Інновація - це історично безповоротна зміна способу виробництва речей.
Й. Шумпетер


М.І. Туган-Барановський

Й.А. Шумпетер

М.Д. Кондратьєв

Галерея видатних вчених

UA RU EN

Обращаем внимание на инновацию, созданную на данном сайте. Внизу главной страницы расположены графики,  которые в on line демонстрируют изменения цен на мировых рынках золота  и нефти, а также экономический календарь публикации в Интернете важных мировых экономических индексов 

 
Гранти і конкурси

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК № 38, жовтень 2005 р.


КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК

№ 38, жовтень 2005 р.

ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Конкурс з фандрейзингу
  • The CEE Fundraising Achievement Award 2005
  • Конкурс грантів "Участь громадян у виборчих процесах в Україні"
  • Конкурс “Участь жінок у громадсько-політичному житті”

Новини для Вас:

  • Стипендії на навчання для випускників ВНЗ
  • Спеціальна програма “Стипендії DAAD-ляйбніц для аспірантів та молодих науковців з науковим ступенем”

Вони працюють для Вас:

  • Програма “Демократичні гранти”

Як це працює:

  • Робота із засобами масової інформації

Де шукати ідеї:

  • Другий всеукраїнський конкурс “Вчитель-новатор”
  • Конкурс бізнес-планів

Знайомтесь:

  • Громадська молодіжна організація Соціально-психологічна лабораторія “Суспільне народження”
  • Луганська обласна громадська правозахисна жіноча організація “Чайка”

Новини від ТЦК:

  • Проект “Розвиток корпоративної філантропії в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку”
  • Проект “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”: дякуємо за співпрацю!
  • “Школа тренерів НУО – 2005”

Шановні колеги,

Редакція намагається з кожним номером покращувати зміст бюлетеня, максимально задовольняти Ваші потреби, надихати Вас, сприяти Вашому постійному професійному розвитку.

У рубриці “Новини від ТЦК” зверніть увагу на факти про благодійну діяльність бізнес-компаній в Україні, які були відкриті під час всеукраїнського дослідження, яке провів ТЦК, щодо сучасного стану розвитку корпоративної благодійності (філантропії).

Ми дякуємо всім, хто заповнив анкету-оцінку Довідника з фандрейзенгу та написали свої зауваження та коментарі, які ми обов’язково врахуємо під час підготовки Довідника з фандрейзенгу 2006!

Нехай Ваші наміри щодо досягнення професійних цілей реалізуються якомога швидше та легше, а нам буде дуже приємно, якщо ми Вам у цьому допоможемо!

Бажаємо успіху,
Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Особлива подяка висловлюється: Володимиру Купрію.

Редактори: Марія Гопкало, Наталія Борзова.

Гарячі новини

КОНКУРС З ФАНДРЕЙЗИНГУ
THE CEE FUNDRAISING ACHIEVEMENT AWARD 2005

Організатор: Фундація розвитку громадянського суспільства Угорщини (The Civil Society Development Foundation Hungary) та Fundraising Competence Group GmbH.
Мета: відзначення особливих успіхів організацій у залученні коштів і сприяння становленню третього сектору.
До участі запрошуються: зареєстровані неурядові організації, які провели хоча б одну кампанію із залучення коштів у період з 1-го лютого 2003 року по 15 вересня 2005 року.
Розмір фінансової підтримки: 5 000 доларів США.
Останній термін подання заявки: не пізніше 16-00 17 жовтня 2005 року.
Додаткова інформація: одна організація може подати максимум 2 заявки.

Контактна інформація:
Поштова адреса: CSDF Hungary
H-1117 Budapest, Mészöly u. 4.
Телефон: +36-1-385-2966, +36-1-385-3914
Факс: +36-1-381-0011
Електронна адреса: mailto:ctf@ctf.hu%20fundraisingworkshop@csdf.hu,  fundraisingworkshop@csdf.hu
Інтернет-сторінка: http://www.fulbright.org.ua/

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС ГРАНТІВ "УЧАСТЬ ГРОМАДЯН У ВИБОРЧИХ ПРОЦЕСАХ В УКРАЇНІ"

Організатор: Дім Свободи за фінансування АМР США.
Мета: допомога громадянам та громадським організаціям у забезпеченні більш прозорих, конкурентних та чесних парламентських виборів 2006 року.
До участі запрошуються: неурядові, неприбуткові, позапартійні та офіційно зареєстровані українські громадські організації.
Вимоги до проекту:

  • спрямованість на інформування окремих цільових груп з таких питань: роз’яснення нового виборчого законодавства, підвищення довіри до виборчого процесу, заохочення традиційно пасивних груп виборців до участі в голосуванні;
  • чітко визначена мета, цільова аудиторія та покроковий план для виконання першочергових завдань;
  • мета має включати підвищення явки виборців та їх інформування щодо процесу голосування;
  • пропонувати інноваційні та оригінальні методи для контакту з виборцями, які складатимуть альтернативу до використання виключно ЗМІ;
  • наявність добре продуманої, цілісної та доречної стратегії просвіти, активізації, інформування цільових груп виборців.

!!! Особливої уваги буде надано проектам, спрямованим на просвіту виборців на селі.
Максимальний розмір фінансової підтримки: 5 тисяч доларів США.
Термін виконання проекту: від одного до чотирьох місяців.
Останній термін подання заявки: 15 жовтня 2005 року.
Додаткова інформація:

  • заявки на конкурс мають подаватися: українською, російською або англійською мовами;
  • кошти, що будуть використані до офіційного початку роботи за грантом, не відшкодовуватимуться.

Контактна інформація:
Адреса: Дім Свободи
Вул. Б.Хмельницького 68, кв.68, м.Київ, 01030
Тел.: 8 (044) 235 8410, 235 8332, 235 7560
Факс: 8 (044) 235 8411
Електронна пошта: fh@freedomhouse.kiev.ua
Інтернет сторінка: http://www.freedomhouse.org.ua/

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС “УЧАСТЬ ЖІНОК У ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ”

Організатор: Відділ преси, освіти та культури Посольства США в Україні.
Мета конкурсу: сприяти розвитку середовища, у якому жінки мають можливості брати участь у парламентських та місцевих виборах як кандидати, представники кандидатів, виборці, спостерігачі; сприяти покращенню професійних навичок жінок-кандидатів, обраних представниць влади, державних службовців та громадських діячок.
До участі запрошуються: неприбуткові громадські організації, зареєстровані відповідно до українського законодавства.
Підтримуватимуться проекти, що спрямовані на:

  • навчання жінок навичкам планування та ведення виборчої кампанії , ефективного спілкування, публічного виступу, основам лобіювання на місцевому рівні, розв’язання проблем та прийняття рішень;
  • ознайомлення громадськості з проблемами участі жінок у державному управлінні; усунення дискримінації щодо участі жінок у виборчих процесах, управлінській та громадській діяльності;
  • проведення освітніх заходів для жінок спрямованих на їх ознайомлення з правами на участь у політичних процесах та державному управлінні;
  • навчання обраних представниць влади, державних службовців та громадських лідерок умінням і навичкам, необхідним для успішної роботи в політиці, державних структурах, громадському секторі та місцевих громадах.

Вимоги до учасників:

  • досвід у виконанні проектів пов’язаних із гендерною тематикою;
  • досвід у проведенні навчання для громадськості, лідерів НДО, журналістів та працівників державних структур;
  • попередній досвід участі у виборчих проектах бажаний, але не обов’язковий;
  • організація та її члени не можуть представляти жодну партію, блок чи кандидата.

Розмір фінансової підтримки: середня сума гранту складатиме від 5 000 до 15 000 доларів
Останній термін подання заявки: 30 жовтня 2005 року
Додаткова інформація: організації заохочуються до пошуку джерел спів-фінансування.

Контактна інформація:
Адреса: вул. Глибочицька 4, Київ 04050
Тел.: (044) 490-4026
Факс: (044) 490-4050
Електронна адреса: demgrants@usembassy.kiev.ua
Інтернет-сторінка: http://usembassy.kiev.ua/assistance_democracygrants_ukr.html

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини для Вас

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ ВНЗ

Організатори: Німецька служба академічних обмінів (DAAD).
Мета програми: стипендії пропонують можливість іноземним випускникам ВНЗ навчатися у німецькому ВНЗ на післядипломному курсі або у магістратурі (Aufbaustudium або Masterprogramm) та отримати ступінь “Diplom“ або “Master”.
До участі запрошуються: випускники ВНЗ, які найпізніше на момент початку стипендії будуть мати диплом бакалавра або спеціаліста.
Вимоги до претендентів на отримання стипендії:

  • найважливішим критерієм при відборі є, поряд з попередніми досягненнями у навчанні, переконливе обґрунтування професійних та особистих мотивів щодо запланованого навчання у Німеччині;
  • виплата стипендії DAAD можлива лише тоді, коли є допуск до навчання у німецькому ВНЗ.
  • володіння німецькою мовою, особливо для гуманітарних спеціальностей, як правило, є необхідним для навчання у Німеччині (виключення можливе лише тоді, коли стипендіати будуть навчатися у програмі, яка відбуватиметься англійською мовою).
  • вік до 33 років;
  • кандидати, які на початку стипендіальної програми перебуватимуть у Німеччині більше двох років, не можуть отримати стипендію.

Фінансова підтримка: DAAD сплачує щомісячно стипендію у розмірі 715 євро або у виключних випадках 975 євро (наприклад, для тих, хто вже захистив дисертацію), а також кошти за проїзд та перевезення багажу та певну суму на медичну страховку. Крім того, можлива також додаткова допомога на навчання та проведення досліджень, а також на житло та перебування членів сім`ї. Якщо навчання у ВНЗ не є безкоштовним, DAAD не може взяти на себе сплату вартості навчання.
Тривалість стипендії: від 10 до 24 місяців (залежить від тривалості післядипломного або магістерського курсу або від робочого плану кандидата).
Останній термін подання заявки: 20 листопада 2005 року.
Додаткова інформація: рішення про надання стипендії приймається на один рік та при добрих успіхах студента подовжується після подання відповідної заяви.

Контактна інформація:
Адреса: DAAD-IC Київ,
Пр. Перемоги, 37 - НТУУ "КПІ", Київ, 03056
Тел.: 8 (044) 241-87-16 , (044) 241-76-69
Факс: (044) 241-76-69
Електронна пошта: daadkiew@ntu-kpi.kiev.ua
Інтернет сторінка: http://kiev.daad.de/ukr/stipendien.htm

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


СПЕЦІАЛЬНА ПРОГРАМА “СТИПЕНДІЇ DAAD-ЛЯЙБНІЦ ДЛЯ АСПІРАТНІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ З НАУКОВИМ СТУПЕНЕМ”

Організатори: Німецька служба академічних обмінів (DAAD).
Мета: стипендії пропонують можливість іноземним молодим науковцям провести дослідження або підвищити кваліфікацію у одному з інститутів ім. Ляйбніца.
До участі запрошуються: випускники вузів, які найпізніше на початку стипендії матимуть диплом спеціаліста або магістра або вже мають диплом кандидата наук (Post-Docs).
Програма може переслідувати наступні цілі:

  • проведення досліджень з подальшим захистом кандидатської дисертації у своїй країні;
  • проведення досліджень з подальшим захистом кандидатської дисертації у Німеччині;
  • проведення досліджень або підвищення кваліфікації для молодих науковців, які вже захистили дисертацію (Post-Docs).

Вимоги до претендентів на отримання стипендії:

  • аспірантам, які планують захист дисертації в своїй країні, необхідно бути зарахованими до аспірантури у себе на Батьківщині;
  • найважливішим критерієм при відборі є добре спланований науковий або навчальний план на період перебування у Німеччині, який орієнтується на запропоновані інститутами ім. Ляйбніца галузі досліджень;
  • володіння німецькою мовою, як правило, є необхідним;
  • наукові стипендії для аспірантів та молодих науковців віком до 32 років (аспірантура в Німеччині) та 36 років (аспірантура на Батьківщині); вік кандидата на стипендії для молодих науковців з науковим ступенем не може перевищувати 42 роки;
  • кандидати, які на початку стипендії перебувають у Німеччині більше за 2 роки, не можуть отримувати стипендію.

Термін стипендії: від одного до трьох років (рішення про надання стипендії приймається максимально на один рік, подовження стипендії залежить від того, чи буде попередній період отримання стипендії оцінений позитивно).

Фінансова підтримка:

  • кандидати наук отримують щомісяця 1840 євро. Фінансування інших витрат не передбачене. Рішення щодо фінансування двомісячного мовного курсу приймає інститут ім. Ляйбніца;
  • аспіранти отримують щомісячно суму у розмірі від 975 євро. Крім того, DAAD сплачує певну суму на проїзд, а також медичну страховку. При необхідності може сплачуватися допомога на перебування членів сім´ї.

Останній термін подання заявки: 20 листопада 2005 року.

Додаткова інформація: галузі досліджень визначаються інститутами та будуть опубліковані на сайті DAAD.

Контактна інформація:

Адреса: DAAD-IC Київ
пр. Перемоги, 37 - НТУУ "КПІ", Київ, 03056
Тел.: 8 (044) 241-87-16 , (044) 241-76-69
Факс: (044) 241-76-69
Електронна пошта: daadkiew@ntu-kpi.kiev.ua
Інтернет сторінка: http://kiev.daad.de/ukr/stipendien.htm

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Вони працюють для Вас

ПРОГРАМА “ДЕМОКРАТИЧНІ ГРАНТИ”

Відділ преси, освіти та культури Посольства США (PAS) здійснює Програму “Демократичні гранти”, яка спрямована на підтримку перспективних проектів, призначених сприяти демократичним перетворенням в Україні. Починаючи з липня 1996 року, близько 300 проектів від українських недержавних неприбуткових організацій одержали фінансування за програмою “Демократичні гранти”.

Мета: підтримка перспективних проектів, призначених сприяти демократичним перетворенням в Україні, особливо таких, що сприяють розвитку спроможності та самозабезпечення НДО.
До участі запрошуються: виключно українські організації, що мають статус недержавних та неприбуткових (громадські організації (асоціації), благодійні фонди та аналітичні центри).

Тематичні пріоритети програми:

  • Права людини – освіта, моніторинг, повідомлення про порушення прав людини.
  • Верховенство права та реформа в галузі права.
  • Економічні реформи.
  • Підтримка громадських ініціатив.
  • Розвиток виборчої системи: освіта виборців та моніторинг виборів, навчання членів виборчих комісій, тощо.
  • Антикорупція та прозорість уряду.
  • Торгівля людьми.
  • Рівність жінок.
  • Рівність етнічних та інших меншин.

Розмір фінансової підтримки: середні суми грантів становлять від 5000 до 15000 доларів США (максимальна сума фінансування 24000 доларів США).
Останній термін подання заявки: кінцевого терміну не має.
Додаткова інформація:                                                                     

  • проекти мають подаватися за рекомендацією співробітника Посольства США в Україні, який є громадянином США (до цієї ж категорії належать волонтери Корпусу Миру, співробітники Агентства США з Міжнародного Розвитку та працівники контрактних організацій Посольства США, наприклад IREX, ACCELS, IRI, NDI, Проект Гармонія);
  • тривалість проекту не має перевищувати одного року.

Контактна інформація:
Поштова адреса: Відділ преси, освіти та культури Посольства США в Україні
вул. Глибочицька, 4, Київ, 04050
Тел.: 8(044) 490-4026
Факс: (044) 490-4050
Електронна адреса: DemGrants@usembassy.kiev.ua
Інтернет сторінка: http://usembassy.kiev.ua/assistance_democracygrants_eng.html (англ.)
http://usembassy.kiev.ua/assistance_democracygrants_ukr.html (укр.)

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Як це працює

РОБОТА ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Слова – полова,
Але огонь в одежі слова –
Безсмертна, чудотворна фея,
Правдива іскра Прометея.

Іван Франко

Діяльність будь-якої організації чи установи вимагає поширення інформації про її програми та напрямки дії. Не є винятком і неурядові організації, якщо, безперечно, ставити на меті покращення взаємин з громадськістю. Якщо організація прагне здійснювати «спілкування з народом» ефективно, вона мусить його відповідним чином спланувати. І чільне місце в такому плануванні належить співпраці з засобами масової інформації, адже немає більш потужного джерела впливу на свідомість людей. Принципи, за якими діють засоби масової інформації у різних країнах великим чином залежать від культурних, історичних і філософських засад, на яких базується суспільство. Але ефект від їх впливу однаковий всюди: завдяки ЗМІ можна звернути увагу громадськості до проблеми, яку Ви, як організація намагаєтеся вирішити у суспільстві, або ж, навпаки, зробити її не важливою; можна виграти безнадійну справу, вірно побудувавши стратегію співпраці, а можна втратити всі шанси у, здавалось би переможній грі.

Тож спробуємо визначити що саме ховається за абревіатурою ЗМІ і які особливості має кожна складова, прийнятна для співпраці з неурядовими організаціями.

Друковані засоби масової інформації

Вони досі залишаються найбільшою і найчисельнішою формою ЗМІ, що є доступною аудиторії. Видання може бути щотижневим чи щомісячним журналом або щоденною чи щотижневою газетою. Воно також може бути “горизонтальним” — складатись із новин, цікавим для всіх (щоденні газети) чи “вертикальним” - видаватися для специфічної аудиторії.

Друковані ЗМІ на відміну від будь-яких електронних, можуть забезпечити глибинний огляд, багатоаспектність викладу, представлення різних точок зору. Але вони є все-таки найбільш обмеженими з поточних ЗМІ. Терміни друку газет обмежують висвітлення подій.

Порада: Якщо ви хочете, щоб інформація була більш “довговічною” звертайтесь до преси.

Радіо

Найважливіша позитивна сутність радіо полягає в тому, що воно доступне для широкої аудиторії мешканців. Але на відміну від читання газет чи журналів, люди, як правило, не присвячують час спеціально для того, щоб слухати радіо. Хоча радіо є більш гнучким щодо оперативності подачі інформації: воно може передати інформацію до того, як буде віддруковано тираж газети чи змонтована телепередача.

Порада: Використовуйте ефект “прямих ліній”. Ці програми є досить популярними, оскільки мають механізм прямого зворотного зв'язку, надають певну анонімність тому, хто телефонує і випереджають швидкість відповіді в будь-якому іншому випадку.

Телебачення

Телевізійний вплив є безсумнівним, адже набагато краще хоча б один раз побачити, ніж кілька разів почути або прочитати. Більшість людей використовують саме це джерело інформації тому що:

  • це є пасивний канал інформації
  • читання газет і слухання радіо вимагає більшої концентрації
  • здоровий елемент створює більший “ефект причетності”.

Порада: Використовуйте телебачення тоді, коли впевнені, що зможете підкріпити власну промову чітким і вдалим зоровим компонентом (відео рядом), що стосується як вашого вигляду, так і стану тих проблем, на яких ви хочете наголосити.

Незважаючи на те, що розглянуті різновиди ЗМІ досить різні, і співпраця з ними потребує невеличких особливостей загальні засади вашої спільної діяльності базуються на однакових принципах. Ефект ви будете мати лише тоді, коли ця діяльність буде плановою, систематичною і безперервною.

Більшість ваших взаємин із засобами масової інформації ініціюють, як правило, самі представники ЗМІ, особливо зараз, коли негараздів у суспільстві вистачає і вони потребують вирішення. Але розглянемо інший варіант: ми самі повинні зацікавити засоби масової інформації тим, що відбувається у нас. Коротко розглянемо кілька можливостей які є для того, щоб прихильно спілкуватись із ЗМІ. Це, зокрема:

  • створення повідомлень для преси
  • проведення брифінгів
  • проведення прес-конференцій

Повідомлення для преси — це професійно підготовлені матеріали для друку чи озвучення. Як і інші елементи ефективного спілкування, ці документи написані з урахуванням того, що громада мусить знати. Перевіряйте себе, чи, подаючи інформацію, ви відповіли на запитання. Хто? Що? Коли? Де? Чому?

Порада: Звертаючись до людей, повідомляйте їм про те, що вони хочуть почути. Однак це не означає, що ви повинні щось вигадувати. Якщо поки що немає конкретного результату у вирішенні тієї чи іншої проблеми, розкажіть саме про зусилля, які ви приклали для розв'язання ситуації і хоча б найменші здобутки.

Брифінг — це захід для журналістів, який проводять тоді, коли є потреба в оприлюдненні позиції щодо конкретної ситуації, події, або факту. Він є нагодою для журналістів бути проінформованими щодо певних проблем (які обрали ви). Часто брифінги використовують для того, щоб надати представникам ЗМІ якусь додаткову інформацію.

Порада: Ніколи не говоріть репортерам того, що ви не готові бачити надрукованим чи озвученим, навіть в “неофіційній обстановці”. Обов'язково роздайте присутнім роздрук виголошеної промови.

Прес-конференції — це спеціальний захід, який проводять для того, щоб поширити важливу інформацію одночасно серед багатьох ЗМІ. Вони призначені «для друку» і для «зазначення» імен тих, хто говоритиме. Вони мають на меті дати журналістам кількох різних ЗМІ нагоду ставити будь-які запитання стосовно теми прес-конференції. Перевага скликання прес-конференції для обговорення досить важливих проблем в тому, що усі запитання можна отримати відразу і заощадивши час.

Це також добра нагода для розширення та поліпшення контактів з пресою. Уважно спостерігаючи за питаннями журналістів, за їх спрямованістю, можна також визначити позицію ЗМІ в тій чи іншій ситуації і зробити належні висновки щодо подальшої поведінки.

Порада: Не скликайте прес-конференції занадто часто, використовуючи дріб'язковий привід. Заздалегідь готуйте добірку інформаційних матеріалів для кожного учасника заходу (прес-пакет). І намагайтесь, щоб захід відбувався в пристосованому приміщенні, зручному для роботи.

Для того, щоб виглядати професійно у стосунках зі ЗМІ потрібно зовсім небагато:

  • будьте чіткі у висловленні ваших цілей;
  • готуйтеся до зустрічі дуже ретельно;
  • не обминайте “важкі питання”;
  • аналізуйте все, що виходить від вас.

Пам'ятайте про те, що, крім обов'язків надати інформацію, ви маєте ще й права, а саме:

  • висловити саме те, що хочете оприлюднити;
  • закінчити свою думку;
  • перервати відповідь і почати спочатку (якщо вам не сподобалось те, що або як ви сказали);
  • відмовитись “передбачати” ситуації (ви — не ясновидець);
  • встановити параметри інтерв'ю;
  • задати уточнююче питання тому, хто його задав;
  • пославшись на невідкладну причину, перенести час інтерв'ю.

Найперше правило для того, хто відповідатиме на питання впродовж інтерв'ю полягає в тому, що вам необхідно бути активним слухачем. Виявляйте увагу до того, хто проводить з вами інтерв'ю показуйте це не перебиваючи його, а посміхаючись, коли це доцільно, чи говорячи “так” “або” “звичайно” підкреслюючи, що ви розумієте те, що він говорить, чи навіть, погоджуєтесь з його словами. Пауза після запитання означає, що ви з пошаною ставитесь до того, хто вас інтерв'ює і його запитання є таким, котре вимагає трохи подумати.

Запитання, які потребують лише інформації від вас, є нагодою представити ті твердження, які ви занотували (сподіваємось) готуючись до інтерв'ю.

Порада: Перед інтерв'ю намагайтесь поговорити з журналістом про тему майбутньої розмови; під час інтерв'ю будьте лаконічними, і, по можливості, відвертими (камера або мікрофон обов'язково піймають “тремтячий” голос або “бігаючи” очі).

Вороже поставлені запитання можна “пом'якшити” за допомогою техніки відхилення. Засіб, який ви можете використати для цього — наведення мостів. Це спрацьовує так само, як і мости в реальному житті: вони переведуть вас з того місця, де ви є тепер (викликаного запитання), туди, куди ви бажаєте йти (активною позитивною відповіддю), обминаючи провалля.

“Наведення мостів” переробляє використання звичайних слів і словосполучень для того, щоб вивести дискусію на більш зручне для вас місце.

Словосполучення, які вам допоможуть:
“Одначе”
“З іншого боку...”
“Я думаю, що це важливо запам'ятати”
“Наприклад”
“Не забуваю”

Цей засіб дозволить вам коротко підтвердити висновок інтерв'юера, а потім швидко перевести розмову у ту площину, де ви почуваєтесь більш вільно.

Приклад застосування техніки “відхилення”

Репортер: Чи не здається вам, що під прикриттям благодійних внесків йде відмивання брудних коштів.

Відповідь: так, це важливе питання. Однак такою ж мірою важливим є й інше питання: “Скільки вирішено соціальних проблем завдяки діяльності благодійних фондів” (І далі розвивайте цю тему).

Порада: Передбачайте проблемні запитання (адже ви в курсі справи за що вас можна “поклювати”!)

Розкажіть про ситуацію, покажіть, як ви виправили помилки і що ви зробили для того, щоб їх уникнути у майбутньому.

Ваш виступ буде залежати і від того, як ви будете поводитись.

Намагайтесь бути самим собою, не бійтесь виявити свої емоції, по можливості посміхайтесь, (певна річ якщо мова не йде про трагічні події).

Не говоріть в мікрофон або до камери, натомість підтримуйте зоровий контакт з особою, яка задає питання.

Обов'язково вислуховуйте питання до кінця, не перебивайте журналіста, не розмахуйте руками, також уникайте інших “зайвих” жестів. Якщо вам важко одночасно робити все вищезазначене, уникайте “прямих ефірів”.

Порада: Ніколи не конфліктуйте з журналістами! Останнє слово у такому конфлікті завжди буде за пресою. На провокаційне питання краще відповісти домашньою “заготовкою” на зразок “Цікаво, а як би ви відповіли на це запитання?” або ж “Дозвольте вважати це питання жартом!”. Намагайтесь прослухати, переглянути, прочитати своє інтерв'ю перед тим, як його оприлюднять.

Співпрацюючи зі ЗМІ, будьте впевнені, якщо інформація, незалежно від того позитивна вона чи негативна, варта на увагу, вона обов'язково знайде вихід “на поверхню” — в пресу, на радіо, телебачення, в Інтернет. То ж, перечитайте все вищесказане і не гайте часу — намагайтесь випереджати пресу, адже господарі інформації — ви, і майже завжди залежить від вас те, що прочитають, почують і побачать завтра мешканці вашої територіальної громади.

За матеріалами посібника: Рада та громада.

Де шукати ідеї

ДРУГИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС “ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР”

Організатори: Компанія Майкрософт Україна за сприяння Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України, журналу “Комп'ютер у школі та сім'ї”.
Мета програми: опанування освітянами сучасних інформаційно-комунікаційних технології та підтримка роботи викладачів у підготовці конкурентноспроможної молоді до активної життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
До участі запрошуються: учителі загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, викладачі вищих педагогічних навчальних закладів та науковці.
Зміст матеріалів: на конкурс можуть подаватися розробки уроків, конспекти лекцій, підручники, навчальні та навчально-методичні посібники, педагогічні програмні засоби, методичні розробки тощо для вищих педагогічних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, що описують або використовують програмні продукти Microsoft.

!!!Перевага надається роботам, що охоплюють усю тему повністю, наприклад розробки уроків або конспекти лекцій по роботі з програмами Excel, Access тощо.

Фінансова підтримка:
I місце –3000 грн.
II місце –2000 грн.
III місце –1000 грн.

Останній термін подання заявки: 31 жовтня 2005 року.

Додаткова інформація:

  • учасники конкурсу реєструються на сайті http://www.itcomp.edu-ua.net/;
  • матеріали подаються тільки в електронному вигляді.

Контактна інформація:
Контактна особа: Задорожна Наталія Тимофіївна.
Електронна пошта: admin@edu-ua.net.
Інтернет сторінка: http://www.itcomp.edu-ua.net/.

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.


КОНКУРС БІЗНЕС-ПЛАНІВ

Організатори: Недержавний аналітичний центр “Інститут Реформ”, у рамках VІ-го Всеукраїнського конкурсу “Молода економіка”.
До участі запрошуються: молоді, підприємливі люди віком до 35 років, які бажають започаткувати або розширити власний бізнес.

Вимоги до бізнес-планів:

  • бізнес-план складається державною мовою обсягом не більше 15 сторінок формату А4 (шрифт Times New Roman, 14 розмір, інтервал між рядками – 1,5);
  • бізнес-план складається з опису проекту, його мети і задачі, ресурсного забезпечення, унікальності продукції або послуги, механізму реалізації, плану маркетингу, організаційного та фінансового плану.

Критерії оцінювання бізнес-планів:

  • логіка та повнота викладу змісту проекту;
  • самостійність, оригінальність та новизна бізнес-плану;
  • обґрунтованість та можливість реалізації.

Фінансова підтримка: переможець конкурсу отримає кошти на практичну реалізацію власного бізнес-плану у розмірі10 000 грн.
Призери конкурсу бізнес-планів будуть відзначені на Всеукраїнському форумі “Молода економіка”, який відбудеться у лютому 2006 року в Києві, і нагороджені дипломами та правом на навчання в провідних бізнес-школах держави.
Останній термін подання бізнес-планів: 1 листопада 2005 року.
Додаткова інформація: бізнес-план та заповнену анкету учасника конкурсу надсилайте на поштову адресу у “Інститут Реформ” з приміткою “На конкурс бізнес-планів “Молода економіка”, а також обов’язково надішліть бізнес-план та заповнену анкету електронною поштою у форматі __.doc.

Контактна інформація:
Поштова адреса: 03150, м.Київ, вул. Димитрова 14-Б
Телефон: (044) 246 6525, 239 2315
Електронна пошта: konkurs@ir.org.ua
Інтернет сторінка: http://www.ir.org.ua/.

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Знайомтесь

ГРОМАДСЬКА МОЛОДІЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ “СУСПІЛЬНЕ НАРОДЖЕННЯ”

Дата реєстрації: 20 жовтня 2000 року.
Мета діяльності: розробка, створення, апробація та впровадження соціальних, психологічних, інформаційних технологій у різні сфери суспільного життя для підвищення якості життя населення.
Для вирішення проблеми, щодо подолання епідемії ВІЛ/СНІДу у середовищі споживачі ін’єкційних наркотиків (СІН) на Рівненщині, Соціально-психологічна лабораторія “Суспільне народження” розпочинає реалізацію проекту “Впровадження стратегії зменшення шкоди на Рівненщині” за підтримки МФ “Відродження”. До реалізації проекту у якості основних партнерів залучені громадська організація “Взаємодія” та Обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом.
Мета проекту: створити передумови до впровадження стратегії зменшення шкоди на Рівненщині шляхом проведення інформаційно-адвокаційної кампанії серед представників органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та населення, посилення впливу НДО, що займаються представленням інтересів та захистом прав представників уразливих до ВІЛ соціальних груп, удосконаленням місцевого законодавства з урахуванням кращого вітчизняного та іноземного досвіду, та залученням державного фінансування на впровадження елементів стратегії зменшення шкоди.

Діяльність проекту передбачає:

  • Проведення круглого столу “Ін’єкційна наркоманія. Впровадження стратегії зменшення шкоди на Рівненщині” з залученням місцевих НДО та державних установ, що опікуються проблемами ВІЛ – СІН.
  • Проведення дослідження, спрямованого на вивчення кількісних характеристик поширення ін’єкційної наркоманії.
  • Експертне вивчення місцевого нормативно-правового поля, та кращих зразків вітчизняного та іноземного досвіду правового регулювання проблеми.
  • Створення мережі з ВІЛ сервісних НДО, ознайомлення членів мережі та інших зацікавлених сторін з особливостями нормативно-правового поля, що існує у регіоні, та з кращим вітчизняним (інші регіони) та іноземним досвідом.
  • Покращання обізнаності представників правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування в містах Рівне, Здолбунів, Остріг, Дубно, Кузнецовськ Рівненської області з теми “Впровадження стратегії зменшення шкоди на місцевому рівні” шляхом проведення тренінгів.
  • Публічне обговорення проблеми шляхом підготовки та проведення тематичної телепередачі “Ін’єкційна наркоманія. Проблеми, реалії та перспективи впровадження стратегії зменшення шкоди на Рівненщині”.
  • Проведення круглого столу “Модель впровадження стратегії зменшення шкоди на Рівненщині” за участю членів мережі і державних установ та спільна розробка концепції, щодо впровадження програми зменшення шкоди на Рівненщині.
  • Розробка мережею та експертами проекту змін та доповнень до регіональної програми “Забезпечення профілактики ВІЛ інфекції, допомоги та лікування ВІЛ інфікованих і хворих на СНІД на 2004-2008” на Координаційній раді по боротьбі з наркоманією ВІЛ-СНІД та венеричними захворюваннями.

Контактна інформація:
Контактна особа: Євгенія Паламарчук, PR-менеджер
Поштова адреса: провул. Шкільний, 10А, м. Рівне, Україна, 33028
Тел.: 8 (036) 22-68-75
Електронна пошта: spl@ukrwest.net, zhenya@rcsp.org.ua

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ГРОМАДСЬКА ПРАВОЗАХИСНА ЖІНОЧА ОРГАНІЗАЦІЯ “ЧАЙКА”

Дата реєстрації: 16 листопада 2000 року.
Мета діяльності: об’єднання зусиль жіноцтва для захисту своїх жіночих, соціальних. економічних, духовних, культурних та інших прав і інтересів жінок, а також членів їхніх родин.
Провідні напрями діяльності: захист трудових, соціально-економічних прав, в тому числі шахтарського населення; антикорупційна діяльність; громадянська просвіта населення, зокрема виборців; розвиток і зміцнення третього сектору в регіоні, передусім жіночих, правозахисних і профспілкових організацій.

Контактна інформація:
Контактна особа: Заливна Лариса Миколаївна, голова правління.
Поштова адреса: містечко Пархоменка, буд. 38, м.Луганськ, Україна,91053
Тел.: 8 (0642) 55-33-07,
Тел./факс: 8(0642) 58-26-07
Електронна пошта: seagull@cci.lg.ua

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини від ТЦК

ПРОЕКТ “РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ ФІЛАНТРОПІЇ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ”

У травні – липні 2005 року благодійний фонд „Творчий центр Каунтерпарт” провів всеукраїнське дослідження щодо сучасного стану розвитку корпоративної благодійності (філантропії) та перспектив її розвитку. Дослідження проводилось Творчим центром Каунтерпарт в партнерстві з Київським міжнародним інститутом соціології за фінансової підтримки фонду Чарльза Стюарта Мотта (США).

Учасниками дослідження стали 879 представників українських великих та середніх бізнес-компаній, що розташовані в усіх обласних центрах України.

Мета дослідження: виявити загальний стан розвитку та існуючих практик корпоративної благодійної діяльності великих та середніх бізнес-компаній України. Під корпоративною благодійністю в даному дослідженні мається на увазі надання бізнес-компанією коштів, матеріальної негрошової допомоги, послуг, волонтерів та інших ресурсів громадським або благодійним організаціям для досягнення ними власної місії. Корпоративна благодійність не передбачає досягнення бізнес-компанією маркетингової переваги.

У дослідженні корпоративної благодійності були використані декілька методів: телефонне опитування великих та середніх підприємств, структуровані глибинні інтерв’ю для підприємств першої та другої груп, контент-аналіз статей друкованих засобів масової інформації щодо висвітлення в них проблематики корпоративної благодійності на Україні.

Нижче наведені дані телефонного опитування представників українського бізнесу.

12 цікавих фактів про благодійну діяльність бізнес-компаній в Україні

  1. Переважна більшість опитаних бізнес-компаній (82%) займається благодійною діяльністю, з них 87% роблять це безпосередньо адресатам і лише 22% через спеціалізовану організацію (НУО), тобто займаються власне корпоративною філантропією. Ще 11% респондентів надають благодійну допомогу через державні органи.
  2. На Сході частка „благодійників” на 9% більша ніж в Центрі (86% проти 77%).
  3. Працівники компаній, які займаються благодійністю, більш схильні називати причинами благодійності альтруїзм - 59%, проти 37%, які не займаються благодійністю, та менш схильні називати причинами благодійності бажання налагодити взаємовигідні стосунки з владою (23% проти 31%). Тобто, ті хто сам не веде благодійної діяльності “підозрює” в корисних мотивах тих, хто це робить.
  4. Альтруїстичні мотиви більше поширені на Сході, ніж на Заході (59% та 48%). Альтруїзм також є більш характерним для великих підприємств ніж для середніх (59% проти 52%).
  5. Серед причин, через які бізнес не приділяє достатньої уваги благодійній діяльності, найчастіше називають відсутність коштів (56%) та відсутність відповідних умов (41%), досить вагомою причиною також є побоювання щодо нецільового використання коштів (25%).
  6. Лише для 15% бізнес-компаній благодійна діяльність є частиною корпоративної стратегії; для 47% - це “переважно не пов’язані між собою акції”, а 35% систематично займаються благодійною діяльністю, хоча і не мають якоїсь стратегічної мети. Цікаво, що для останньої групи підприємств більш характерні альтруїстичні мотиви благодійної діяльності (68% проти 53% та 51% відповідно в перших двох групах).
  7. Виробники та представники сфери фінансів більш, ніж представники сфери послуг, схильні надавати допомогу систематично (хоча і без стратегічної мети) – 41% та 40% проти 30%, допомога через окремі акції в цих двох сферах поширена рідше.
  8. Соціальному захисту найбільше уваги приділяють на Сході (87%), а найменше в Центрі (72%); культуру і мистецтво більше підтримують на Заході (29%), а найменше на Півдні (19%); підтримка охорони здоров’я сильніша в Центрі (44%) та на Півдні (45%) ніж на Заході (33%) та на Сході (33%), релігійні організації більш схильні підтримувати на Заході (36%) та Півдні (34%) країни ніж в Центрі (24%) та на Сході (20%).
  9. Існує певна залежність між сферою діяльності підприємства та сферою, на яку спрямована благодійна допомога. Так допомога науці та освіті більш характерна для виробників, ніж для сфери послуг та фінансів (36% проти 19% та 16%); така ж тенденція спостерігається щодо сфери екології (11% проти 4% та 3%), виробники більше, ніж представники сфери послуг, допомагають релігійним організаціям (32% проти 20%).
  10. Найбільше витрачають на благодійність в центральній Україні та на Півдні, а найменше на Заході та Сході. Витрати на благодійність в Центрі вдвічі більші за середні по Україні, а от на Сході вони майже в п’ять разів менші. Великі витрати на благодійність в Центрі, зумовлені належністю до цього регіону м. Києва, відкидання міста Києва (в якому 3 компанії витратили на благодійність від 2 до 2,5 мільйонів доларів протягом року) зменшує середні витрати в центрі до 9 тисяч доларів, а видалення з Південного регіону компанії, яка витратила 1 900 000 доларів зменшує середні витрати Півдня до 10 500 доларів.
  11. Витрати компаній на благодійність є переважно невеликими, лише 12% витратили на благодійність понад 10 тисяч доларів та їх частка становить 97% усіх задекларованих витрат на благодійність. І з них лише 16 компаній витратили на благодійність понад 100 тисяч доларів, причому сукупна частка складає 87% усіх задекларованих витрат на благодійність.
  12. Більшість організацій надають допомогу у грошовій формі (77%) та у вигляді товарів та послуг, які пов’язані з діяльністю компанії (59%), 18% компаній надають інші товари та послуги і лише 5% компаній залучають до благодійної діяльності своїх співробітників.

Нижче наводиться деяка інформація щодо філантропічної діяльності бізнесу щодо у сусідніх країнах: Росії, Чехії та Угорщині.

Цікаві факти щодо благодійності бізнес-компаній в Росії

  1. Основними мотивами благодійності російських бізнес компаній є: створення позитивного іміджу компанії (43%); прояв альтруїзму (67%); створення взаємовигідних стосунків з владою (27%); податкові пільги (7%).
  2. Основні сфери, яким надається благодійна допомога: соціальна сфера (88%); екологія (10%); культура та мистецтво (36%); наука та освіта (49%); охорона здоров’я (34%); релігійні організації (35%).
  3. 44% російських компаній мають довгострокову програму благодійної діяльності.
  4. Дві третини компаній переважно підтримують разові благодійні акції і тільки третина опитаних компаній надають систематичну допомогу чи має встановлену систему шефства над певними організаціями.
  5. У 51% випадків ініціатором надання благодійної допомоги є вище керівництво компанії, в 30% - організації чи особи, яким необхідна допомога.
  6. 34% відсотки компаній не контролюють використання коштів, які були надані з благодійною метою; працівники 33% компаній відвідують заходи, що організовуються одержувачем допомоги; 44% компаній вимагають звіти від одержувачів благодійної допомоги.
  7. Відповідальність за ведення благодійної діяльності в компаній покладена на керівництво компанії (47%); безпосередньо на генерального директора (26%); на спеціального співробітника у відділі ПР (23%); на спеціальний підрозділ (18%).
  8. Рішення про надання благодійної допомоги зазвичай приймається керівництвом компанії (87%); спеціальним підрозділом/відповідальним за благодійну діяльність компанії (10%); рішення приймається на загальних зборах працівників компанії (3%).
  9. Головним критерієм відбору сфери, на яку буде спрямована благодійна допомога, є пріоритети керівництва компанії (63%); представники 30% компаній обирають сфери, що привертають підвищену увагу ЗМІ та громадськості; на сфери, що рекомендують НУО, компанії звертають увагу в останню чергу (9%).
  10. Найважливішим критерієм вибору одержувача допомоги є гарантії цільового використання коштів (66%); розмір запитуваних коштів є вирішальним фактором для 37% компаній.
  11. Процедура відбору одержувачів допомоги в переважній більшості компаній відсутня (83%).
  12. Конкурсна система на отримання допомоги існує лише в 8% компаній.
  13. 60% компаній надають благодійну допомогу товарами, що виробляються компанією; 54% надають благодійну допомогу грошима безготівковим розрахунком; 33% надають благодійну допомогу готівкою; договір про цільове фінансування (грантова підтримка) діє лише в 10-ій частині компаній-респондентів.
  14. Найбільш ефективними формами благодійності, на думку представників російських компаній, є: адресна допомога (87%), підтримка разових акцій (55%), розподіл коштів через організації, які професійно займаються благодійністю (20%); волонтерська праця працівників компаній (19%).
  15. 70% представників російських бізнес компаній категорично відмовляються від пропозицій консультативної чи юридичної допомоги щодо ведення благодійної діяльності.
  16. 59% бізнес компаній не мають досвіду співпраці з НУО щодо ведення благодійної діяльності; 28% мають такий досвід та оцінюють його позитивно, а 6% - негативно.
  17. 46% компаній-респондентів висловили недовіру до НУО, як до посередників у здійсненні благодійної діяльності, але при цьому лише кожний 10 респондент мав реальний досвід такої співпраці.
  18. Основні недоліки роботи НУО, на думку представників бізнес компаній: “непрозорість діяльності НУО” (54%), “негативний імідж НУО, що склався в суспільстві” (31%), “низький професійний рівень співробітників НУО” (16%).
  19. 87% компаній мають намір розвивати свою благодійну діяльність.
  20. 55% компаній відчувають конкретні результати/соціальний ефект своєї благодійної діяльності.
  21. 45% компаній-респондентів вважають, що благодійна діяльність бізнесу може суттєво вплинути на покращення соціальної ситуації в Росії.

Цікаві факти щодо благодійності бізнес-компаній в Чехії

  1. В Чехії протягом 2001-2004 років, кількість бізнес-компаній, що надають благодійну допомогу, збільшилась на 12%.
  2. 67% чеських бізнес-компаній надають благодійну допомогу. Цей відсоток значно вищий серед великих бізнес-компаній - 86%.
  3. Серед основних сфер, на які чеські бізнес-компанії надають благодійну підтримку, наступні: дозвілля/спорт (29%); охорона здоров’я (24%); соціальна сфера (24%); освіта (20%); культура та мистецтво (20%); гуманітарні питання (17%).
  4. В Чехії основна благодійна допомога бізнес-компаній надається дітям та молоді (53%); дорослим (29%); студентам (25%); людям з обмеженими можливостями (23%).
  5. Бізнес-компанії в Чехії надають благодійну допомогу через неурядові організації (69%); державні та недержавні кредитні компанії (55%); безпосередньо адресатам (39%) та через комерційні організації (10%).
  6. Благодійна допомога в Чехії зазвичай надається готівкою (87%); в матеріальній не грошовій формі (77%); послугами (31%) та у вигляді волонтерської праці співробітників компанії (13%).

Цікаві факти щодо благодійності бізнес-компаній в Угорщині

  1. Дві третини угорських бізнес-компаній займаються благодійною діяльністю.
  2. Головною мотивацією до благодійності є солідарність (73%) та емоційні причини (48%).
  3. Рішення щодо благодійної діяльності в абсолютній більшості випадків приймаються керівниками компаній, які керуються своїми власними критеріями.
  4. Підвищення престижу за рахунок фінансування престижних заходів НУО – одна з останніх причин для благодійної діяльності компаній.
  5. 63% - займаються благодійністю, 21% - хотіли б займатись, 16% - не займаються и не хотіли б.
  6. В середньому, одна бізнес компанія за рік підтримує не більше 8 НУО.
  7. У 2003 році угорські компанії виділили 31,6 мільярдів форинтів на підтримку НУО з них 12 мільярдів – в сфері охорони здоров’я.
  8. 10% угорських компаній принципово не виділяють гроші на благодійність, 9% - просто відкидають саму ідею благодійності та 1% вважає, що вирішувати соціальні проблеми – робота держави, а не бізнесу.
  9. Половина тих компаній, що не займаються благодійністю, говорять про те, що їх бажання допомогти значною мірою залежить від прозорості, відкритості та підзвітності одержувача допомоги.
  10. Більшість компаній надавала допомогу невідомим НУО, що зробили запит на допомогу (в основному, телефоном).
  11. Представники 10% компаній входять до складу колективного керівного органу підтриманих НУО.
  12. 70% компаній отримують запрошення на заходи, що проводить НУО, яка отримала допомогу.
  13. 69% компаній регулярно отримують зворотний зв’язок та подяки від підтриманих НУО, 20% - рідко, 11% - ніколи.

Джерела: Звіт про результати дослідження „Корпоративна благодійність в Україні”, "Корпоративная филантропия: мифы и реальность", результати соціологічного дослідження. CAF Росія, Москва, 2002 рік,
Чеській форум донорів, 2004 рік.
Дослідницький проект Неурядових Організацій. 2005

Звіт про результати дослідження Корпоративна благодійність в Україні”, який вийде з друку в середині - в кінці жовтня, можна буде отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.

Контактна інформація:
Контактна особа: Володимир Купрій – менеджер проекту та Кікоть Оксана – координатор проекту “Розвиток корпоративної філантропії в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку”
Телефон/Факс: 8 (044) 574-64-11/13
Електронна адреса: Kupriy@ccc.kiev.ua, Kikot@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.

ПРОЕКТ “ЗМІЦНЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ”: ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ!

В рамках дослідження “Стан та динаміка розвитку НУО України” завершено перший етап - опитування представників неурядових організацій в регіонах. Було зібрано 610 анкет, заповнених представниками керівної ланки НУО по всій Україні.

Польовий етап дослідження допоміг ТЦК отримати зворотній зв’язок з неурядовими організаціями, завдяки якому у нас з’явилися нові читачі електронного бюлетеню “Ключ до фінансування”. Дуже вдячні учасникам за зауваження та коментарі стосовно анкет та дослідження в цілому. Вони допоможуть глибше зрозуміти стан неурядових організацій в Україні, їх проблеми та потреби.

На даний момент відбувається обробка та аналіз отриманих в результаті опитування даних. За результатами дослідження буде опубліковано звіт.

ТЦК дякує координаторам за якісно та вчасно виконану роботу та всім учасникам дослідження за те, що Вони знайшли час та відповідально поставились до заповнення анкети.

Контактна інформація:
Контактна особа: Власова Ольга – менеджер проекту “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”
Тел./Факс: 8 (044) 574-64-11/13
Електронна адреса: vlasova@ccc.kiev.ua

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


“ШКОЛА ТРЕНЕРІВ НУО – 2005”

25 вересня 2005 року у м. Світлодарськ відбувся восьмий випуск слухачів “Школи тренерів НУО”, започаткованої Творчим центром “Каунтерпарт” у 1996 році. Група складалась із 15 представників НУО Чернігова, Києва, Дніпропетровська, Кіровограда, Донецька, Тореза, Вугледара, Херсона, Джанкоя, Світлодарська та Тельманова. Школу проводили тренери ТЦК Андрій Вишняк та Ольга Демидова. Процес навчання поєднував викладання методики проведення тренінгів тренерами ТЦК та напруженої самостійної роботи студентів у малих групах щодо розробки плану тренінгу, рекомендацій по використанню різноманітних методів роботи під час проведення робочої сесії та розробки робочої сесії на самостійно обрану тему. В останній день навчання слухачі Школи підготували презентацію тренінгу “Побудова команди”.

“Школа тренерів НУО” обов’язково матиме продовження, оскільки більшість випускників висловили побажання підвищувати рівень тренерської майстерності в майбутньому разом з командою тренерів Творчого центру Каунтерпарт.

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Мисник, координатор Школи
Тел./факс:8 (044) 574-64-11/13
Електронна пошта: mysnyk@ccc.kiev.ua з поміткою “Trainers’ school”

Більш детальну інформацію можна отримати в Творчому центрі Каунтерпарт.


Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації:
Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску "Ключа до фінансування від ТЦК" було використано інформацію з наступних джерел:
www.ngo.org.ua
www.civicua.org
www.job.all.kharkov.ua
http://www.gurt.org.ua/

ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та наполеглива праця.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через "Ключ до фінансування від ТЦК".

Якщо Ви бажаєте отримувати публікацію щомісячно надішліть запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо);
  • контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати "Ключ до фінансування від ТЦК".

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.

Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить "Ключ до фінансування від ТЦК" - надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації;
  • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в "Ключі до фінансування від ТЦК", надішліть лист-повідомлення з інформацією, яку Ви бажаєте розмістити.

Контактна інформація:
Контактна особа: Марія Гопкало, Наталя Борзова
Тел./факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: Office@ccc.kiev.ua з поміткою “Key to funding”.

Опубліковано на сайті: 2005-10-09

2022-06-30:
Єврокомісія оголошує конкурс для високотехнологічних стартапів на 1,7 млрд євро у 2022 році
Нова програма ЄС підтримки українських стартапів на 20 млн євро
2022-05-09:
Імпакт-інкубатор YEP підтримує ідеї для відновлення України
Дедлайн подачі заявок — 15 травня!
2022-05-08:
Безкоштовне навчання в Оксфорді для 20 українських студентів-магістрів
Дедлайн подачі документів: 20 червня 2022 року
2022-04-29:
The Royal Swedish Academy of Sciences анонсує стипендії для українських вчених з докторським ступенем для проведення досліджень у Швеції
Стипендії покривають витрати, що пов’язані з тимчасовим переїздом до Швеції, на загальну суму до 20 000 крон на місяць та надаються максимум на 1 рік.
2022-04-09:
Фонд польської науки (FNP) започаткував нову ініціативу - Програму польсько-українського співробітництва
Буде проведено два конкурси, дедлайн подачі заявок:
I конкурс - до 29 квітня 2022
II конкурс - до 30 вересня 2022
2022-04-01:
Відкрито набір для українських фаундерів
Lumus Investment Collective шукає українських фаундерів на pre-seed / seed стадіях
2022-03-31:
Інтерактивна карта "Science for Ukraine" (англійською мовою)
Інформація про можливості для українських науковців у різних країнах, щоб в умовах війни допомогти продовжувати дослідження
2022-03-30:
Університет Печа в Угорщині відкрив платформу реєстрації для тих, кому довелося перервати навчання в Україні через війну, що триває.
понад 100 навчальних програм англійською та угорською мовами, які охоплюють усі основні академічні галузі
2022-03-29:
Підтримка дослідників від інституцій Іспанії, програма для постдоків на 36 місяців
Postdoctoral research opportunities for Ukrainian citizens. Doctoral Program in Power Systems and in Engineering Systems Modeling
2022-03-29:
USF запустив платформу для координації допомоги українським стартапам — SAVEUASTARTUP
Актуальні новини та дипломатичні кроки органів влади та наукової спільноти щодо протистояння російській агресії та запроваджені санкції щодо Російської Федерації нашими міжнародними партнерами
2022-03-29:
CERN For Ukraine
For Ukraine
2022-03-29:
Програма підтримки науковців - математиків
ERCOM - European Research Centres on Mathematics. Offers of assistance to mathematicians who are refugees of the recent war
2022-03-29:
У межах проєкту Research4Life українські вчені отримали доступ до електронних ресурсів провідних видавництв світу
У межах платформи Research4Life забезпечується доступ до більше ніж 154 тис. наукових журналів і книг від більш як 200 видавців з усього світу. Платформа складається з 5 колекцій літератури
2022-03-25:
Лабораторії світу, що підтримують українських науковців
Дуже велика кількість. Електронне посилання
2022-03-25:
Європейська Комісія запустила портал ERA4Ukraine для допомоги українським вченим | Міністерство освіти і науки України (mon.gov.ua)
23 березня 2022 року Європейська Комісія запустила портал ERA4Ukraine для надання інформаційних і допоміжних послуг українським вченим, які вимушені виїхати за кордон через війну. Портал об’єднує ініціативи на рівні ЄС, окремих країн і неурядових установ.
2022-03-24:
Європейська Комісія запустила портал ERA4Ukraine для допомоги українським вченим
надання інформаційних і допоміжних послуг українським вченим, які вимушені виїхати за кордон через війну. Портал об’єднує ініціативи на рівні ЄС, окремих країн і неурядових установ
2022-03-22:
Підтримка українських науковців Бразилією: штат Парана за підтримки фонду Араукарія та Головного управління науки, техніки та вищої освіти (SETI) Бразилії
Для проведення досліджень науковці отримають грант у розмірі 10 тис. реалів у категорії «Викладач-особливий гість» (PVE)
2022-03-22:
EMERGENCY FUND FOR UKRAINIAN SCHOLARS
Researchers affiliated to any legal entity in Ukraine (for example, schools and universities, research centers, governmental institutions, or private companies)
2022-03-22:
Фундація імені Кшиштофа Скубішевського надасть фінансову допомогу вченим з України
Допомога буде спрямована вченим, які перебувають в Україні чи Польщі, і надаватиметься дослідникам індивідуально
2022-03-20:
ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВПІД ЧАС РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ
Перелік програм підтримки та лабораторій
2017-11-01:
Программа ООН для волонтеров
Круглый год. Оплата расходов
2017-11-01:
Стажировка в Google
Каждое лето. Офисы Google по всему миру
2016-07-21:
Где искать спонсоров и гранты?
подборка сайтов, которые следует мониторить постоянно