Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК. № 43, 2006 р.


 

№ 43, березень 2006 р.

ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Конкурс аналітичних програм та публікацій
  • Конкурс на кращий проект у сфері роботи з дітьми та молоддю у Сумській області
  • Конкурс програм молодіжних громадських організацій м. Рівного
  • Конкурс “Спільними діями у здорове майбутнє”
  • Програма стипендій ім. Лейна Кіркланда

Новини для Вас:

  • Конкурс на проходження стажування в організаціях України та Східної Європи
  • Конкурс проектів для засобів масової інформації
  • Конкурс проектів (Матра Кап)

Вони працюють для Вас:

  • Український фонд соціальних інвестицій

Як це працює:

  • Public Relations. Чому потрібно працювати в цій сфері?

Де шукати ідеї:

  • Навчальна програма Асоціації Villa Decius (Польща)
  • Конкурс за програмою “Перший крок до успіху”

Новини від ТЦК:

  • Служба “Мобільна допомога виборцям”
  • Унікальний тренінг для представників організацій громадянського суспільства
  • В рамках благодійної ініціативи ТЦК “Творіть свій успіх з нами!” 59 представників НУО взяли участь у тренінгах
  • Школа тренерів ТЦК
  • “Довідник з фандрейзингу 2006”
  • Тренінг “Написання звітів”

Шановні колеги,

У цьому номері ми маємо для Вас чимало гарячих новин, які вимагатимуть від Вас негайних дій, цікаві конкурси для молодіжних громадських організацій, інформацію про Український фонд соціальних інвестицій, який фінансово підтримує мікропроектні пропозиції спрямовані на вразливі групи населення. Також дізнаєтесь про важливість розвитку Public Relations у неурядових організаціях тощо.

Якщо Ви представник НУО та шукаєте партнерів для реалізації спільних проектів, тоді надішліть нам інформацію про Вашу організацію і ми розмістимо її у рубриці “Знайомтесь”.

Бажаємо успіху,

Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Редактори: Марія Гопкало, Наталія Савранська.

Гарячі новини

КОНКУРС АНАЛІТИЧНИХ ПРОГРАМ ТА ПУБЛІКАЦІЙ

Організатор: Фонд розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

До участі запрошуються: теле/радіо, друковані та електронні незалежні українські ЗМІ, Інтернет видання з рівнем відвідування більше ніж 700 осіб на день.

Тематика конкурсу:

  • Проблеми свободи слова в обласних та районних ЗМІ.
  • Прозорість та підзвітність місцевих гілок влади, доступ до офіційної інформації, прозорість формування місцевих бюджетів.
  • Ефективність роботи правоохоронних, судових та податкових органів, пенітенціарної системи, систем охорони здоров’я та освіти.
  • Політична реформа та зміцнення органів місцевого самоврядування.
  • Зовнішня політика України та питання вступу України до НАТО, Європейського Союзу і вхід до СОТ.
  • Земельна та адміністративні реформи на місцевому рівні.
  • Питання етнічних меншин в Україні.
  • Енергетичні та екологічні проблеми в Україні.
  • Комунальний сектор та енергозберігаючі технології.
  • Соціальні програми – освіта та програми працевлаштування для людей з обмеженими можливостями, введення в дію альтернативних пенсійних програм, програми соціальної допомоги для жінок та дітей тощо.

Вимоги до проектів:

  • глибоке та ґрунтовне охоплення тематики найбільш проблемної для аудиторії засобу масової інформації, який бере участь у конкурсі;
  • форми висвітлення можуть включати газетні та Інтернет публікації, теле та радіо програми, ток-шоу та журналістські розслідування; бажано також пропонувати обговорення шляхів вирішення проблем, що будуть підняті;
  • тривалість не більше 10 місяців;
  • потрібно заповнити стандартну аплікаційну форму Фонду розвитку ЗМІ;
  • заохочуються проекти з власними внесками, або коштами отриманими від інших донорів;
  • найбільш конкурентноздатними вважатимуться ті заявки, що зазначатимуть, яким чином засіб масової інформації працюватиме над проектом після закінчення гранту;
  • проекти потрібно надсилати електронною або звичайною поштою з приміткою на конкурс Аналітичних програм та публікацій.

Фінансування НЕ надається на проекти, які: сприяють просуванню інтересів окремих політичних партій або груп.

Максимальний розмір фінансової підтримки: 15 000 доларів США.

Останній термін подання заявки: 13 березня 2006 року, 18:00.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Відділ преси, освіти і культури Посольства Сполучених Штатів Америки
вул. Глибочицька 4, м. Київ, 04050
Телефон: 8 (044) 490-40-26
Факс: 8 (044) 490-40-50
Електронна пошта: mediafund@usembassy.kiev.ua, mdf@usembassy.kiev.ua
Інтернет: http://www.usembassy.kiev.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС НА КРАЩИЙ ПРОЕКТ У СФЕРІ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Організатор: Управління у справах молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації.

До участі запрошуються: молодіжні громадські організації, які є юридичними особами та зареєстровані в установленому порядку не пізніше ніж за рік до дня закінчення терміну подання заявок на конкурс.

Вимоги до учасників: надання гарантій щодо залучення ними коштів з альтернативних джерел, не заборонених законодавством, в обсязі не менше 25 відсотків від загальної суми коштів витрат на реалізацію проектів програми.

Пріоритет надається соціальним програм, спрямованим на:

  • Формування лідерських якостей молоді, залучення її до активної участі у суспільних процесах.
  • Патріотичне виховання дітей та молоді.
  • Сприяння зайнятості молоді, підтримка молодіжного підприємництва.
  • Підтримка творчих ініціатив молоді.
  • Формування світогляду молоді на засадах духовності та загальнолюдських моральних цінностей.
  • Формування соціально-правової культури молоді.
  • Попередження негативних проявів у молодіжному середовищі.
  • Пропаганда здорового способу життя.
  • Оздоровлення молоді.
  • Поглиблення процесу інтеграції української молоді до європейського співтовариства.

Останній термін подання заявки: 14 березня 2006 року.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Управління у справах молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації
вул.Леваневського, 26, м. Суми, 40022
Тел./Факс: 8 (0542) 25-78-68

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ПРОГРАМ МОЛОДІЖНИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ М. РІВНОГО

Організатор: Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Рівненського міськвиконкому.

Мета конкурсу: активізація участі молодіжних та дитячих громадських організацій м. Рівного у вирішенні соціальних проблем міста, сприяння діяльності молодіжних громадських організацій з боку органів державної влади, спільне вирішення молодіжних проблем.

До участі запрошуються: офіційно зареєстровані в органах державної влади міські молодіжні та дитячі громадські організації, які здійснювали свою діяльність протягом останнього року на момент закінчення терміну подання заявок на конкурс.

Пріоритетні напрямки конкурсу:

  • Національне виховання дітей та молоді.
  • Оздоровлення молоді.
  • Соціальна робота з дітьми.
  • Соціальна робота з дітьми з особливими потребами.
  • Навчання волонтерів для здійснення соціальної роботи з дітьми та молоддю.
  • Проведення “Антиузалежнюючої кампанії” (профілактика шкідливих звичок) серед школярів та студентів.
  • Краєзнавча робота з молоддю.
  • Екологічне виховання молоді.
  • Пропаганда здорового способу життя серед молоді.
  • Навчання молоді ефективним методам пошуку роботи.
  • Організація дозвілля молоді за місцем проживання.
  • Інформаційне забезпечення діяльності молодіжних організацій тощо.

Останній термін подання заявки: 11 березня 2006 року.

Розмір фінансової підтримки: 30 000 гривень.

Додаткова інформація: власний внесок організації у бюджет проекту має складати не менше 30%.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Управління у справах сім’ї, молоді та спорту м.Рівного
вул. Соборна, 30, каб.3
м.Рівне, 33028
Телефон: 8 (0362) 26-25-25, 22-69-50, 26-97-33
Факс: 8 (0362) 26-97-33
Електронна пошта: mila@city-adm.rv.ua
Інтернет: http://www.city-adm.rv.ua/ukr/info_v_molod_005.shtml

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС “СПІЛЬНИМИ ДІЯМИ У ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ”

Другий загальноукраїнський конкурс на краще підприємство, установу, профспілкову чи іншу непідприємницьку організацію з програмою та заходами профілактики ВІЛ/СНІДу.

Організатори та партнери: Проект СМАРТ Академії Сприяння Освіті США спільно з Міністерством праці та соціальної політики України.

Мета конкурсу: стимулювання керівників підприємств у впровадженні політики та проведенні програм профілактики ВІЛ/СНІДу у виробничому середовищі, що приведе до формування загальнодержавної політики профілактики ВІЛ/СНІДу та сформувати у суспільстві толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД

До участі запрошуються: підприємства, установи з будь-якою формою власності, профспілкові комітети та інші непідприємницькі організації, які провадять комплексні або окремі заходи профілактики ВІЛ/СНІДу для своїх працівників або підприємства, що роблять лише перші кроки у плані профілактики ВІЛ/СНІДУ.

Останній термін подання заявки: 10 березня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • участь у конкурсі є безкоштовною та добровільною;
  • організації, що брали участь у першому конкурсі, також мають право участі.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Проект СМАРТ, Академія Сприяння Освіті
вул. Б. Хмельницького, 42 (3-тій поверх), 01020, Київ
Тел./Факс: 8 (044) 230-22-27, 230-22-43
Факс: 8 (044) 230-02-06
Електронна пошта: mandrushchenko@aed.org
Інтернет: http://www.smartwork.org/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


ПРОГРАМА СТИПЕНДІЙ ІМ. ЛЕЙНА КІРКЛАНДА

Організатори: Польсько-Американський Фонд Свободи, Польсько-Американська Комісія Фулбрайта.

Мета програми: поширення польського досвіду економічних та суспільних перетворень серед країн Центральної та Східної Європи.

Програма передбачає відвідування стипендіатами наукових курсів в університетах Польщі протягом двох семестрів та подальше 2–4-тижневе стажування для підвищення професійного досвіду в державних та приватних закладах країни.

До участі запрошуються: громадяни України – працівники вищих навчальних та наукових закладів, державні службовці, експерти та працівники урядових структур, органів місцевого самоврядування, керівники недержавних організацій, малого і середнього бізнесу, підприємці, журналісти.

Пріоритетні галузі:

  • Економіка та менеджмент.
  • Державне управління (органи державного управління та самоврядування).
  • Адміністрування бізнесу.
  • Право.
  • Соціальні науки.
  • Політологія.

Розмір фінансової підтримки: щомісячна стипендія у сумі 1750 злотих. Окрім того, покриваються витрати на оплату навчання, проживання, страхування, квиток в Польщу та назад, проїзд у місцевому транспорті, витрати на закупівлю матеріалів, необхідних для наукової роботи. На час навчання студенти забезпечуються комп’ютером та принтером, які можуть перейти в їхню власність після виконання всіх вимог програми.

Останній термін подання аплікаційних форм та документів: 15 березня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • аплікаційний пакет має складатись з перелічених документів: аплікаційна форма з фото заповнена польською мовою; мотиваційний лист (2 сторінки) з обґрунтуванням необхідності участі у Програмі та окресленою перспективою використання набутого досвіду; детальне резюме (CV) з переліком публікацій; дві рекомендації, що описують досягнення та кваліфікацію кандидата, а також очікування, пов’язані з його майбутнім розвитком та роботою в обраній професії (польською чи англійською мовами), рекомендації повинні бути надіслані на адресу Польсько-Американської Комісії Фулбрайта, копія диплому про вищу освіту (копія диплому про отримання вченого ступеню);
  • оригінали заяв та рекомендаційних листів необхідно надіслати поштою на адресу Комісії Фулбрайта.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Polsko-Amerykanska Komisja Fulbrighta
ul. Nowy Swiat 4, 00-497 Warszawa - Polska
Телефон: (4822) 628-79-50, 625-69-32, 625-69-78
Факс: (4822) 628-79-43
Електронна пошта: Fulbright@fulbright.edu.pl; u.sobiecka@fulbright.edu.pl
Інтернет: http://www.fulbright.edu.pl/, http://www.programkirklanda.engo.pl/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини для Вас

КОНКУРС НА ПРОХОДЖЕННЯ СТАЖУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЯХ УКРАЇНИ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ

Всеукраїнська благодійна організація “Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ” оголошує конкурс в рамках проекту “Забезпечення догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ/СНІД” програми “Подолання епідемії ВІЛ/СНІД в Україні”, яка впроваджується Міжнародним Альянсом з ВІЛ/СНІД в Україні за підтримки Глобального фонду боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією.

Мета конкурсу: вдосконалення навичок 15 співробітників регіональних проектів з догляду та підтримки ЛЖВ та зміцнення організаційного потенціалу НУО України.

До участі запрошуються: співробітники регіональних організацій, які активно працюють у проектах з догляду та підтримки ЛЖВ і потребують підвищення кваліфікації. Стаж роботи в організації на момент подання заявки - не менше 1-го року.

Пріоритети конкурсу:

  • Ознайомлення з найкращими практиками неурядових і державних організацій України та Східної Європи у сфері надання послуг з догляду та підтримки ЛЖВ з метою розширення спектру діяльності й підвищення якості послуг для ВІЛ-позитивних людей в Україні.
  • Інформування НУО країн Східної Європи про хід та результати впровадження регіональних програм з догляду та підтримки в Україні.
  • Пошук партнерських ВІЛ-сервісних організацій у Східній Європі з метою залучення додаткової фінансової та технічної допомоги задля зміцнення організаційного потенціалу НУО в Україні.

Вимоги до учасників:

  • для участі у конкурсі необхідно подати: заявку на отримання коштів для стажування у 3-х примірниках українською або російською мовою, в заявці обов’язково має бути зазначено назва, адреса та напрямки діяльності партнерської організації, яка прийматиме учасника стажування; резюме кандидата на участь у стажуванні; рекомендаційні листи від керівника організації та регіонального представника ВМ ЛЖВ з підписом та печаткою; лист-підтвердження від партнерської організації, яка прийматиме учасника стажування; бюджет заявки (Додаток 2), який повинен включати витрати на оплату проїзду, проживання і добові (в межах України - 18 грн., в межах Східної Європи – 280 грн.).

Розмір фінансової підтримки: 5 000 грн.

Додаткова інформація:

  • ВБО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ” не надає додаткових послуг щодо пошуку партнерських організацій у країнах Східної Європи, оформлення віз, бронювання та придбання квитків;
  • стажування може бути підтримано з 1 квітня по 30 вересня 2006 року.

Останній термін подання аплікаційних форм та документів: 27 березня 2006 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Агеєва Ірина 
Поштова адреса: ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ"
вул. Межигірська, 24- Б, м. Київ, 04071 
Телефон: 8 (044) 425-69-89, 425-10-87, 425-12-74
Електронна пошта: ageyeva@network.org.ua
Інтернет: http://www.network.org.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ПРОЕКТІВ ДЛЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Організатори: Фонд розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Мета конкурсу: підтримка та розвиток вільної і незалежної преси в Україні та надання різноманітної підтримки українським журналістам, медіа-організаціям та іншим неурядовим групам.

Пріоритетні регіони: Хмельницька, Рівненська та Волинська області.

До конкурсу запрошуються: друковані, теле/радіо та електронні незалежні українські ЗМІ, а також журналісти, котрі працюють і в комунальних ЗМІ.

Напрямки конкурсу:

  • Покращення законодавчих, адміністративних та податкових умов, в яких працюють українські ЗМІ.
  • Розширення використання мережі Інтернет, як джерела новин та інформації (відкриття нових та поновлення існуючих інформаційних веб-сайтів, а також покриття витрат на Інтернет-доступ, забезпечення інтернет-підготовки для журналістів і персоналу).
  • Покращення професійних стандартів серед журналістів (надання індивідуальних грантів на поїздки журналістів на конференції, або для висвітлення тем про розвиток ЗМІ, прозорість та громадянське суспільство в Європі та Північній Америці; підвищення якості журналістської освіти в Україні шляхом надання підтримки факультетам журналістики в університетах, стажування студентів у мас медійних організаціях, заснуванні студентських друкованих органів, веб-сайтів та ефірних випусків).
  • Збільшення здатності українських ЗМІ функціонувати вільно та незалежно (надання інституційної підтримки неурядовим організаціям, що сприяють свободі мас медіа та їх більшій прозорості; сприяння розвитку ключових спеціалізацій у журналістиці, включаючи ділову та економічну журналістику, журналістське розслідування).

Останній термін подання заявки: 14 квітня 2006 року.

Розмір фінансової підтримки: максимальна сума гранту складає 24 000 доларів США, однак середній розмір фінансування становитиме 5 000 – 15 000 доларів США.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Відділ преси, освіти і культури Посольства Сполучених Штатів Америки
вул. Глибочицька 4, м. Київ, 04050
Телефон: 8 (044) 490-40-26
Факс: 8 (044) 490-40-50
Електронна пошта: mdf@usembassy.kiev.ua
Інтернет: http://www.usembassy.kiev.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ПРОЕКТІВ (МАТРА КАП)

Організатори: Посольство Королівства Нідерландів в Україні в рамках програми Матра КАП (малих проектів за підтримки посольства Програми соціальної трансформації суспільства).

Конкурс проектів, спрямований на дотримання прав людини в Україні в сфері праці.

До участі запрошуються: органи місцевого самоврядування, аналітичні центри, профспілки, організації роботодавців та громадські організації, що працюють у сфері регулювання трудових відносин.

Тематика проектів:

  • Навчання працівників та роботодавців з питань дотримання законодавства щодо зайнятості та методів захисту прав людини у сфері праці.
  • Підвищення обізнаності жінок, що шукають роботу, та роботодавців стосовно протизаконних дискримінаційних практик при наймі на роботу (процедури найму: оголошення щодо вакансій, проведення інтерв’ю).
  • Захист прав працівників, що працюють у малому бізнесі.
  • Запобігання порушенню трудових прав під час випробувального терміну.
  • Забезпечення права на працю для найбільш вразливих верств населення, зокрема осіб з особливими потребами.

Підтримуються такі заходи: конференції, публікації, дослідження, семінари на визначені теми, навчальні заходи, просвітницькі кампанії та ін.

Розмір фінансової підтримки: 70 000 гривень.

Останній термін подання заявки: 1 травня 2006 року.

Додаткова інформація: два примірники проектної пропозиції українською та, бажано, англійською мовами необхідно надати до посольства Королівства Нідерландів.

Контактна інформація:
Контактна особа: Катерина Бардадим, Людмила Біленко
Поштова адреса: Посольство Королівства Нідерландів, Програма Матра КАП (конкурс з прав людини у сфері праці)
Контрактова площа 7, Київ,01901
Телефон: 8 (044) 490-82 19, 8 (044) 490-82-20
Інтернет: http://www.netherlands-embassy.com.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Вони працюють для Вас

УКРАЇНСЬКИЙ ФОНД СОЦІАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) є неприбутковою організацією, яку було створено Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2000р. № 740 з метою підготовки та виконання спільного Проекту Уряду України та Світового банку "Фонд соціальних інвестицій" (далі — Проект). Цей Проект є одним з наймасштабніших у соціальній сфері України за напрямками діяльності та обсягами фінансування.

Основні цілі Проекту:

  • Покращення умов життя бідних та вразливих груп населення у визначених громадах.
  • Розширення можливостей громад та вразливих груп населення у вирішенні місцевих соціальних проблем.
  • Сприяння реформуванню системи соціального захисту шляхом створення моделей адресності та надання послуг.

Загальний бюджет Проекту складатиме понад 77 млн. дол. США, включаючи очікуваний внесок Уряду України – 9,97 млн. дол. США, очікувані внески місцевих громад – близько 6,9 млн. дол. США, а також кошти грантів міжнародних донорів. Відповідальним за виконання Проекту є Міністерство праці і соціальної політики України, а безпосереднім виконавцем – Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ).

Мікропроектні пропозиції мають бути спрямовані на такі вразливі групи населення:

  • діти-сироти;
  • діти та дорослі з особливими потребами;
  • люди похилого віку, які потребують сторонньої допомоги;
  • люди, які живуть з ВІЛ/СНІД;
  • діти вулиці;
  • бездомні;
  • залежні від алкоголю та наркотиків;
  • люди, які перебувають у місцях позбавлення волі чи повернулися з них;
  • жінки і діти, які зазнали насильства, та інші.

Фонд підтримує мікропроекти, які:

  • спрямовані на вразливі групи населення;
  • містять соціальну інновацію;
  • відповідають типології мікропроектів інноваційних соціальних послуг;
  • відповідають базовим цінностям, засадам та принципам надання соціальних послуг;
  • формують континуум надання соціальних послуг на рівні громади;
  • будуть підтримані місцевою владою;
  • бюджет яких не перевищує 150 тис.долл.США;
  • передбачають формування партнерства з органами влади, місцевими державними і недержавними організаціями.

Очікуваний ефект від впровадження Проекту:

  • користь отримають близько 1 млн.громадян України;
  • у 50 найбільш соціально проблемних районах України буде зроблено вагомий внесок у покращення стану соціально-економічної інфраструктури;
  • підвищиться економічна активність населення;
  • зросте участь громад у розв'язанні власних соціальних проблем;
  • поліпшиться доступ до існуючих та буде створено нові соціальні послуги;
  • будуть запроваджені ефективні та прозорі механізми фінансування соціальних послуг;
  • досвід, набутий в межах реалізації Проекту, сприятиме реформуванню соціальної сфери України.

Розмір фінансової підтримки: Фонд фінансує 80% вартості мікропроекту, до 20% – внесок ініціативної групи.

Фінансування НЕ надається на:

  • заробітну плату;
  • операційні поточні витрати;
  • придбання нерухомого майна.

Контактна інформація:
Поштова адреса: вул. Лук’янівська, 77 (3-й поверх), м. Київ, 04071
Телефон: 8 (044) 230-25-36
Інтернет: http://www.usif.kiev.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Як це працює

PUBLIC RELATIONS. ЧОМУ ПОТРІБНО ПРАЦЮВАТИ В ЦІЙ СФЕРІ?

Імідж Вашої організації - важлива справа, якій треба приділяти постійну увагу. Належить планувати час і докладати відповідних зусиль для створення та підтримання потрібного іміджу.

У площині суспільної діяльності, яку називають Public Relations (PR) або, в українській інтерпретації, “зв'язки з громадськістю” лежать механізми створення та цілеспрямованого поширення позитивної інформації про свою Організацію. Терміном “громадськість” ми з Вами будемо позначати всі групи, прошарки й категорії населення, які живуть у тому регіоні чи місті, де діє Ваша Організація. У науці “паблік рілейшнз” є істини, що їх підтвердила багаторічна світова практика. Вони стали вже аксіомами. Одна з них звучить так: “Дехто докладає багато зусиль до створення свого іміджу, а хтось працює над цим менше. Ви можете взагалі не звертати уваги на створення свого іміджу, але чи варто аж так ризикувати? Імідж Організації все одно сформується – сам собою, стихійно. Та чи буде цей “не керований” імідж корисним для Вашого доброго імені?.. Може, краще самому постійно “вибудовувати” цей образ?” Дуже важлива річ – усвідомити, що процесом формування іміджу Організації можна й треба керувати!

Результати PR-досліджень засвідчують, що складові успіху громадських (недержавних) організацій можна оцінити у відсотках так:

  • актуальність проблем, над якими працює Організація – 15-20%;
  • фаховий рівень членів Організації та її функціональна продуктивність – 30-35%;
  • загальна репутація, імідж та рівень контактів – близько 50%.

Отже, Public Relations – зв'язки з громадськістю – знадобляться Вам:

  • для того, щоб громадськість та влада усвідомили місію Вашої Організації, щоб Ви встановили між собою надійний двосторонній зв'язок;
  • для того, щоб Ви могли налагодити надійні канали спілкування з тими, кому Ви хочете допомогти своєю діяльністю;
  • для того, щоб громадськість і влада сприяли Вам у поширенні Ваших ідей, допомагали Вам у Вашій повсякденній діяльності;
  • для того, щоб спонсори (грантодавці) охоче фінансували Вашу справу.

Що таке “цільова аудиторія”?

Цей специфічний термін позначає певну групу людей, думка яких про Вашу Організацію є дуже важливою для Вас. Склад цільових груп можна визначити досить точно, оскільки наше суспільство є неоднорідним.

Людей можна поділити на групи (а в групах – на підгрупи) за такими, наприклад, ознаками:

  • за віком: дошкільнята; діти; підлітки та молодь шкільного віку; дорослі особи, яким не виповнилося 30 років; “зріла група” (30-50 років); старша група (50 і більше років);
  • за соціальним статусом: службовці, робітники, селяни, підприємці, митці, науковці тощо;
  • за конфесійною ознакою: християни, мусульмани, іудеї. Або: християни й нехристияни. Або й так: релігійні люди й атеїсти;
  • за національністю: українці, поляки, євреї, татари, росіяни та ін.

Кожна громадська організація, відповідно до своєї спрямованості, постійно контактує з визначеними групами людей. Скажімо, бізнес-асоціація – з певними прошарками населення, з усіма підприємцями міста та з деякими структурами влади. Зрозуміло, асоціація зацікавлена в тому, щоб усі ці люди знали її як: прогресивну; конструктивну – таку, що дає реальну користь людям і державі; не конфліктну (“скандальну”), а таку, що завжди йде назустріч, пропонуючи конструктивний компроміс.

Розглянемо цільову групу “влада”, вже згадану в попередньому прикладі з бізнес-асоціацією. Кого потрібно зарахувати до цієї цільової аудитори? По-перше, весь депутатський корпус місцевої ради, бо саме депутати мають неабиякий вплив на ухвалення рішень на місцевому рівні. По-друге, майже всю “верхівку” виконавчої влади (з тієї самої причини). А ось чи варто зарахувати до цієї цільової групи, скажімо, начальника управління культури міської адміністрації? Навряд чи бізнес-асоціація контактуватиме з ним постійно...

Так само асоціації нема сенсу формувати свій імідж в очах, наприклад, дошкільнят чи тих, кому вже давно минуло 70.

А в чиїй громадській думці має бути зацікавлена асоціація, якщо вона орієнтується на цільову групу “населення”? Звичайно ж, насамперед йдеться про активну частину населення віком від 17 до 60 років. Ця цільова група, своєю чергою, складається з головних та другорядних підгруп. До головних підгруп треба зарахувати тих осіб, які матимуть вирішальний вплив на діяльність Організації (тих, котрих вже залучено до бізнес-процесів, і тих, хто потенційно готовий до провадження бізнесу). До другорядних підгруп належать ті люди, чия думка так чи інакше є важливою для асоціації: одні можуть надавати пасивну підтримку, інші – стати волонтерами.

Натомість, скажімо, для жіночих організацій, що протистоять торгівлі жінками, найголовнішими цільовими аудиторіями є представники населення (а надто молоді жінки й дівчата) та влади (насамперед працівники правоохоронних органів) і спонсори (грантодавці).

Ваші основні цільові аудиторії:

“Партнери” – ті, хто провадить діяльність споріднених видів: інші НДО (українські та закордонні), незалежні експерти, проекти технічної допомоги, що працюють на кошти міжнародних допомогових організацій.

“Влада” – ті, від кого залежить ухвалення рішень: посадовці законодавчих, виконавчих та судових органів влади; керівники державних установ; службовці бюджетних організацій тощо.

“Реципієнти” – ті, для кого Ви працюєте – одержувачі ваших послуг (“продукту” Вашої Організації): певні групи соціально незахищених громадян, місцеві громади чи органи самоврядування, великі групи населення, серед яких Ви провадите освітню діяльність тощо.

“Спонсори й грантодавці” – ті, хто надає вам безповоротну допомогу: міжнародні організації-донори", різноманітні благодійні фонди, комерційні структури, окремі особи (наприклад, українські бізнесмени).

“Населення” – люди, які мешкають у регіоні діяльності вашої Організації (ви хочете, щоб вони знали про вашу діяльність, підтримували вас тощо).

Ставлення основних цільових аудиторій до Вашої організації.

“Партнери”:

  • не завжди поінформовані щодо Вашої діяльності;
  • сприймають вас як конкурентів;
  • нерідко не довіряють вам;
  • не вміють (або чомусь не хочуть) співпрацювати.

Що робити (ваше PR-завдання):

  • більше інформувати про себе та свою діяльність;
  • доводити щирість своїх партнерських пропозицій;
  • завжди демонструвати своє відповідальне ставлення до партнерства.

“Влада”:

  • інколи навіть не знають про Ваше існування!
  • з підозрою ставляться до того, що Ви робите;
  • не вбачають виграшу для себе у співпраці з НУО;
  • вважають Вас за дилетантів;
  • приймають Ваші пропозиції з певним побоюванням;
  • вбачають у Вас конкурентів;
  • вважають, що Ви “лізете не у свою справу й тільки заважаєте їм працювати”.

Що робити (ваше PR-завдання):

  • більше інформувати про себе та свою діяльність;
  • переконувати, що Ви – не конкуренти, а соціальні партнери;
  • виявляти свою фаховість;
  • доводити, що ваше головне бажання – не критикувати, а допомогти владі розв'язати ту чи ту проблему.

“Реципієнти”:

  • нерідко нічого не знають про Ваше існування і про Вашу діяльність;
  • виявляють у ставленні до Вас недовіру;
  • вважають, що Ви замало працюєте для них.

Що робити (ваше PR-завдання):

  • більше інформувати про себе та свою діяльність;
  • на конкретних прикладах показувати, ЩО Ви робите для них (принагідно пояснюючи, ЧОМУ ви це робите).

“Спонсори та грантодавці”:

  • нерідко майже нічого не знають про Вашу діяльність;
  • ставляться до Ваших звернень з підозрою чи недовірою;
  • нерідко не вміють відрізнити Вас від прохачів-аферистів (шахраїв), бояться ризикувати коштами.

Що робити (Ваше PR-завдання):

  • більше інформувати про себе та свою діяльність;
  • довести, що ваші наміри – чисті й благородні;
  • продемонструвати свою фаховість і досвід у розв'язанні соціально-економічних та інших проблем.

“Населення”:

  • нерідко нічого не знають про Ваше існування і про Вашу діяльність;
  • ставляться до Вас упереджено, не розуміють і не підтримують вашого ентузіазму;
  • не мають поняття про Ваші цілі;
  • пасивні в підтримці ваших дій.

Що робити (ваше PR-завдання):

  • більше інформувати про себе та свою діяльність;
  • інформуючи, намагатися донести свої цілі й наміри, розповісти проте, чому Ваша Організація заповзялася розв'язувати ту чи ту проблему.

Вплив Організації на цільові аудиторії:

Практика Public Relations засвідчує, що для формування громадської думки стосовно до Вашої Організації належить діяти за трьома головними напрямками:

  1. Тих людей, які дотримуються негативних стереотипів, варто схилити на свій бік (змінити їхні стереотипи на протилежні). Треба показати їм позитивні здобутки Вашої Організації, переконати в її прогресивних і конструктивних намірах.
  2. Тих, які схвально оцінюють Вашу Організацію, належить, по-перше, утвердити в цій думці, а по-друге – ще більше її покращити. Крім того, потрібно якомога частіше залучати таких людей до своєї діяльності. Вони можуть стати Вашими активними волонтерами або навіть новими членами Вашої Організації.
  3. Тих, хто з якоїсь причини ставиться до вас байдуже й не має власної думки щодо Організації, також варто схилити на свій бік. Найчастіше байдужість виникає через незнання, тож треба дати цим людям можливість якомога більше дізнатися про Вашу Організацію – звичайно, з кращого боку!

90% Вашої PR-діяльності полягатиме в тому, щоб змінювати людські стереотипи на користь іміджу Вашої Організації!

За матеріалами книги: “Public Relation для громадських (недержавних) організацій”
Андрій Куліш.

Де шукати ідеї

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА АСОЦІАЦІЇ VILLA DECIUS (ПОЛЬЩА)

Місце проведення: Краків, 12-23 травня 2006 року.

Організатори: Асоціація Villa Decius.

Країни, громадяни яких можуть брати участь у конкурсі: Україна, Білорусія, Молдова, Росія (8-10 чоловік з кожної країни).

До участі запрошуються: молоді професіонали (студенти, аспіранти, представники НУО, вчителі та журналісти), які:

  1. Бажають поглибити свої знання у сфері:
    • розвитку демократії та громадянського суспільства;
    • підтримки процесів європейської та регіональної інтеграції;
    • пропагування людських прав та свобод.
  2. Спостерігатимуть за перетвореннями у країнах нових демократій.
  3. Співпрацюватимуть зі своїми колегами з Польщі, Словаччини, Чехії, Угорщини та інших Європейських країн.

Вимоги до учасників:

  1. Академічне звання або мінімум два роки навчання у ВНЗ.
  2. Гарне знання англійською мовою, що дозволить слухати лекції та брати участь у вільних бесідах.
  3. Надіслати: біографію, мотиваційний лист, мінімум 2 рекомендаційних листа, есе обсягом 3000-3600 слів за однією з наступних тем: "Європейські перспективи для Східної Європи" та "Євро-атлантичні стосунки", заповнену аплікаційну форму.

Навчальна програма включатиме такі теми: економіка, суспільство, політика, стратегія Європейського Союзу щодо безпеки (економіки, культури, прав людини, освіти, розвитку держав), макро-регіональної співпраці в політиці (економіці та культурі), культурна спадщина та культурна ідентичність, ЗМІ та їхня роль у сучасному світі.

Програма передбачає: проведення публічних обговорень, практичних презентацій та досліджень, лекції, інтерактивні семінари, роботу в команді.

Останній термін подання заявки: 20 березня 2006 року.

Додаткова інформація: аплікаційна форма має бути надіслана на електронну адресу та підтверджена поштою.

Контактна інформація:
Контактна особа: Katarzyna Kopeć
Поштова адреса: Stowarzyszenie Willa Decjusza,
ul. 28 Lipca 17 A, 30-233 Krakow, Poland
Телефон: +48 (12) 425-36-38, 425-36-44, 425-36-23
Факс: +48 (12) 425-36-63
Електронна пошта: katko@villa.org.pl
Інтернет: http://www.villa.org.pl/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ЗА ПРОГРАМОЮ “ПЕРШИЙ КРОК ДО УСПІХУ”

Організатори: Український Жіночий Фонд, Український Освітній Центр Реформ, Фонд “Здоров’я жінки і планування сім’ї”, Благодійні Фонди “Приятелі Дітей-Україна” і “Приятелі Дітей – США”.

Мета кампанії: підвищення активної життєвої позиції дівчат – майбутніх лідерок.

До участі запрошуються: дівчат віком 16-20 років з усієї України.

Для того, щоб стати учасницею кампанії, необхідно:

  1. Написати і надіслати на адресу організаторів есе/письмову роботу у формі твору на тему “Я-майбутня лідерка!”. Твір має складатись з 1 000–1 200 слів українською мовою основного тексту (2–3 сторінки друкованого тексту шрифтом 12); титульного аркуша із зазначенням місця навчання, віку та повної контактної інформації учасниці (ПІБ, повна адреса, телефон, ел.пошта).
    В межах твору авторки мають розкрити тему конкурсу та висвітлити наступні питання:
    • Якою має бути жінка-лідер?
    • Чому важливо жіноче лідерство для України?
    • Які зміни в Україні мають зробити жінки-лідерки?
    • Яку користь може отримати суспільство від рівного статусу чоловіків та жінок?
    • Що треба робити для того, щоб жінок-лідерок було більше?

Важливою складовою роботи є відображення особистого ставлення авторки до запропонованої теми та її власного бачення проблеми.

  1. Додати до письмової роботи візуальні матеріали, які відображають ваше уявлення про дівчину/жінку-лідера (фотографію, малюнок, інше).

Учасниці кампанії матимуть можливість:

  • провести два чарівних дня у Києві, 10 і 11 червня, під час яких познайомитись з жінками-лідерками, які відіграють важливу роль у культурному, політичному, громадському та діловому житті України;
  • отримати поради жінок-лідерок щодо розвитку своєї професійної кар’єри;
  • взяти участь у тренінгових програмах та програмах професійного навчання;
  • отримати міні-гранти для створення молодіжних жіночих громадських організацій;
  • реалізувати власні лідерські проекти і задуми;
  • стати героїнями документального фільму про нове покоління українських лідерок.

Останній термін подання роботи та візуальних матеріалів: 1 травня 2006 року.

Контактна інформація:
Контактні особи: Олеся Бондар, Анна Кононенко
Поштова адреса: Українського Жіночого Фонду
вул. Артема, 79, офіс 38, Київ, 04050 (робота надсилається звичайною поштою)
Телефон: 8 (044) 568-53- 89
Електронна пошта: uwf@uwf.kiev.ua, anna@uwf.kiev.ua
Інтернет: http://www.uwf.kiev.ua/

Новини від ТЦК

СЛУЖБА “МОБІЛЬНА ДОПОМОГА ВИБОРЦЯМ”

В рамках проекту “Мобільна допомога вразливим групам виборців” на сьогодні вже створено служби “Мобільної допомоги виборцям” (МДВ) у шести регіонах-учасниках проекту. Такі служби було організовано завдяки регіональним партнерам Творчого центру “Каунтерпарт”: Громадськії організації “Інститут соціальних досліджень” (м. Сімферополь АР Крим), Кіровоградської обласної жіночої громадської організації “Ініціатива” (м. Кіровоград), “Асоціації економічного розвитку Коломийщини” (м. Коломия, Івано-Франківська обл.), Секретаріату Миколаївської молодіжної ради (м. Миколаїв), Центру громадських ініціатив (м. Перечин, Закарпатська область), Благодійному фонду "Захист" (м. Херсон).

11-12 лютого під керівництвом Андрія Дуди, юриста проекту, відбувся тренінг для регіональних координаторів та керівників служб МДВ. За допомогою тренінгу учасники детально ознайомились з особливостями забезпечення виборчих прав вразливих груп виборців та ролі служб мобільної допомоги у цьому процесі.

Працівники служб МДВ допомагатимуть вразливим групам виборців в оформленні необхідних документів для складання заяв щодо голосування , написанні скарг щодо невключення таких груп виборців до списків, надаватимуть допомогу в доставці заяв громадян похилого віку та тих, хто самостійно не може пересуватися, до виборчих комісій. На базі служб діють “гарячі телефонні лінії” за якими можна отримати консультації щодо реалізації права на голосування за межами приміщень для голосування та складання заяви з проханням забезпечити голосування за межами приміщень для голосування.

Номери “телефонних гарячих ліній” служб “Мобільна допомога виборцям”

  • м. Бахчисарай (06554) 5-08-07
  • м. Кіровоград (0522) 23-67-47
  • м. Коломия (03433) 2-27-98
  • м. Миколаїв (0512) 50-01-40; 36-44-82
  • м. Перечин (03145) 2-27-97
  • м. Херсон (0552) 55-47-54

Контактна інформація:
Контактні особи: Володимир Купрій, Савранська Наталія
Телефон: (044) 574-64-11
Електронна адреса: mailto:vlasova@ccc.kiev.ua, savranska@ccc.kiev.ua.

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


УНІКАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ВІД ТВОРЧОГО ЦЕНТРУ КАУНТЕРПАРТ

Більше ста представників неурядових організацій України взяли участь у тренінгу “Базові навички проведення досліджень”. Черга за Вами!

Соціологічні дослідження – це джерело отримання цінної інформації, яка необхідна для ефективної роботи ОГС. Якісно проведене дослідження є могутнім інструментом підвищення спроможності організації, планування діяльності, посилення впливу організацій на оточення. Але для правильного використання даного інструменту у представників третього сектору часто бракує знань і навичок.

Більше ста представників неурядових організацій з двадцяти одного міста України вже взяли участь у тренінгу “Базові навички проведення досліджень”. На думку учасників такі тренінги є необхідними і для того, щоб співпрацювати з дослідницькими центрами, і для того, щоб проводити дослідження самостійно. Ці тренінги на сьогодні є фактично єдиним джерелом дослідницьких навичок для неурядових організацій.

В результаті дводенного тренінгу учасники знайомляться з усіма етапами проведення досліджень, а також під час практичних завдань мають змогу розробити програму дослідження та спланувати його реалізацію. Програма тренінгу побудована таким чином, щоб поетапно розкрити учасникам сутність та можливості використання досліджень у діяльності організації, висвітлити ключові складові процесу проведення дослідження: від розробки теми, завдань, предмету, об’єкту, гіпотез, та інструменту до вибору методів обробки та представлення даних. Програмою також передбачено ознайомлення учасників з питаннями етики проведення досліджень, розробки робочого плану та бюджету.

Отримати більш детальну інформацію про можливість взяти участь у тренінгу “Базові навички проведення досліджень” можна, у Творчому центрі Каунтерпарт. Найближчий тренінг планується на березень 2006 року.

Контактна інформація:
Контактні особи: Власова Ольга, менеджер програм ТЦК,
Телефон: 8 (044) 574-64-11
Електронна адреса: vlasova@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


В РАМКАХ БЛАГОДІЙНОЇ ІНІЦІАТИВИ ТЦК “ ТВОРІТЬ СВІЙ УСПІХ З НАМИ!” 59 ПРЕДСТАВНИКІВ НУО ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГАХ

З 22 по 26 лютого ТЦК приймав гостей-учасників п’ятиденного тренінгового марафону. Представники НУО взяли участь у тренінгах з написання та менеджменту проекту, мистецтва фандрейзингу, фінансового менеджменту та громадсько-ділових відносин НУО. Також учасники під час тренінгів мали можливість отримати літературу з бібліотечного фонду ТЦК.

П’ять днів тренінгів дозволили учасникам, на їх власну думку, не тільки поглибити та систематизувати знання, але й налагодити зв’язки, встановити відносини з організаціями з різних регіонів (учасники тренінгів представляли 10 областей України).

Більшість учасників оцінили дану ініціативу як надзвичайно важливу для розвитку українських НУО і висловили побажання, щоб вона стала регулярним проектом Творчого центру.

Особлива подяка за чудову роботу тренерам ТЦК Оксані Зубрицькій та Валентині Меленівській, Галині Казачковській та Елеонорі Вишняк, Андрію Вишняку, Ользі Демидовій та Айдеру Халілову від усієї команди ТЦК та 59-ти учасників тренінгів.

Ми вітаємо всіх з успішним завершенням цього етапу!

Контактна інформація:
Контактна особа: Ольга Власова та Оксана Кікоть
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: vlasova@ccc.kiev.ua, kikot@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


ШКОЛА ТРЕНЕРІВ ТЦК

ТЦК запрошує Вас взяти участь у 10 Школі тренерів ТЦК!

Школа тренерів ТЦК є постійно діючою програмою Творчого центру, яка вперше була проведена в 1998 році. Ідея Школи полягає в збільшенні кількості професійних тренерів. З 1998 року по 2005 рік було проведено дев’ять Шкіл тренерів. Їх випускниками стали 156 представників НУО України, Білорусії та Вірменії. В Школі викладає тренерська команда Творчого центру Каунтерпарт із 13-річним досвідом проведення тренінгів та 7-річним досвідом навчання тренерським методикам в Школі тренерів ТЦК.

Навчання в десятій Школі тренерів ТЦК буде проходити в два етапи:

  • Перший етап відбудеться з 11 по 15 березня 2006 року. Цей етап буде присвячений вивченню базових методик проведення тренінгів та роботи з аудиторією. На цьому етапі будуть висвітлені наступні теми: характерні особливості ефективного навчання дорослих, творчі методи підтримки інтересу під час навчання, тренерські техніки та методики для роботи з аудиторією, типи слухачів, методи роботи з “важкими” слухачами, розробка тренінгу, етапи проведення навчальних сесій, мотивація учасників тренінгу, особливості роботи тренерів в парі, етичні норми, оцінка та моніторинг навчально-тренінгового процесу. В результаті навчання Ви отримаєте досвід роботи з різними групами слухачів, мотивації учасників тренінгу, співпраці в парі, презентації власних домашніх завдань, розробки та наповнення тренінгу, оцінки навчально-тренінгового процесу та ін.
  • Другий етап відбудеться з 29 квітня по 3 травня 2006 року. Цей етап буде присвячено вдосконаленню тренерських технік та методик роботи з аудиторією, навичок розробки та аналізу тренінгу на прикладі теми “Менеджмент НУО”. Під час відбору учасників для другого етапу Школи перевага надаватиметься учасникам першого етапу навчання та учасникам тренінгу для тренерів.

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Мисник.
Тел./ Факс: 8 (044) 574-64-11/13
Електронна адреса: mysnyk@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


ДОВІДНИК З ФАНДРЕЙЗИНГУ 2006

“Довідник з фандрейзингу 2006” – це нове видання Творчий центру.

Довідник містить контактну інформацію 13 міжнародних фондів, 10 міжнародних благодійних програм та 5 українських грантодавців, які надають фінансову та іншу допомогу українським неурядовим організаціям у 2006 році, а також про державні програми, спрямовані на підтримку НУО.

Окрім того, довідник знайомить з основними засадами проектної діяльності, написання заявок на отримання гранту, правилами заповнення аплікаційних форм, залучення волонтерської допомоги тощо. Також у ньому Ви знайдете історії організацій, які мають досвід залучення фінансування від міжнародних фондів, держави та бізнесу, опис проекту “Толока”, який успішно був реалізований Творчим центром за підтримки Європейської Комісії, переклад аплікаційної заявки та форми бюджету, які заповнюються для отримання фінансування від Європейської Комісії.

Видання розраховане на широке коло працівників неурядових організацій, а також на всіх, хто цікавиться пошуком фінансування, стажуванням, професійним зростанням тощо.

“Довідник з фандрейзингу 2006” ТЦК поширює у друкованому вигляді за благодійний внесок, завдяки якому ми матимемо можливість готувати для Вас нові видання Довідника.

Якщо у Вас виникли запитання чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь до Творчого центру Каунтерпарт.

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Мисник.
Тел./ Факс: 8 (044) 574-64-11/13
Електронна адреса: mysnyk@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


ТРЕНІНГ “НАПИСАННЯ ЗВІТІВ”
Анотація

Головна мета тренінгу – удосконалити знання та практичні навички лідерів неурядових організацій в області написання звітів.

Навички, отримані під час тренінгу, являють собою базові знання для успішного написання звітів з виконаних проектів та написання річного звіту неурядової організації. Під час тренінгу учасники ознайомляться з різними видами та структурами звітів, їх оцінкою, а також отримають навички написання звітів, аналізуючи кілька варіантів успішно написаних звітів по проектах. Крім того, протягом тренінгу учасники побачать, як успішно написані звіти можуть допомогти в пошуку додаткових джерел фінансування..

Тренінг пропонує учасникам наступні ключові складові теми “Написання звітів”:

  • Визначення поняття “звіт”.
  • Критерії успішного звіту.
  • Поточні звіти, квартальні звіти, кінцеві звіти.
  • Документація та ведення обліку.
  • Оцінка: збір матеріалів, класифікація і аналіз матеріалів.
  • Роль звіту в пошуку додаткових джерел фінансування.
  • Річний звіт.
  • Основна структура річного звіту.

Завдання тренінгу:

  1. Розглянути важливість “правильно складеної” звітності в менеджменті проекту.
  2. Визначити мету звіту.
  3. Розглянути методики ведення обліку.
  4. Одержати практичні навички в зборі, класифікації та аналізі матеріалів, необхідних для звіту.
  5. Ознайомитися з прикладами успішно написаних звітів.
  6. Одержати практичні навички в складанні основної структури річного звіту.

Учасниками тренінгу можуть бути керівники та члени громадських організацій, що безпосередньо задіяні в написанні звітів і пошуку фінансування. Для підвищення ефективності тренінгу, бажано запросити двох учасників від кожної організації. Це дозволить учасникам бути задіяними в практичній роботі з написання звітів для конкретної організації і буде гарантом того, що всі знання і навички, отримані під час тренінгу, будуть застосовані в кожній організації.

Результати семінару:

По закінченні тренінгу учасники вдосконалять навички в таких питаннях, як:

  • Грамотно складений звіт по проекту.
  • Формулювання мети звіту.
  • Методика ведення обліку та документації.
  • Практичні навички із структурування річного звіту організації.
  • Критерії успішно написаного звіту.
  • Практичні навички із складення структури та наповнення звіту.

Крім того, учасники зможуть поділитися досвідом написання звітів і установити важливі контакти, необхідні для подальшого співробітництва одне з одним.

Особливі вимоги:

Учасникам бажано попередньо прослухати тренінги:

  • Написання проекту
  • Менеджмент проекту.

!!! Творчий центр Каунтерпарт проводить тренінги на замовлення.

Контактна інформація:
Контактнa особa: Оксана Мисник, офіс-менеджер
Тел./ Факс: (044) 574-64-11/13
Електронні адреси: mailto:kikot@ccc.kiev.ua

Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації: Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску "Ключа до фінансування від ТЦК" було використано інформацію з наступних джерел:
www.civicua.org
http://www.gurt.org.ua/


ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через “Ключ до фінансування від ТЦК”.

  1. Якщо Ви ще не отримуєте бюлетень, оформити безкоштовну підписку можна надіславши на адресу gopkalo@ccc.kiev.ua запит, де необхідно вказати:
    • назву організації (якщо можливо);
    • контактну особу;
    • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК”.
  2. Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.
  3. Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить “Ключ до фінансування від ТЦК” – надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:
    • назву організації;
    • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
    • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).
  4. Якщо Ви бажаєте розмістити новини в “Ключі до фінансування від ТЦК”, надішліть інформацію, яку Ви бажаєте розмістити.
  5. Якщо у Вас є побажання, або відгуки стосовно “Ключа до фінансування від ТЦК”, напишіть нам про це.
  6. Якщо Ви завдяки інформації розміщеній в “КДФ” отримали грант, напишіть нам про це.

Контактна інформація:
Контактна особа: Марія Гопкало
Тел./факс:8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: gopkalo@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

 

Опубліковано на сайті: 2006-03-02

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО