей.

Одним з найкращих методів для набору "тепленьких" є організація презентацій у місцевих клубах та інших людних місцях. Такі презентації допомагають і познайомити людей з тим, чим займається Ваша організація, і набрати нових волонтерів. Використовуючи цей метод, варто звернути увагу на наступні поради:

  • обережно обирайте групи, до яких будете звертатися; є два типи груп, які найбільш корисні: ті групи, чиї член регулярно беруть участь у допомозі суспільству (організації, які надають різноманітну допомогу), та ті, чиїх членів як окремих індивідів, ймовірніше, зможе зацікавити Ваш випадок; спочатку складіть перелік таких груп;
  • шукаючи можливість поговорити з групою, краще шукайте шлях через когось із її членів;
  • намагайтесь розпланувати свій час так, щоб Ваші потреби і потреби організації пересіклися; з'ясуйте, який проект група вже виконувала, і проведіть розмову так, щоб Ваша промова співпала з їхнім прагненням розвинути новий проект;
  • уважно вибирайте своїх промовців; переконайтесь, що ця людина може пояснити, чим Ваша організація займається і що конкретно вимагається від волонтерів; подумайте про можливість використання під час зустрічі волонтера, який би натхненно розповів про важливість волонтерства;
  • якщо є можливість, використовуйте наочне зображення (слайди, картини тощо), щоб збільшити зацікавленість;
  • будьте готові, що люди запропонують свої послуги; візьміть брошури, приклади робіт, для яких потрібні волонтери тощо; якщо люди проявлять зацікавленість, не залишайте зустріч без того, щоб попередньо записати їхні адреси та телефони, підтримуйте їхню зацікавленість;
  • будьте готові до надмірного успіху; Вам знадобиться план для роботи з волонтерською групою, готовою Вам допомогти, а не лише з декількома особами; якщо декілька членів групи вирішать стати волонтерами, Ви повинні подумати про таку роботу, при виконанні якої вони б продовжували працювати як одна група, але у межах запропонованої волонтерської діяльності;

Пам'ятайте, що в певний момент Вашої презентації Ви повинні прямо та без вагань попросити присутніх стати волонтерами, оскільки дуже мало людей стануть наполягати на участі у волонтерській програмі, якщо їх про це не попросять.


Де шукати ідеї

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ЗАГАЛЬНОСВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ”

Організатори: Академія державного управління при Президентові Республіки Казахстан.

Дата проведення: 10 лютого 2006 року.

Місце проведення: Астана, Казахстан.

Робочі мови: казахська, російська.

Вимоги до учасників: необхідно надіслати заявку та статтю на адресу Академії.

Тематика конференції :

  • Світовий досвід модернізації державного управління Сучасні тенденції розвитку державної служби в Казахстані та зарубіжних країнах Становлення та розвиток судової системи в Казахстані Стан та перспективи розвитку казахстанської дипломатії
  • Проблеми підготовки та перепідготовки кадрів для органів державного управління.

Останній термін реєстрації: 15 січня 2006 року.

Додаткова інформація: Текст статті має бути обсягом до 8 сторінок 14 шрифтом “Times New Roman” в форматі RTF. Параметри сторінки: верхнє – 1,5 см, нижнє – 1,5, ліве –2, праве – 2 см. Абзац – 5 пропусків, інтервал – одинарний. При написанні статті необхідно притримуватись такого плану: прізвище, ім’я, по-батькові; місце роботи, посада, вчене звання; назва статті; пустий рядок, текст статті; підпис автора.

Заявка повинна містити: назву секції, тему виступу, відомості про автора (П.І.П., місце роботи, посада, вчене звання, адреса та контактні телефони). Стаття подається у двох примірниках: на паперовому та електронному носіях. Приїзд та перебування за рахунок учасників конференції.

