Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК. №46, червень 2006 р.


 

ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Конкурс на проведення щоквартального опитування громадської думки в Криму
  • Навчальний курс “Об’єднуємось заради різноманітності”
  • III Міжнародна конференція “Політологічні, соціологічні та психологічні виміри перехідного суспільства: як зробити реформи успішними”
  • Конкурс “ Відкритість влади — крок до громадянського суспільства”

Новини для Вас:

  • Конкурс “Громадськість за законність в діяльності органів влади”

Вони працюють для Вас:

  • Глобальний Жіночий Фонд ( Global Fund for Women)

Як це працює:

  • Пишемо прес-реліз

Де шукати ідеї:

  • І Республіканська конференція регіональних, республіканських та міжнародних благодійних організацій України
  • Літній табір “ Горицвіт” 2006 “ Здорова альтернатива”

Новини від ТЦК:

  • Проект “ Зміцнення організацій громадянського суспільства”: опубліковано звіт за результатами дослідження НУО 2005 р.

Шановні колеги,

Творчий центр Каунтерпарт представляє до Вашої уваги червневий номер електронного бюлетеня “Ключ до фінансування”. На сторінках цього номеру на Вас чекає “ найгарячіша” інформація про численні гранти, конкурси та програми. Зокрема, конкурс “Відкритість влади — крок до громадянського суспільства” спрямований на розвиток демократії; навчальний курс “Об’єднуємось заради різноманітності”, відкриті тренінги I нституту успішних громад.

Виникла потреба оперативно поінформувати суспільство про ту чи іншу подію? Найкращий спосіб – прес-реліз. Не знаєте як його написати? Не впадайте у відчай! Наша стаття “Пишемо прес-реліз” відкриє Вам секрети та допоможе створити та оформити професійно будь-який прес-реліз. Також Ви маєте можливість ближче ознайомитись з роботою своїх колег з організації “Міжнародний жіночий фонд”. Крім того, ТЦК інформує про результати проведеного дослідження стану та динаміки розвитку українських НУО.

Якщо Ви представник НУО та бажаєте, щоб про Вас дізнались в інших громадських організаціях, тоді надішліть нам інформацію про Вашу організацію і ми розмістимо її у рубриці “Знайомтесь”. Для цього, нам необхідна інформація про виникнення та діяльність Вашої організації у форматі невеликої статті (півсторінки А-4). Статті надсилайте на електронну адресу office@ccc.kiev.ua з приміткою – Ключ до фінансування від ТЦК або Key to funding from CCC.

!!! Шановні колеги. Зверніть, будь ласка, увагу на зміну контактної електронної адреси редакції бюлетеня. Усі питання і пропозиції, будь ласка, надсилайте на Office@ccc.kiev.ua з обов’язковою приміткою в темі листа – Ключ до фінансування від ТЦК або КДФ від ТЦК, або Key to funding from CCC (KTF).

З найкращими побажаннями,
Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Особлива подяка висловлюється: Оксані Кікоть.
Редактори:Анна Ісаєва Олександра Птуха.

Гарячі новини

 КОНКУРС НА ПРОВЕДЕННЯ ЩОКВАРТАЛЬНОГО ОПИТУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ У КРИМУ В 2006 РОЦІ

Організатори та партнери: Програма розвитку й інтеграції Криму програми розвитку ООН (ПРІК ПРООН).

Мета програми : сприяння урядам України і Криму в справі підтримання миру і стабільності, інтеграції раніше депортованих громадян в українське суспільство, створення Інформаційної системи управління, завданням якої є забезпечення точної і нейтральної інформації про соціально-економічні, політичні і культурні події в Криму, аналіз тенденцій розвитку безпеки суспільства. Проведення щоквартальних опитувань громадської думки в Криму в другій половині 2006 –першій половині 2007рр.

До участі запрошуються:

  • організації, що мають досвід проведення опитувань громадської думки у Криму не менш ніж 3 роки, протягом яких проведено не менш ніж 10 загальнокримських опитувань;
  • організації, що мають мережу досвідчених інтерв’юерів, достатню для проведення досліджень;
  • організації, що мають досвід підготовки аналітичних матеріалів не менше трьох років.

Завдання конкурсу:

  • Проведення 4-х опитувань громадської думки. Вибірка має бути репрезентативна за географічною, урбанізаційною, статево-віковою, національною ознаками. Орієнтовний обсяг анкети – 35 питань.
  • Підготовка аналітичних матеріалів згідно з підсумком опитувань громадської думки та їх динаміки. В матеріалах:описується квартальна динаміка показників з використанням графічного підходу; розглядається взаємозв’язок показників, що вивчаються, аналіз розподілу, результатів кореляційного і регресивного аналізу.

Останній термінподання документів: 5 червня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • обсяг вибіркової сукупності – 1600 осіб;
  • термін підготовки, проведення опитувань і підготовки аналізу – 45 днів;
  • необхідні документи: резюме організації, власний варіант кошторису.

Контактна інформація:
Контактна особа: Вероніка Алексанич, координатор програми.
Поштова адреса: Програма розвитку й інтеграції Криму ПРООН,
вул. Плотинна, 9, 4-й поверх,
Сімферополь, Крим, Укра їна, 95007
з позначкою “Опитування, ПРІК ПРООН”;
або Представ ництво ООН в Укра їн і,
Программа Развитку ООН,
вул. Кловський узвіз, 1,
Київ, Україна 01021
з позначкою “Опитування, ПРІК ПРООН”
Тел.: 8 (0652) 248-002
Факс: 8 (0652) 248-011
Ел. пошта:registry@undp.crimea.ua, khan@undp.crimea.ua
Інтернет: http://www.undp.crimea.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


НАВЧАЛЬНИЙ КУРС “ОБ’ЄДНУЄМОСЯ ЗАРАДИ РІЗНОМАНІТНОСТІ”

Місце проведення: Габала, Азербайджан, 5 – 11 липня 2006 року.

Мета курсу: робот а над існуючими проектами, що дозволяють молодим людям брати активну участь у місцевому та регіональному громадському житті як особисто так і у співпраці з місцевою та регіональною влад ами.

До участі запрошуються:

  • Молодіжні лідери та особи, що займають відповідальні посади у міжнародних неурядових молодіжних організаціях, національних молодіжних радах, національних або місцевих молодіжних організаціях, активно та безпосередньо залучені у впровадження молодіжних проектів на місцевому або регіональному рівнях.
  • Молодий персонал урядових та місцевих державних організацій, чия робота пов’язана з молодіжною політикою на місцевому та/або регіональному рівнях.
  • Молоді працівники або лідери проектів, що активно працюють з регіональними та муніципальними службами над проектами з залучення молоді.
  • Особи, що зацікавлені у розвитку проектів з залучення молоді.
  • Особи, що працюють у молодіжних або урядових організаціях на відповідальних посадах і зможуть після навчального курсу ефективно використати отримані знання.
  • Особи, що нададуть рекомендаційний лист від своєї молодіжної, урядової організації або від національної агенції програми YOUTH ЄС, написаний відповідальною особою організації та в якому повинно бути підтверджено підтримку кандидата та можливість організації надалі поширити матеріали заходу(детальніше про рекомендаційний лист у додатках).

Напрямки роботи:

  • Обговорення теперішньої ситуації по кожній країні та знаходження шляхів подолання молодіжної дискримінації.
  • Розробка базової політики з соціальної адаптації молодих людей, що мають важке минуле.
  • Об’єднання молоді 9 країн заради зміцнення мережі боротьби проти виключення та дискримінації.
  • Надання учасникам максимуму корисної інформації для подальшого використання вдома.

Останій термін подання аплікацій: 10 червня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • Країни–учасниці курсу: Україна, Азербайджан, Росія, Грузія, Латвія, Естонія, Литва, Молдова, Польща.
  • Робочі мови курсу: англійська, російська.
  • Програма курсу складається з 1 підготовчого дня, 3 днів навчання, 1 дня робочих засідань та 1 заключного дня. Методологія базується на інтерактивній та інклюзивній участі всіх учасників з 9 країн у обговоренні теми “Усі різні – усі рівні”.
  • Заповнену аплікаційну форму та рекомендаційний лист необхідно надіслати на адресу, вказану у контактах до 10 червня 2006 року.
  • Рекомендаційний лист для кандидата повинен пояснювати причини та користь яку отримає організація від даного курсу. Якщо організація бажає надіслати більш ніж одного кандидата, необхідно чітко вказати пріоритетність.
  • Відібраних кандидатів, а також тих, яких було занесено у лист очікування буде повідомлено до кінця червня 2006 року.
  • Організатори покривають видатки на місцевий транспорт, проживання, харчування та культурну програму. Можливе відшкодування коштів на транспорт та оформлення візи у розмірі до 300 Євро.

Контактна інформація:|
Поштова адреса: Azerbaijan Volunteers ’ Public Union
Fuzuli str 58, apt 21, Baku , AZERBAIJAN
Тел.: + 99 (412) 494-10-05
Ел. пошта: avpu _frs @yahoo.com
Інтернет: http://www.avpu.org/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


ІІІ МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ПОЛІТОЛОГІЧНІ, СОЦІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА: ЯК ЗРОБИТИ РЕФОРМИ УСПІШНИМИ”

Організатор: Міністерство освіти та науки України, Сумський державний університет 22 – 24 червня 2006 року

Напрямки роботи конференції:

  • Сесія №1. “ Трансформаційне суспільство: модернізації, інновації, загрози та перспективи переходу від традиційного до інноваційного суспільства” .
  • Сесія №2 . “ Демократизація, конкуренція, толерантність. Розробка і реалізація ефективних моделей та стратегій розвитку суспільства, держави, регіону”.
  • Сесія №3. “Реалізація євроінтеграційної стратегії як формування сучасного інноваційного суспільства в Україні”.
  • Сесія №4. “ Болонський процес: перехід від традиційної до сучасної моделі освіти. Потреба формування нових стратегій життєвого успіху ” .
  • Сесія №5. “ Економічні реформи в контексті інноваційного потенціалу суспільства” .
  • Сесія №6. “ Людина в перехідному суспільстві (філософські, правові та психологічні аспекти)”.
  • Сесія №7. “Сучаcні інформаційні реалії та розбудова інформаційного суспільства в Україні”.
  • Круглі столи: ”Виклики глобалізації, регіоналізації та визначення пріоритетів сучасного розвитку України”, “Громадянське суспільство, 3-сектор, особистість (проблеми вибору, консенсусу, самореалізації, вміння жити громадою)”, “Успішність модернізацій (популяризація досвіду реальних проектів)”.

Останній тармін подання заявки: до 5 червня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • на момент проведення конференції буде видано збірку тез. Обсяг тез для розміщення в збірнику до 3 повних сторінок формату А4, кегль 14, шрифт «Times New Roman», інтервал між рядками – 1,5;
  • тези та заявку (вказати назву секції, круглого столу, ПІБ, посаду, місце роботи, якщо є – науковий ступень та вчене звання, контактну інформацію – адреса, тeл, факс, e-mail) на участь відправляти до 5 червня 2006 року на адресу оргкомітету (2 примірника, дискета) або на e-mail: sumy@iatp.org.ua та копію на sumy_zhuk@mail.ru.
  • оргвнесок – 30 грн., перераховується за адресою: Сахно Парасковія Іванівна, м. Суми-7, 40007 (до запитання). При поштовій відправці вкласти копію квитанції про сплату, при електронній – вказати дату відправки та № квитанції;
  • проживання та харчування за рахунок учасників.

Контактна інформація:
Контактна особа: доц. Михайло Васильович Жук, координатор
Сахно Парасковія Іванівна
Поштова адреса: Кафедра політології, соціології та права,
Сумський державний університет,
вул. Римського-Корсакова, 2,
м. Суми, Україна 40007
Tел.: 8 (0572) 92-50-04, 8 (0542) 33-52-73 ,+38-8-066-961-57-87
Ел. пошта:sumy@iatp.org.ua, sumy_zhuk@mail.ru

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


КОНКУРС “ВІДКРИТІСТЬ ВЛАДИ – КРОК ДО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА”

Організатори: Міжнародний фонд відродження (МФВ), Програма “Посилення впливу громадянського суспільства”.

Мета конкурсу: сприяти створенню постійно діючих механізмів і підтримці практики ефктивного залучення представників зацікавленої громадськості до процесів підготовки, реалізації та контролю над виконанням рішень органами влади.

Пріоритети конкурсу:

  • Розробка і впровадження нових законодавчих та процедурно-регламентних норм діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, що забезпечують реальні механізми участі представників громадськості у процесах підготовки, реалізації та контролю над виконанням рішень органами влади.
  • Підтримка діяльності різноманітних дорадчо-консультативних структур при органах державної влади та місцевого самоврядування (громадські ради, колегії, палати тощо).
  • Впровадження демократичних форм взаємодії НУО з фракціями та комісіями місцевих Рад.
  • Залучення представників громадськості до участі в роботі постійних та тимчасових комісій місцевих рад. Підготовка та оприлюднення, зокрема у ЗМІ, представниками зацікавленої громадськості результатів критичного аналізу планів та дій органів державної, регіональної та місцевої влади.

Останній термін подання проектів: 23 червня 2006 року.

Максимальний розмір фінансування:$15,000.

Додаткова інформація:

  • Проекти, спрямовані на підтрмку діяльності дорадчо-консультативних структур (громадських рад, колегій, палат тощо) у вигляді додатків до проекту повинні містити: положення та регламент діяльності, список членів та принципи їх відбору, попередні рішення та інформацію про стан їх виконання органами державного управління та місцевого самоврядування, опис механізмів висвітлення їхньої діяльності у ЗМІ. У разі відсутності такої інформації, проекти підтримано не буде!
  • Результати розгляду проектів за конкурсом будуть оголошені до 10 жовтня 2006 року. Дата подання проекту визначається за поштовим штемпелем.
  • Програма не надає ґрантів прибутковим організаціям, політичним партіям, релігійним громадам і приватним (фізичним) особам.
  • Надіслані факсом та електронною поштою проекти не розглядатимуться.
  • Проекти оформлюються за стандартними аплікаційними формами Фонду й надсилаються на пошто ву адресу .
  • Фонд офіційно підтверджує факт отримання проектів листом, який надсилається аплікантам упродовж 7 днів з моменту отримання кореспонденції.

Контактна інформація:
Контактна особа: Роман Кобець, менеджер програми,
Олександра Горячова, координатор програми
Поштова адреса: Міжнародний фонд “ Відродженя” ,
вул. Артема, 44, м. Київ, 04053
Телефон: 8 ( 044) 461 -95 -00
Факс: 8 ( 044) 486 -01 -66
Ел. пошта:kobets@irf.kiev.ua, alekseenko@irf.kiev.ua
Інтернет сторінка:http://www.irf.kiev.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Новини для Вас

КОНКУРС “ГРОМАДСЬКІСТЬ ЗА ЗАКОННІСТЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВЛАДИ”

Організатори: Міжнародний фонд Відродження (МФВ), Програма “Посилення впливу громадянського суспільства ”.

Мета конкурсу: підтримати ініціативи громадських організацій, що спрямовані на здійснення системного аналізу практики застосування норм українського законодавства та міжнародних зобов’язань, взятих на себе Україною у повсякденній діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування для виявлення фактів неналежного виконання ними чинного законодавства та міжнародних зобов’язань.

Пріоритети конкурсу:

  • Моніторинг дотримання взятих Україною різноманітних міжнародних зобов’ язань в діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування.
  • Аналіз відповідності підзаконних нормативних актів органів державного управління та місцевого самоврядування чинному законодавству України.
  • Оцінка відповідності нормам вітчизняного законодавства, внутрішніх посадових інструкцій, регламентних процедур надання управлінських послуг.
  • Дослідження історії, процедури підготовки та ухвалення найбільш резонансних нормативних рішень органів державного управління та місцевого самоврядування, що суперечать чинному законодавству України, процесів їх оскарження та скасуванння.

Останній термін подання проектів: 4 вересня 2006 року.

Максимальний розмір фінансування: $30,000.

Додаткова інформація:

  • Подані проекти повинні: містити перелік органів державного управління\місцевого самоврядування (їх структурних підрозділів), період ухвалення та типів рішень, що планується проаналізувати; мати чіткий опис формату та алгоритму проведення досліджень; містити план висвітлення перебігу та оприлюднення, поширення й обговорення своїх результатів.
  • Проекти повинні містити список фахівців, яких планується залучити до виконання проекту та характер його мережування.
  • Проекти повинні містити листи, що засвідчують участь організацій-партнерів.
  • Дата подання проекту визначається за поштовим штемпелем.
  • Програма не надає ґрантів прибутковим організаціям, політичним партіям, релігійним громадам і приватним (фізичним) особам.
  • Надіслані факсом та електронною поштою проекти не розглядатимуться.
  • Перевагу буде надано мережевим проектам, що подаються від коаліції громадських організацій або від організацій, що мають власні регіональні осередки.
  • Мережеві проекти повинні реалізовуватися не менш, ніж у 4 регіонах України (Захід, Центр, Схід та Південь країни) з метою порівняння підходів органів влади та їх представників до застосування однакових норм законодавства.
  • Результати розгляду проектів за конкурсом будуть оголошені до 15 листопада 2006 року.

Контактна інформація:
Контактна особа: Роман Кобець, менеджер програми,
Олександра Горячова, координатор програми
Поштова адреса: Міжнародний фонд “ Відродженя” ,
вул. Артема, 44, м. Київ, 04053
Телефон: 8 ( 044) 461 -95 -00
Факс: 8 ( 044) 486 -01 -66
Ел. пошта:kobets@irf.kiev.ua , alekseenko@irf.kiev.ua
Інтернет:www .irf.kiev.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою

Вони працюють для Вас

ГЛОБАЛЬНИЙ ЖІНОЧИЙ ФОНД (GLOBAL FUND FOR WOMEN)

Мета та діяльність в Україні: Глобаль ний Жіночий Фонд надає гранти для організації, підтримки та посилення груп жіночої рівноправності в усьому світі. Фонд прагне будувати справедливе і демократичне суспільство, де жінки і чоловіки за рівних умов беруть участь в усіх сферах соціального, політичного та економічного життя.

Пріоритетні напрямки:

  • Економічна незалежність жінок.
  • Поліпшення здоров’я жінок.
  • Забезпечення економічної та екологічної справедливості.
  • Припинення насилля над жінками.
  • Розвиток філантропії для підтримки соціальних змін.
  • Встановлення рівних прав для жінок-інвалідів.
  • Право жінок на освіту.
  • Право обирати та бути обраними на політичних виборах.

До участі запрошуються організації, що:

  • знаходяться за межами США;
  • діяльність, яких чітко віддзеркалює принципи дотримання прав людини і встановлення рівних прав жінок і чоловіків;
  • презентують об’єднання жінок, фонд не приймає індивідуальні заявки;
  • знаходяться під керівництвом і лідерством жінок. Жінки повинні займати всі або більшість керівних посад у організації.

Розмір фінансової підтримки: від $500 до $20,000.

Перевага надаватиметься:

  • Організаціям, які тільки починають свою діяльність, або яким необхідні стартові кошти, щоб отримати подальше фінансування.
  • Організаціям, що працюють над питаннями, які не можуть вирішити жінки в громадах, але які є дуже важливими для реалізації прав людини.
  • Організаціям, що знаходяться в країні чи регіоні з обмеженим доступом до джерела фінансування.
  • Організаціям, що розвивають свою діяльність з врахуванням побажань цільової аудиторії, на яку спрямована діяльність групи.
  • Організаціям, які очолюють, або які засновані жінками з маргінальних верств населення, особливо жінками-біженками, сільськими жінками, лесбіянками, представницями галузі секс-послуг, жінками, що представляють національні, етнічні та релігіозні меншини.

Додаткова інформація:

  • МЖФ приймає термінові заявки на фінансування участі в місцевих, регіональних та міжнародних конференціях і зустрічах, а також фінансування на їх організацію. Група може мати лише одну термінову заявку. Надсилати заявки не пізніше ніж за 8 тижнів до запланованого заходу.
  • Заявка може бути надана будь-якою мовою електронною поштою, факсом, чи поштою. Після відправлення ви отримаєте повідомлення про отримання вашої заявки протягом трьох тижнів з дня її отримання МЖФ.
  • Подання заявки не обмежено жодними термінами. Фонд приймає заявки протягом всього року і видає гранти раз на 3 місяці. Період розгляду заявки може тривати 6 місяців.
  • Не розглядаються заявки: індивідуальні, стипендії, державних агенцій, політичних партій та передвиборчих кампаній, міжнародних організацій, які пропонують спільні проекти з місцевими партнерами, груп, для яких захист прав жінок не є основним пріоритетом, груп, основною метою яких є залучення капіталу чи надання допомоги окремим приватним особам.

Контактна інформація:

Поштова адреса: Global Fund for Women
1375 Sutter Street, Suite 400
San Francisco , CA 94109, USA
Тел ефон: (415) 202-76 -40
Факс: (415) 202-86 -04
Ел. пошта :ecis@globalfundforwomen.org
Інтернет: http://www.globalfundforwomen.org/

Як це працює

ПИШЕМО ПРЕС-РЕЛІЗ

Прес-реліз – один із способів поширення інформації через ЗМІ. Його пишуть і розповсюджують тоді, коли виникає потреба швидко й оперативно поінформувати суспільство про ту чи іншу подію, новину тощо. Прес-реліз надсилається таким адресатам:

  • редакціям місцевих ЗМІ (на адресу головного редактора та „тематичного” журналіста чи завідувача відповідного розділу);
  • штатним власним кореспондентам всеукраїнських ЗМІ, але не забудьте й про позаштатних кореспондентів відповідних видань;
  • інформаційним агенціям;
  • на Інтернет-портали, що мають власні „стрічки новин”.

Якщо у вашій організації відбувається важлива подія, не полінуйтесь заздалегідь підготувати прес-реліз й додати його до прес-пакетів, що роздають журналістам перед початком події. Зауважте: по закінченні події уточнену електронну версію документу негайно розсилають вищенаведеним адресатам. Дуже важливо передати весь прес-пакет й переслати електронну версію прес-релізу місцевим виданням, що не змогли відрядити на Ваш захід своїх співробітників.

Основні засади при підготовці прес-релізу

Аксіома №1: редактори будь-яких ЗМІ завжди мають потребу у свіжій інформації.
Висновок: надайте їм цю інформацію у вигляді прес-релізу.

Аксіома №2: новина чи подія може не потрапити на сторінки видань за браком часу на підготовку матеріалу чи через відсутність детальної інформації.
Висновок: полегшіть роботу редакціям – напишіть матеріал за них і “подаруйте” його у вигляді прес-релізу.

Аксіома №3: ваш матеріал не буде перероблено, якщо його написано професійно.
Висновок: пишіть прес-реліз послуговуючись засобами журналістської техніки. В такому випадку, інформація пошириться у максимально бажаному для вас вигляді.

Отже, підсумуємо: текст прес-релізу – це готова до друку стаття в тому вигляді, у якому ви хочете побачити її (за винятком заголовку).

Структура прес-релізу

Заголовок прес-релізу має виглядати як розлоге речення, що розкриває суть прес-релізу. І нехай вас не бентежить, що ця фраза буде досить довгою: редактор все одно змінить заголовок, бо поставить свій — такий, що відповідає стилю його газети, його власним смакам тощо. Натомість ваше завдання — написати заголовок так, щоб редактор, взявши прес-реліз до рук, одразу зрозумів про що йдеться в цьому матеріалі.

Приклад невдалого заголовку прес-релізу: “Нова жіноча ініціатива”.

Приклад вдалого заголовку: “Сесія міськради розглянула й ухвалила программу “Щасливе дитинство”, яку ініціювали жіночі організації нашого міста”.

Перший абзац — так званий “лідер-абзац” (“вріз” ). Завдання лідер-абзацу — передати головний зміст події коротко, 3-4 реченнями. Це найкоротший виклад усього, про що ви хочете розповісти у своєму прес-релізі (така собі “мікростаття”). “Вріз” має 3-4 реченнями відповісти на питання: Хто? Що? Коли? Де? Навіщо?

Приклад: iнколи прес-реліз потрапляє до редактора в останню мить перед затвердженням номеру до друку. Якщо новина, викладена в прес-релізі, є оперативною, “гарячою”, то редактор намагається повідомити про неї ще в цьому номері газети. І якщо місця в макеті для цього матеріалу вже немає, він бере з прес-релізу лише “вріз” і публікує його під рубрикою “Офіційна хроніка”. Тоді решту тексту редактор може спокійно поставити в наступний номер.

Отак і пишіть “вріз” (“лідер-абзац”) — як для офіційної хроніки: надзвичайно лаконічно, але повно.

Далі в прес-релізі подають усі деталі та обставини події, починаючи від головних, поступово переходять до другорядних. Викладати їх треба так, щоб редактор, коли виникне потреба скоротити матеріал, міг “підрізати” матеріал саме з кінця. Намагайтеся писати текст легкою і простою мовою, короткими реченнями (не більше ніж по 12-13 слів кожне). Порівняйте два варіанти викладу однієї й тієї самої думки:

1.“Нова Програма Фонду має на меті кооперацію зусиль місцевої виконавчої влади та аналітичних центрів НДО у вдосконаленні роздрібної торговельної інфраструктури нашого мегаполісу”;

2. “Наша Програма допоможе міськраді та громадським організаціям розв'язати проблему мешканців великого міста: “де і як купити речі першої потреби”.

Уникайте беззмістовних фраз та прописних істин на зразок: “Усім відомо, що проблема безробіття в Україні сьогодні є однією з найскладніших соціальних проблем держави”. Якщо це всім відомо, то який сенс витрачати на це друкарську фарбу та місце на шпальті?

Сміливо цитуйте “головних героїв” події, яку ви описуєте в прес-релізі. Це один з i світових стандартів сучасної журналістики.

Дуже важливо пам’ятати про ще одну особливість прес-релізу. Не пишіть “від себе”. Викладайте інформацію від імені журналіста, з погляду редакції видання (програми чи агенції).

Перечитайте готовий прес-реліз очима пересічного читача: чи все зрозуміло? чи правильно розставлено акценти? чи текст не перевантажено спеціальною термінологією? тощо.

Навіть, якщо ви поширюватимете прес-реліз під час події, про яку повідомляєте (наприклад, під час прес-конференції), то в тексті пишіть про неї в минулому часі — як про доконаний факт. Тобто так, як висвітлюють подію вже в газеті. Це означає: перед початком прес-конференції журналісти отримують прес-реліз, у якому повідомлено, що прес-конференція вже відбулася, і наведено витяги з виступів доповідачів. Саме так, і тільки так. Це світовий медіа-стандарт.

І нічого страшного, якщо хтось із доповідачів, зазначених у розданому журналістам прес-релізі, не прийшов на прес-конференцію. Журналіст або редактор просто викреслить прізвище та цитату з виступу цієї особи. Річ у тому, що представники ЗМІ розглядають прес-реліз як гнучкий інформаційний інструмент, який вони використовують на власний розсуд: його можна “підрізати”, дописати, змінити в ньому заголовок, додати до нього коментар чи власні спостереження тощо.

Як оформити прес-реліз?

Оптимальний обсяг прес-релізу — 1-1,5 сторінки, максимальний — 2 сторінки .

Редакційна практика використання інформаційних матеріалів виробила певні вимоги та стандарти до оформлення прес-релізів. Завжди дотримуйте c ь цих вимог, і Ваші прес-релізи досягатимуть найвищої інформаційної ефективності, їм завжди приділятимуть особливу увагу.

Візьміть для прес-релізу папір формату А-4. Встановіть поля тексту: ліве - 30 мм, праве та верхнє - по 15 мм, нижнє -30 мм. Текст прес-релізу можна друкувати тільки з одного боку аркушу.

З правого боку вгорі потрібно зазначити назву Вашої організації, її поштову адресу та номери телефонів. На тому ж таки рівні зліва належить розмістити логотип чи емблему організації.

Трохи нижче посередині аркушу пишуть жирним шрифтом: ПРЕС-РЕЛІЗ. Цей напис потрібен для того, щоб редактор з першого погляду вирізнив ваш прес-реліз у стосі “макулатури” на своєму столі.

Нижче зліва вкажіть “часові рамки”. Це ваше своєрідне прохання до преси опублікувати прес-реліз протягом певного терміну. Якщо вам цікаво побачити свій матеріал на сторінках газет найближчими днями, то в “часових рамках” вкажіть: До оперативного опублікування. А якщо інформація в прес-релізі має, скажімо, характер “сюрпризу”, то подайте редакторові інший “сигнал”: До оприлюднення та опублікування не раніше ніж 14 березня 2004 року. У наступному рядку — дата поширення прес-релізу.

З правого боку напишіть: Контакти: (під цим словом подайте прізвища, імена, назви посад та номери телефонів працівників, які мали пряму причетність до написання цього прес-релізу й можуть дати додаткові пояснення).

Через два інтервали нижче від цих написів розмістіть заголовок (жирним шрифтом Times , розмір — 12), а після нього, також через подвійний інтервал, —текст. Текст прес-релізу належить скласти на комп'ютері простим прямим шрифтом Times, розміром 12 (якщо будете передавати прес-реліз факсом, то варто встановити більший розмір шрифту — 13).

Рядки тексту треба складати через півтора інтервали, а абзаци — через два інтервали. В кінці першого аркушу (посередині, у дужках) обов'язково позначте перехід на наступний аркуш: (Див. 2 стор.)- Не розривайте речення, переходячи з першої сторінки на другу. На другому аркуші вгорі треба вказати його номер: — 2 —

В кінці тексту (нижче й посередині) обов'язково поставте три зірочки — символ, що означає закінчення тексту: * * *

У західній журналістиці інколи замість зірочок послуговуються такими знаками: # # #

Часом Вам буде видаватися, що двох сторінок прес-релізу замало, щоб викласти всі цікаві факти й показники. З такої ситуації є простий і дотепний вихід: виберіть з цікавого найцікавіше та найвагоміше й спробуйте “втиснути” вибране на 2 сторінки. А ось решту вашої інформації — в будь-якому обся зі! — сміливо викладайте у вигляді окремого додатку до вашого прес-релізу. Назвіть цей додаток просто: “Інформація для преси”. І якщо редактор захоче зробити з вашого прес-релізу більшу й повнішу публікацію, то на власний розсуд вибере з цього додатку все, що йому знадобиться для повноти та ілюстративності майбутнього матеріалу. Сторінки прес-релізу треба надійно скріпити (зробіть це за допомогою степлеру).

Як проілюструвати прес-реліз?

Якщо для Вас дуже важливо проілюструвати майбутню публікацію, додайте до прес-релізу не менше ніж 3 фотографії з різними сюжетами. Зауважимо, що наявність фотографій чи інших ілюстративних матеріалів збільшує шанс вашого прес-релізу на опублікування в півтора-два рази!

Всі фото мають бути кольоровими, надрукованими на глянсовому фотопапері. Мінімальний розмір відбитків —10x15 см. Усі фотографії належить закласти до прозорої папки.

На звороті кожного фото треба наклеїти папірець-анотацію, де детально описати сюжет, тобто відповісти на питання: Хто? Що відбувається? Де? Коли? За чиєї присутності?

Якщо ви пропонуєте до публікації портретне фото певної людини, то в анотації вкажіть ім'я, по батькові та прізвище, офіційну назву посади тощо (звання, титули). Передаючи прес-реліз та фотографії до редакції журналу, докладіть до цього комплекту 1-2 фотографії з сюжетами, що мають шанс потрапити на обкладинку (компонування кадру — вертикальне; розмір — не менший ніж 13x18 см).

Деякі важливі деталі поширення прес-релізу

Визначте коло видань, серед яких доцільно поширити Ваш прес-реліз (візьміть до уваги тематичну спрямованість цих видань, їх наклад, оперативність, періодичність, час виходу, читацьке коло тощо).

Зазвичай прес-реліз поширюють електронною поштою. До тих редакцій, які не послуговуються електронним зв'язком, вам доведеться надіслати цей документ факсом. У такому разі на верхньому полі першого аркушу, з правого боку, обов'язково напишіть, кому призначено прес-реліз (редакторові відділу новин Куделі, головному редакторові Симоненку, журналістові Петренку тощо). Відразу після пересилання факсом дізнайтеся, чи всі рядки прес-релізу чітко видно. Продиктуйте ті слова чи рядки, що їх “розмазав” факс-апарат. Обов'язково зателефонуйте до кожної редакції за 3-5 годин і поцікавтеся, чи все зрозуміло в тексті, чи працівник редакції не потребує додаткової інформації, ілюстрацій тощо (до речі, так ви принагідно дізнаєтеся, чи ваш прес-реліз вже “в роботі”). Якщо ваш матеріал з’явився на газетній сторінці, обов’язково зателефонуйте до редакції і подякуйте — це Ваш перший крок до публікації наступного прес-релізу.

За матеріалами книги: А. Куліш “Public Relation s для громадських (недержавних) організацій”

Де шукати ідеї

І РЕСПУБЛІКАНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНИХ, РЕСПУБЛІКАНСЬКИХ ТА МІЖНАРОДНИХ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ

Місце проведення: м. Дніпропетровськ, з 28 по 30 червня 2006 року .

Організатор: БФ “Дніпровський світоч” .

Напрямки роботи конференції:

  • благодійність як явище нашої сучасності;
  • цілі та завдання сучасної благодійності та шляхи їх вирішення;
  • благодійні проекти, їх діюча сила, оцінка представлених на конференції проектів, вибір переможця та наданя гранту на реалізацію проекта.

Останній термін подання аплікаційних форм: 10 червня 2006 року.

Додаткова інформація:

  • Опис благодійного проекту, який автори бажають заявити на конференції для отримання гранта, необхідно надіслати електронною поштою на адресу mailto:fond@dsfond.dp.uaдо 1 червня 2006 року включно.
  • Заявки на участь у конференції та тези доповідей направляйте на електронн у пошт у mailto:sadovnik@dsfond.dp.uaдо 10 червня 2006 року включно.
  • Кошти для допомоги в організації конференції необхідно перерахувати до 11 червня 2006 року включно, реквізити Ви знайдете за адресою www .dsfond.dp.ua .
  • Програма конференції та офіційне запрошення будуть розіслані додатково, після отримання цільової допомоги.
  • До програми заходу також входять: відвідування села майстрів петриківського розпису, екскурсія у діораму “Битва за Дніпро” та нічна рибалка на заповідному лісовому озері.

Контактна інформація:
Контактні особи: Мазур Ольга Леонідівна, менеджер проекту,
Садовник Олексій Юрійович, керівник проекту .
Поштова адреса: БФ “Дніпровський світоч”
вул. Фучіка, 9, Дніпропетровськ
Україна, 4 9000
Тел.: 8 (056 2) 31 -41 -57 , 8 (056 ) 778 -40 -74
Ел. пошта:fond@dsfond.dp.ua
Інтернет: http://www.dsfond.dp.ua/

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


ЛІТНІЙ ТАБІР “ГОРИЦВІТ” 2006 “ЗДОРОВА АЛЬТЕРНАТИВА”

Місце проведення: літній наметовий табір “Горицвіт” поблизу біосферного заповідника в Осмолодському лісництві Рожнятівського району Івано-Франківської області, з 21 липня по 10 серпня.

Організатор: громадська організація Фонд нових ідей „Соціум-Еко-Арт”.

Мета проекту :

  • Підготовка 2 груп по 30 волонтерів віком 12-17 років для впровадження ідеї здорового відпочинку та активного дозвілля.
  • Фізичне та психологічне оздоровлення 60-ти дітей шляхом переорієнтації їх на спілкування з природою та на дружнє колективне проживання в наметовому таборі.

До участі запрошуються: школярі, студенти (до 18 років), представники дитячих та молодіжних НУО, активна молодь, що прагне долучатися до роботи молодіжних НУО або працює в НУО на волонтерських засадах.

Проект дасть змогу підготувати команди волонтерів для майбутніх програм та проектів різних тематичних напрямків громадської організації .

Пріоритети: вирішення соціальних проблем, здебільшого витрачання вільного часу дітьми та молоддю в темних, погано провітрюваних залах ігрових автоматів, чи так званих Інтернет-клубів. Це призводить до втрати ними фізичного та психологічного здоров’я, а в кінцевому рахунку , може слугувати соціальн ій дезорієнтації молоді.

Додаткова інформація:

  • Табори проходитимуть у 2 зміни по 10 календарних днів.
  • В кожній зміні оздоровлюватиметься та проходитиме цікаве волонтерське стажування група дітей віком 12 – 17 років.
  • Персонал табору складатиметься з досвідчених соціальних педагогів, практичних психологів, туристичних інструкторів, практиків волонтерського руху, які виховувалися наметовими таборами „Соціум-Еко-Арту” з 1999 року.
  • У програмі табору подолання кількох вершин „півторатисячників” і вищих, оволодіння навичками пішохідного туризму та таборування, теренові ігри, заняття в творчих майстернях з бісероплетіння, еко-арту, національних ремесел, випробування своїх творчих навичок у конкурсах, забавах, інтелектуальних іграх. Щовечора – розваги, забави та задушевні бесіди біля вогнища.
  • Учасники забезпечуються якісним 4-разовим харчуванням (їжа готується на вогнищі); наметами, поліуритновими теплозберігаючими килимками, рюкзаками для походів, частково – спальними мішками. Наявність власного спального мішка є бажаною. Організація здійснює перевезення учасників до місця табору.
  • Організаційний внесок для учасника – 285 гривень на 1 особу, на 10 днів. Для дітей з малозабезпечених сімей – 100 гривень на 1 особу, на 10 днів (при наявності відповідної довідки, виданої за місцем проживання).
  • Діти сироти та напівсироти оздоровлюються безкоштовно.

Контактна інформація:
Контактна особа: Лада Маланій
Поштова адреса: а/с 1545 ,
м.Калуш, Івано-Франківська область,
Україна, 77301
Тел.: 8 (067) 738 -39 -04
Електронна адреса:lmalaniy@yahoo.com

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини від ТЦК

ПРОЕКТ “ ЗМІЦНЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА”: ОПУБЛІКОВАНО ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ НУО 2005

В рамках проекту “ Зміцнення організацій громадянського суспільства” опублікований звіт за результатами всеукраїнського опитування представників неурядових організацій “ Стан та динаміка розвитку НУО України: 2002-2005 рр.”. Традиційно, публікація містить результати опитування лідерів НУО України щодо стану третього сектору та опис змін, що відбулись за останні чотири роки.

Особливістю звіту за 2005 рік є акцент на дослідницьку діяльність НУО України. У публікації описані переваги застосування дослідницьких методів для організаційного розвитку, дані досліджень, що стосуються діяльності третього сектору, а також поданий словничок дослідницьких термінів. Крім того, звіт містить результати досліджень третього сектору різних країн світу, таких як Великобританія, Німеччина, Бельгія, Польща, Чехія, США та інші.

Особлива подяка учасникам тренінгів “ Базові навички проведення досліджень”, які після проходження тренінгів розробили і впровадили власні дослідження. Опис чотирьох найбільш успішних програм досліджень, розроблених представниками НУО, також розміщений у звіті.

Ознайомитись з результатами дослідження 2005 року і динамікою розвитку НУО України 2002-2005 років можна на сайті Творчого центру Каунтерпарт в розділі “дослідження та оцінка/дослідження”. Примірник звіту українською та англійською мовами можна отримати в офісі Творчого центру Каунтерпарт.

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Кікоть, директор проекту
Телефон/Факс: 8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:mailto:kikot@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт .


Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації:
Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску “ Ключа до фінансування від ТЦК” було використано інформацію з наступних джерел:
www.civicua.org
http://www.gurt.org.ua/

ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви ще не отримуєте бюлетень, оформити безкоштовну підписку можна надіславши на адресу office@ccc.kiev.ua запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо);
  • контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.

Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить “Ключ до фінансування від ТЦК” – надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації;
  • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в “Ключі до фінансування від ТЦК”, надішліть інформацію, яку Ви бажаєте розмістити.

Якщо у Вас є побажання, або відгуки стосовно “Ключа до фінансування від ТЦК”, напишіть нам про це.

Якщо Ви отримали фінансування завдяки інформації розміщеній в “КДФ”, напишіть нам про це.

Контактна інформація:
Контактна особа: Анна Ісаєва, Олександра Птуха.
Тел./факс: 8 (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса:office@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

Опубліковано на сайті: 2006-05-31

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО