Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

Інформаційний вісник списку розсилки програми "Соціальний капітал і Академічні публікації" (СКАП) 24 листопада 2006 року


Міжнародного фонду “Відродження” 

1.Проект перекладів 2

1.1. Творчий вечiр Наталiї Горбаневської (Париж) 2

1.2. Новий переклад, виданий за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" 2

2. Доступ до знань: відкритий доступ, збалансовані права інтелектуальної власності, вільне (відкрите)  програмне забезпечення 2

2.1. Openarchives.eu — європейський путівник відкритими цифровими репозитаріями 2

2.2. Статті про доступ до знань, відкритий доступ, вільне (відкрите) програмне забезпечення 2

2.3. Німецький національний портал відкритого доступу 3

3. Книжковий ринок 3

3.1. Хто, як і навіщо купує книжки в Україні? Результати першої хвилі дослідження купівлі книжок в Україні 3


1.Проект перекладів

 

1.1. Творчий вечiр Наталiї Горбаневської (Париж)

Дорогi друзi!
За сприяння Посольства Республiки Польща в Українi а також видавництва "Дух i Лiтера" вiдбудеться творчий вечiр Наталiї Горбаневської (Париж).
Час та адреса зустрiчi: 27.11 (понедiлок) о 16.30 у примiщеннi Унiверситету "Києво-Могилянська Академiя", вул. Волоська 8/5 корп. 5. ауд. 208, 2 поверх (м. "Контрактова Площа"), тел. для довiдок 425 60 20; пошта: franc@ukma.kiev.ua
Наталiя Горбаневська, видатний поет, перекладач та суспiльний дiяч, котра тридцять рокiв тому була змушена полишити СРСР через свої дисидентськi погляди. Вже багато рокiв вона є авторкою та спiвробiтницею вiдомих лiтературних часописiв "Культура" (Париж), "Континент", "Новая Польша". Мешкає в Парижi.
27 ЛИСТОПАДА о 18.00 пiсля зустрiчi вiдбудеться показ фiльму про Єжi Гедройця в кiноклубi НаУКМА.

 

1.2. Новий переклад, виданий за підтримки Міжнародного фонду "Відродження"

 

Нова книжка про жінку та її здоров’я

За підтримки програм МФВ "Жінка в суспільстві" та "Проект перекладів" у київському видавництві “Сфера” вийшла друком книжка “Жінка і здоров’я” (том 2) за редакції Марлен Б. Голдман і Морін К. Гетч у перекладі з англійської мови С. Альошкіної, О. Ключко, К.Мужановського, В. Штенгелова та за наукової редакції О. Абессонової, А. Леві та В.Штенгелова.

“Жінка і здоров’я” – всебічний, вичерпний огляд сучасних проблем здоров’я, які стосуються жінок будь-якого віку. На її сторінках розглянуто не тільки хвороби, специфічні для жінок, або ті, що частіше трапляються саме в них, а й захворювання, які в жінок проявляються інакше або потребують іншого лікування. Крім того, тут проаналізовано вплив такого чинника, як ґендер, на хвороби, спільні для обох статей.

Видавництво “Сфера”: sphera@viaduk.net

 

2. Доступ до знань: відкритий доступ, збалансовані права інтелектуальної власності, вільне (відкрите)  програмне забезпечення

 

2.1. Openarchives.eu — європейський путівник відкритими цифровими репозитаріями

http://www.openarchives.eu/home/home.aspx?lang=en

Цей портал користується ресурсами University of Illinois OAI-PMH Data Provider Registry. Пошуковик і базу даних створили Horizons Unlimited srl (Bologna – Italy).

 

2.2. Статті про доступ до знань, відкритий доступ, вільне (відкрите) програмне забезпечення

 

"Cyberscience and the Knowledge-based Economy, Open Access and Trade Publishing: From Contradiction to Compatibility with Nonexclusive Copyright Licensing" (October 2006). Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=938119
 
"Five Reasons to Promote Open Access and Five Roads to Accomplish it in Social and Cultural Science" (November 12, 2005). Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=846824

"Open Access in Social and Cultural Science: Innovative Moves to Enhance Access, Inclusion and Impact in Scholarly Communication" (November 15, 2005). Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=849305

Results from the DSpace Community Survey

DigitalKoans

http://www.escholarlypub.com/digitalkoans/2006/11/14/results-from-the-dspace-community-survey/

 

Open Source Software Survives Antitrust Challenge
FindLaw
By Kevin Fayle
http://technology.findlaw.com/articles/00006/010425.html

2.3. Німецький національний портал відкритого доступу

З вересня 2006-го року Німецький науковий фонд [Deutsche Forschungsgemeinschaft, DFG] фінансує створення національного он-лайнового інформаційного порталу про відкритий доступ, яким опікуються Universities of Bielefeld, Goettingen, Constance and the Free University of Berlin, за підтримки Німецької Ініціативи Мережевої Інформації (DINI - German Initiative for Networked Information). Платформу створюють для інформування та практичної допомоги науковцям, науковим товариствам, адміністрації університетів та зацікавленій громадськості. Створення платформи завершать у травні 2007-го року.

http://www.openaccess-germany.de/

Координатори:

Dr. Norbert Lossau (Director, State and University Library Goettingen, Project Leader),

Cordula Noetzelmann (Coordination Scientific Publishing, University of Bielefeld),

Dr. Katja Mruck (Coordination e-Publishing, Open Access, Center for Digital Systems (CeDiS) of the Free University of Berlin),

Karlheinz Pappenberger (Coordination Scientific Publishing, University of Constance),

http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html

http://oa.mpg.de/openaccess-berlin/signatories.html

http://www.dfg.de/en/dfg_profile/facts_and_figures/statistical_reporting/open_access/index.html

 

3. Книжковий ринок

 

3.1. Хто, як і навіщо купує книжки в Україні? Результати першої хвилі дослідження купівлі книжок в Україні

 

У середу 22 листопада 2006 року в рамках Відкритої платформи для дебатів про сучасну культуру та Щотижневих посиденьок в УНІАН відбулася презентація результатів першої хвилі дослідження купівлі книжок в Україні.

 

42% респондентів (у віці 15-59 років) особисто купували принаймні 1 книжку протягом останніх 3 місяців. Переважна більшість покупців книжок за останні три місяці придбали від 2 до 5 книжок (50%), ще 37% респондентів купили лише одну книгу. В середньому жінки купують більше книжок, ніж чоловіки. Також більше книжок купують відносно молодші громадяни.

 

Основні результати:

 

Покупці книжок в Україні:

§         Жінки  купують книжки частіше, ніж чоловіки: 51% жінок купували принаймні 1 книжку, тоді як частка покупців книжок серед чоловіків становила лише 33%.

§         Частка покупців книжок серед порівняно молодших громадян у віці 15-39 років становила 47%, а серед громадян у віці 40-59 років — 36%. 

§         Відповідно, найчастіше купують книжки учні та студенти (52%) та жінки, що ведуть домашнє господарство (47%). Дещо рідше книжки купують громадяни, що працюють за наймом (44%). Найменша частка покупців книжок серед пенсіонерів — тільки 21%.

§         Крім того, респонденти, що проживають у сім’ях з дітьми молодшими за 15 років, також купують книжки дещо частіше (53%), ніж ті, хто проживає у сім’ях без дітей (34%).

§         Розмір населеного пункту: найнижчою частка покупців книжок є у селах (35%), тоді як середня частка покупців книжок серед мешканців міст складає 45%.

§         Регіон: найнижчою є частка покупців книжок у Центральному та Північному регіонах.

 

Причини не купівлі книжок:

§         Найбільш часто згадуваною причиною стала відсутність потреби у книжках/ цікавості до книжок — цю причину вказали половина громадян, що не купували книжки протягом останніх 3 місяців.  Цікаво, що ця частка істотно не змінюється для різних вікових груп. Цю причину вказали 47% у наймолодшій категорії (15-19 років) та 46% у найстаршій віковій категорії (50-59 років).

§         Брак грошей є другою за частотою згадування причиною —  загалом 19% респондентів вказали, що не можуть собі дозволити купувати книжки, ще 11% зазначили, що книга, яку вони хотіли придбати, була надто дорога.  Слід зазначити, що респонденти зі старших вікових груп (40-59 років) скаржаться на брак фінансів дещо частіше, ніж молодші громадяни.

 

Які книжки купують українці:

§         Переважна більшість громадян купували книжки тільки для власного користування/ для своєї родини — 76%. Тільки 4% купували книжки виключно як подарунок.

§         Типи книжок:

§         Найчастіше українці купували художню літературу39% покупців книжок зазначили, що остання книга, яку вони купили, належала до цієї категорії. Частка покупців художньої літератури є помітно вищою серед порівняно старших громадян — 44% для громадян старших за 30 років порівняно до ЧЧ% серед молодших покупців книжок.

§         22% громадян купували навчальну або наукову літературу, ще 6% купували словники й енциклопедії.  Така висока частка може бути пояснена дією сезонних чинників, оскільки опитування проводилось на початку навчального року. Найбільш активними покупцями цієї категорії книжок є молодь у віці 15-19 років — 46% громадян у цій віковій групі купували наукову літературу, ще 10% респондентів придбали  енциклопедії/словники/атласи. Для решти вікових категорій частка покупців наукової літератури становить близько 18%.

§         19% купували книги для дітей. Покупці цієї категорії книжок — переважно жінки у віці від 20 до 40 років.

§         Книжки, що не належать до художньої літератури (науково-популярна література, біографії, історична література, кулінарні довідники, тощо) купували 14% громадян. Частка покупців цієї категорії книжок є дещо вищою серед чоловіків (17%), ніж серед жінок (12%).

§         Мова:

§         60% книжок, що їх купили українці протягом останніх 3 місяців, були російською мовою. Частка книжок українською мовою становила 38%, ще 2 % книжок були видані іншою іноземною мовою.

§         Водночас, майже половина українців (49%) протягом цього періоду купували книжки тільки російською мовою, ще 26% купували книжки як українською, так і російською мовами, 26% купували лише українськомовні книжки.

§         Українською мовою купують переважно навчальну/наукову літературу (50% респондентів, що купили останньою книжку з цієї категорії, зазначили, що вона була українською мовою) та дитячі книжки (відповідно, 56% респондентів). Тільки 35% покупців художньої літератури/поезії купили цю книжку українською мовою.

 

Місця купівлі книжок

§         Найбільш популярні місця купівлі книжок — книгарні, де протягом останніх 3 місяців купували книжки 61% громадян. Ще 12% покупців книжок придбали їх у книжкових супермаркетах. У книгарнях і книжкових супермаркетах переважно купують книжки для дітей, а також наукову/навчальну літературу.

§         На другому за популярністю місці знаходяться розкладки з книжками на вулиці та інших публічних місцях (метро, вокзали тощо), де купували книжки 29% респондентів. На вуличних розкладках переважно купують художню літературу, дещо рідше — наукову/навчальну літературу.

§         12% респондентів купували книжки за допомогою книжкових клубів, де переважно купували художню літературу або інші види книжок, що не належать до художніх.

§         4% респондентів зазначили, що купували книжки в звичайних супермаркетах — це переважно жінки, що купували книги для дітей.

§         2% покупців замовляли книжки безпосередньо у видавця, це переважно покупці навчальної та наукової літератури.

§         Істотних відмінностей щодо найбільш часто вживаних місць купівлі книжок за регіонами та розміром населених пунктів не було виявлено.

 

Проект “Дослідження книжкового ринку” є складовою Українського книжкового проекту (2006-2008). Ініціатором дослідження є Міжнародний фонд “Відродження” та Fund for Central and East European Book Projects, Amsterdam. Дослідження провадиться за підтримки програми МАТРА Міністерства закордонних справ Нідерландів.

Дослідження проводить компанія “ГФК ЮКРЕЙН” (http://www.gfk.com/), яка була обрана за результатами тендеру, що відбувся навесні 2006-го року між п'ятьма маркетинговими компаніями.

 

Проект “Дослідження книжкового ринку” включає:

·      дослідження купівлі книжок — регулярне дослідження (Омнібус) для вимірювання частки населення, що купує книжки, частки різних каналів реалізації та оцінки зміни цих часток у часі;

·      сегментаційне дослідження для розуміння того, чому люди купують чи не купують книжки (початок 2007-го року);

·      експертне опитування видавців та продавців, що представляють різні обсяги бізнесу, гуртової та роздрібної торгівлі (березень 2007-го року).

 

Дослідження купівлі книжок складається з шести хвиль: 1 хвиля — вересень 2006; 2 хвиля — грудень 2006; 3 хвиля — березень 2007; 4 хвиля — червень 2007; 5 хвиля — вересень 2007; 6 хвиля — грудень 2007. 22 листопада презентувалися результати першої хвилі.

 

Результати дослідження презентували Ірина Кучма,  Міжнародний фонд “Відродження”, Тетяна Іляшенко та Гліб Вишлінський, компанія “ГФК Юкрейн”.

 

Модерували: Ксенія Сладкевич і Петро Мацкевич, корпорація інтелектуальних рішень Matskevych&Sladkevych Brand Corporation.

 

Якщо у Вас є додаткові запитання, пропозиції чи сумніви, з приємністю поспілкуємося з Вами:

Ірина Кучма, координаторка Українського книжкового проекту,

менеджерка програми "Соціальний капітал та Академічні публікації"

Міжнародного фонду "Відродження"

тел.: (044) 461-9500, факс: (044) 486-0166; kuchma@irf.kiev.ua

http://www.irf.kiev.ua/

Дінара Чубарова, асистентка Українського книжкового проекту,

асистентка програми "Соціальний капітал та Академічні публікації"

Міжнародного фонду "Відродження"

тел.: (044) 461-9500, факс: (044) 486-0166;

mailto:kuchma@irf.kiev.ua

http://www.irf.kiev.ua/

 

Тетяна Ільяшенко, Дослідження ринку книжок в Україні (ppt, 2,5 МБ): http://www.irf.kiev.ua/files/ukr/ini_bookproject_news_1145_ua_ppt.ppt

(http://www.irf.kiev.ua/ua/ini/bookproject/news/?doc:int=2722)

 

 

Опубліковано на сайті: 2006-11-27

2017-11-01:
Обучение в Германии
в Германии можно получить бесплатно не только первое, но и второе высшее образование как на немецком, так и на английском языке
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2017-11-01:
Стажировки в компании Deloitte

Дедлайн: 31 декабря 2017

Deloitte Touche Tohmatsu Limited — международная сеть компаний, оказывающих услуги в области консалтинга и аудита. «Делойт» входит в «большую четвёрку» аудиторских компаний и является самой крупной профессиональной сетью по количеству сотрудников.

2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно
2016-07-05:
Програма малих грантів для ініціатив ВПО від Stabilization Support Services
Представництво канадської організації Stabilization Support Services в Україні розпочало виділення коштів для ініціатив ВПО