Контактна інформація:
Контактні особи:
Мауленов Газиз Сирбайули, Кадирбаєва Акмарал Куандиковна
Поштова адреса:
Академія державного управління при Президентові Республіки Казахстан
пр. Абая 92,
м. Астана, 010000
Телефон:
(3172) 21-35-68, (3172) 21-56-70
Факс: (3172) 21-35-68, (3172) 21-56-70
Електронна пошта:
mailto:conference2006@mail.ru, conference_astana@yahoo.com, acadinter@keptez.kz

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

 


Новини від ТЦК

ПРОЕКТ „ЗМІЦНЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА”:
ОСТАННІ ДВА ТРЕНІНГИ „БАЗОВІ НАВИЧКИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ”

В рамках проекту “ Зміцнення організацій громадянського суспільства” йде підготовка до останніх двох тренінгів на тему “ Базові навички проведення досліджень”. Під час тренінгів учасники з південних та східних областей України ознайомляться з різними дослідницькими методами та критеріями оцінки результатів досліджень, що публікуються. Крім того, представники НУО отримають практичні навички та поради щодо проведення досліджень на місцевому рівні. Вже сформований список учасників тренінгу у м. Херсон, який відбудеться 16-17 січня. Учасники з південного регіону планують дослідження політичної сфери (в основному місцевих органів влади) та сфери здоров’я. До речі, учасники аналогічного тренінгу у м. Львові (для представників НУО західних областей України) обирали для себе в основному теми, пов’язані з дослідженнями регіонального ринку праці, вивченням потреб клієнтів та сферою здоров’я. Щодо представників неурядових організацій центрального регіону, то вони для своїх досліджень обрали теми з різних сфер: дотримання законів, релігійні орієнтації та громадська активність молоді, гендерний аспект у бізнес-секторі, моніторинг діяльності регіональних НУО, а також вивчення потреб клієнтів.

Контактна інформація:
Контактна особа: Власова Ольга – менеджер проекту “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”
Телефон/Факс:
8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:vlasova@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт .


ТРЕНІНГ “ БАЗОВІ НАВИЧКИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ”
Анотація

Головна мета тренінгу – надати учасникам базові знання та практичні навички проведення досліджень, презентації та застосування їх результатів представникам НУО. Таким чином, навички, отримані під час тренінгу, є базою як для успішного проведення самостійних досліджень, так і для використання даних інших досліджень. Програма тренінгу побудована таким чином, щоб поетапно розкрити учасникам сутність та можливості використання досліджень у діяльності організації, висвітлити ключові складові процесу проведення дослідження: від розробки теми, завдань, предмету, об’єкту, гіпотез, та інструменту до вибору методів обробки та представлення даних. Програмою також передбачено ознайомлення учасників з питаннями етики проведення досліджень, розробки робочого плану та бюджету. Під час практичних завдань учасники зможуть розробити програму дослідження та спланувати його реалізацію. Тренінг розрахований на три дні. В результаті тренінгу учасники :

  • Знатимуть : основні засади проведення дослідження, основні якісні та кількісні методи збирання соціологічної інформації, переваги та обмеження різних методів дослідження, правила та вимоги до проведення соціологічних досліджень, основні прийоми аналізу отриманих даних.
  • Зможуть : розробляти дослідження, застосовувати кількісні та якісні методи дослідження, аналізувати отримані дані та готувати звіти за результатами дослідження, організовувати проведення дослідження нарізних його етапах.

!!! Творчий центр Каунтерпарт проводить тренінги на замовлення.

ТЦК безкоштовно розповсюджує активістам громадських організацій тренінгові матеріали щодо менеджменту НУО, роботи з волонтерами, соціальний маркетинг та багато іншого. Тренінгові матеріали Ви можете отримати в офісі Творчого центру, попередньо зателефонувавши до нього. Контактна особа : Мисник Оксана.

Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації: Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску "Ключа до фінансування від ТЦК" було використано інформацію з наступних джерел:
http://www.ngodevelopment.org.ua
http://www.ukrmuseum.info/ua
http://www.delukr.cec.eu.int/

ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця. Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через “Ключ до фінансування від ТЦК”. Якщо Ви ще не отримуєте бюлетень, оформити безкоштовну підписку можна надіславши на адресу gopkalo@ccc.kiev.ua запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо); контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення. Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить “Ключ до фінансування від ТЦК” – надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації; нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в “Ключі до фінансування від ТЦК”, надішліть інформацію, яку Ви бажаєте розмістити. Якщо у Вас є побажання, або відгуки стосовно “Ключа до фінансування від ТЦК”, напишіть нам про це. Якщо Ви завдяки інформації розміщеній в “КДФ” отримали грант, напишіть нам про це.

Контактна інформація:
Контактна особа:
Марія Гопкало
Тел./факс:
8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:gopkalo@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

Опубліковано на сайті: 2006-01-05

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО